ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Αποκάλυψη για το ανανεωμένο Insignia!

Ελλάδα 4:22
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αποκάλυψη για το ανανεωμένο Insignia!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Αποκάλυψη για το ανανεωμένο Insignia!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η Opel φρέσκαρε σχεδιαστικά το μεσαίο της οικογενειακό μοντέλο, ανανεώνοντας παράλληλα τη γκάμα των κινητήρων με ισχυρά αλλά και οικονομικά σύνολα. Σημαντικότερη παρουσίαση αυτή του 2λιτρου diesel, ο οποίος καταναλώνει στο Insignia μόλις 3,7 lt/100 km και απαλλάσσει τον ιδιοκτήτη του από τα τέλη κυκλοφορίας! (ρύποι μόλις 99 g/km). Την εμφάνισή του κάνει και ο νέος turbo βενζίνης, 1.6 SIDI, με ισχύ 170 PS, ένας κινητήρας που πρωτοεμφανίστηκε στο Cascada. Στην Ελλάδα θα αρχίσει να διατίθεται τον Οκτώβριο.

Advertisement
Advertisement

Ο 2.0 CDTI κυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 120 και 140 PS. Η μέγιστη ροπή είναι 32,6 και 37,7 kgm, με τη βοήθεια overboost. Και στις δύο περιπτώσεις καταναλώνει κάτω από το καπό του 4θυρου και του 5θυρου Insignia σε μεικτό κύκλο 3,7 lt/100 km, ενώ εκπέμπει στο περιβάλλον 99 g/km. Για το Insignia Sports Tourer οι αντίστοιχες τιμές είναι 3,9 lt/100 km και 104 g/km.

Κοιτώντας προς την πλευρά των βενζινοκινητήρων, στο Insignia προσφέρονται ο 1.6 SIDI με ισχύ 170 PS (28,5 kgm ροπής με overboost) και ο 2λιτρος SIDI με 250 PS (40,8 kgm ροπής). Συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και start/stop, ενώ προαιρετικά με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο ίδιου αριθμού σχέσεων. Το Insignia 2.0 SIDI μπορεί να παραγγελθεί και με τετρακίνηση.

Η Opel δίνει άλλη μία επιλογή στο ανανεωμένο Insignia. Πρόκειται για την υγραεριοκίνητη έκδοση (LPG) με κινητήρα τον 1.4 Turbo βενζίνης 140 PS. Στο 4θυρο και το 5θυρο αμάξωμα καταναλώνει 7,6 lt/100 km (124 g/km) και στο Sports Tourer 7,9 lt/100 km (129 g/km).

Advertisement
Advertisement

Η χαρακτηριστική χρωμιωμένη μάσκα του Insignia μεγαλώνει και άλλο σε διαστάσεις και σε συνδυασμό με το νέο προφυλακτήρα και τα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα (περιλαμβάνονται και φώτα ημέρας LED) ανανεώνουν την όψη του μοντέλου της Opel. Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου θυμίζει λίγο… Cascada, με τη μπάρα χρωμίου να εισέρχεται στα επανασχεδιασμένα φώτα.

Φρέσκια εικόνα συναντάμε και στο εσωτερικό, με νέα κονσόλα, πίνακα οργάνων και τιμόνι. Τα κουμπιά στην κονσόλα έχουν μειωθεί σε αριθμό, διευκολύνοντας τον οδηγό στο χειρισμό των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Στο πάνω μέρος υπάρχει μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών, ενώ ο χειρισμός μπορεί να γίνει και μέσω των διακοπτών στο τιμόνι, ενώ με το πάτημα ενός κουμπιού ενεργοποιείται και το σύστημα φωνητικών εντολών.[nggallery id=2699]