Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Aποκλειστικό: Αυτή είναι η BMW i8

Ελλάδα 8:15
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Aποκλειστικό: Αυτή είναι η BMW i8

ΝΕΑ

Aποκλειστικό: Αυτή είναι η BMW i8

ΝΕΑ

Δεν περιμένουμε μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου και την επίσημη παρουσίαση του plug-in υβριδικού coupe επιδόσεων της BMW. Αποκαλύπτουμε σήμερα το i8, δημοσιεύοντας τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του. Το i8 έχει μήκος 4,69 m και εσωτερικό 2+2 θέσεων. Το βάρος του έχει διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα (κάτω από 1.500 kg) χάρη στη χρήση πλαστικού ενισχυμένου με ανθρακόνημα.

Advertisement
Advertisement

Το i8 συνδυάζει το νέο 3κύλινδρο 1.5 βενζινοκινητήρα της BMW (κάνει την παρθενική του εμφάνιση σε μοντέλο παραγωγής της γερμανικής μάρκας) με ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Ο πρώτος αποδίδει 231 PS και χαρίζει κίνηση στους πίσω τροχούς, μέσω 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 131 PS και κινεί τους εμπρός τροχούς. Έτσι το i8 είναι ένα τετρακίνητο μοντέλο, όταν αναλαμβάνουν δράση ταυτόχρονα και οι δύο μονάδες.

Η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συστήματος ανέρχεται σε 362 PS και η ροπή σε 58,1 kgm. Ο ηλεκτροκινητήρας δεν συνδράμει απλά τον 1.5 TwinPower Turbo, αλλά μπορεί να κινήσει και μόνος του τη νέα BMW, για αποστάσεις έως 35 km και εφόσον η ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 120 km/h. Σε αυτή την περίπτωση, το i8 είναι ένα όχημα μηδενικής εκπομπής ρύπων. Ο κατασκευαστής από το Μόναχο ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 2,5 lt/100 km, που αντιστοιχεί σε 59 g. CO2 ανά km.

Η BMW i8 μπορεί όμως να οδηγηθεί και ως ένα coupe επιδόσεων, όπως μαρτυρούν οι αριθμοί: 0-100 km/h σε κάτω από 4,5 sec, τελική ταχύτητα 250 km/h (περιοριζόμενη ηλεκτρονικά). Η κατανομή βάρους βρίσκεται κοντά στο απόλυτο 50/50. Αυτό κατέστη δυνατό χάρη στην τοποθέτηση του ηλεκτρικού μοτέρ, του συστήματος μετάδοσης και των ηλεκτρονικών κοντά στον μπροστινό άξονα, και ταυτόχρονα του 1.5 βενζινοκινητήρα και του αυτόματου κιβωτίου στο πίσω μέρος. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου βρίσκονται κάτω από το πάτωμα του i8, συμβάλλοντας στο χαμηλό κέντρο βάρους.

Advertisement
Advertisement

Με πλήρως φορτισμένες τις μπαταρίες ιόντων λιθίου (απαιτούνται 3 ώρες σε οικιακή παροχή ρεύματος) και γεμάτο το ρεζερβουάρ της βενζίνης, το i8 έχει θεωρητική αυτονομία άνω των 500 km στη λειτουργία Comfort και των 600 km στην Eco Pro. Η διάθεση του i8 στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να αρχίσει τους πρώτους μήνες του 2014.[nggallery id=2947]