Έτοιμοι να υποδεχτούμε το νέο Golf GTi
ΝΕΑΈτοιμοι να υποδεχτούμε το νέο Golf GTi
ΝΕΑΜετρώντας 1,9 εκατ. πωλήσεις στις έξι προηγούμενες γενιές του, το Golf GTi έχει τύχει τέτοιας αποδοχής από το κοινό που δικαιούται τον χαρακτηρισμό του «θρύλου». Όταν πρωτοπαρουσιάστηκε, το 1976, η αρχική πρόβλεψη ήταν για παραγωγή μόλις 5.000 μονάδων. Σήμερα είναι ένα από τα πιο «καυτά» και προσιτά μικρομεσαία hatch της αγοράς.
Η έβδομη γενιά του Golf GTi είναι έτοιμη να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη. Στις εκθέσεις της Volkswagen θα εμφανιστεί τον Μάιο, ενώ στη χώρα μας αναμένεται μέσα στο καλοκαίρι. Εξοπλίζεται με εξελιγμένη έκδοση του 2λιτρου TSI, ώστε να αποδίδει 220 PS, ενώ στην έκδοση Performance η ισχύς ανεβαίνει στα 230 PS. Κοινή είναι η μέγιστη τιμή της ροπής, στα 35,7 kgm. Μέχρι στιγμής δεν είναι πάντως γνωστό αν θα εισαχθούν στη χώρα μας και οι δύο εκδόσεις.[nggallery id=2455]
WHAT CAR
Στάνταρ είναι το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, το οποίο σε συνδυασμό με σύστημα start/stop εξασφαλίζει μέση κατανάλωση 6 lt/100 km (139 CO2 ανά km) και στις δύο περιπτώσεις. Προαιρετικά διατίθεται το DSG διπλού συμπλέκτη με ίδιο αριθμό σχέσεων, με την κατανάλωση σε μεικτό κύκλο να είναι ελαφρά μεγαλύτερη (6,4-6,5 lt/100 km, ανάλογα με την έκδοση ισχύος). Η έκδοση Performance «προικίζεται» με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον εμπρός άξονα, αλλά και με μεγαλύτερα δισκόφρενα.
Το GTi μοιράζεται βέβαια την ίδια πλατφόρμα με το βασικό Golf (MQB) και είναι κατά 42 kg ελαφρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο. Έτσι είναι πιο γρήγορο, με τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε 6,5 sec (6,4 sec για την έκδοση Performance) και την τελική ταχύτητα να ανέρχεται σε 246 km/h (250 km/h).