ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Το νέο Civic Tourer με χώρους για… βραβείο

Ελλάδα 21:09
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το νέο Civic Tourer με χώρους για… βραβείο

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Το νέο Civic Tourer με χώρους για… βραβείο

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η Honda αποκάλυψε τις επίσημες φωτογραφίες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της station wagon έκδοσης του μικρομεσαίου της μοντέλου, ένα μήνα πριν την παγκόσμια πρεμιέρα στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Το αυτοκίνητο παραγωγής διατηρεί τις βασικές σχεδιαστικές γραμμές του πρωτότυπου μοντέλου, με τις… αναμενόμενες αλλαγές να εντοπίζονται στα φώτα, τους προφυλακτήρες και τη μάσκα.

Advertisement
Advertisement

Το Civic Tourer φθάνει σε μήκος τα 4,52 m, είναι δηλαδή κατά 34 cm πιο μακρύ από το 5θυρο hatchback. Οι υπόλοιπες διαστάσεις είναι κοινές, με το πλάτος στο 1,77 m και το ύψος στο 1,44 m. Το σημαντικότερο όφελος προκύπτει στο χώρο των αποσκευών, με το όγκο του να φθάνει τα 624 lt (έναντι 477 του 5θυρου Civic), ενώ όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα ανεβαίνει στα 1.668 lt. Παράλληλα, το κατώφλι είναι χαμηλότερο κατά 13,7 cm, διευκολύνοντας τη φόρτωση αντικειμένων μεγάλου όγκου και βάρους.

Σε σχέση με τον άμεσο ανταγωνισμό, το Civic Tourer υπερέχει στη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ έναντι τόσο του Seat Leon ST (587 lt.) όσο και του Golf Variant (605 lt.). Ξεπερνά μάλιστα και την Octavia Combi (610 lt.), η οποία έχει μήκος 4,66 m! Για τους γνώστες δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς η άριστη εκμετάλλευση των χώρων είναι το μεγάλου ατού κάθε μοντέλου της Honda.[nggallery id=2890]

Όπως έχει αποκαλύψει το NewsAuto.gr εδώ και αρκετούς μήνες, κεντρική επιλογή κινητήρα αποτελεί ο νέος diesel 1.6 i-DTEC, καθώς χάρη στη χαμηλή του κατανάλωση «κουμπώνει» τέλεια στο χαρακτήρα του Civic Tourer. Το 4κύλινδρο σύνολο αποδίδει 120 PS και 30,6 kgm ροπής. Οι Ιάπωνες δεν ανακοίνωσαν τη μεικτή κατανάλωσή του στο μικρομεσαίο station wagon, όμως αναμένεται να είναι κάτω από 4 lt/100 km (και οι εκπομπές CO2 κάτω από τα 100 g. ανά km). Διαθέσιμος είναι επίσης ο 1.8 βενζίνης με 142 PS.

Advertisement
Advertisement

Η Honda εξοπλίζει το Civic Tourer με το Adaptive Damper System, που ρυθμίζει τα αμορτισέρ στους πίσω τροχούς, κάτι που εμφανίζεται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής. Έχει τρεις θέσεις λειτουργίας, D (Dynamic), N (Normal) και C (Comfort) προκειμένου να εξασφαλίζει σταθερότητα και άνεση ανάλογα με το φορτίο που θα κουβαλά το station wagon της Honda αλλά και τις συνθήκες στο δρόμο. Ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα που επιθυμεί από το κουμπί στη βάση της κεντρικής κονσόλας.

Το Civic Tourer έχει εξελιχθεί και σχεδιαστεί στην Ευρώπη με γνώμονα τις συνθήκες αλλά και τις προτιμήσεις του κοινού στη Γηραιά Ήπειρο. Θα κατασκευάζεται στη Μεγάλη Βρετανία και οι πωλήσεις του θα αρχίσουν τους πρώτους μήνες του νέου έτους. Στην Ελλάδα αναμένεται πάντως προς τα τέλη του 2014.