Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Τest: Renault Twingo 0.9 TCe EDC

Ελλάδα 0:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τest: Renault Twingo 0.9 TCe EDC

ΔΟΚΙΜΕΣ

Τest: Renault Twingo 0.9 TCe EDC

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε την έκδοση με αυτόματο κιβώτιο του μοδάτου Renault Twingo, η οποία υπόσχεται να προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη ευκολία και άνεση στις καθημερινές μετακινήσεις του ιδιοκτήτη του. ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ (sh@newsauto.gr)

Advertisement
Advertisement

Το Renault Twingo 3ης γενιάς ακολουθεί μια παράδοση πλέον της γαλλικής μάρκας στην κατασκευή αυτοκινήτων πόλης έξω από τα συνηθισμένα. Σε αυτή του τη γενιά μάλιστα, το Twingo έρχεται ως αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ Renault-Nissan και Daimler, όντας ουσιαστικά το δίδυμο αδερφάκι του smart forfour. Στη γκάμα του μοντέλου, η έκδοση με τον 0.9 TCe (turbo) βενζινοκινητήρα των 90 ίππων είναι και η πιο ισχυρή, η οποία μπορεί να συνδυαστεί και με το αυτόματο, διπλού συμπλέκτη EDC κιβώτιο του αυτοκινήτου που δοκιμάζουμε, εκτός του στάνταρ μηχανικού 5 σχέσεων.|

Νεανικό design σε αμάξωμα και εσωτερικό

Advertisement
Advertisement

Η εξωτερική εμφάνιση του Renault Twingo χαρακτηρίζεται από τις πολλές καμπύλες, τους όμορφους χρωματισμούς και τη γενικότερη «παιχνιδιάρικη» διάθεση που σου δημιουργεί το αυτοκίνητο όταν το κοιτάς. Στο εσωτερικό, οι γραμμές ακολουθούν αντίστοιχα μοτίβα και ανάλογα με την επιλογή του αγοραστή, προσφέρονται αρκετές δυνατότητες εξατομίκευσης. Ποιοτικά, όλα τα πλαστικά είναι σκληρά στην αφή, διαθέτοντας φινίρισμα και συναρμογή που βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Twingo Test 640 (5)

Στο πεδίο των χώρων, το αποκλειστικά 4πορτο Renault Twingo μπορεί να μεταφέρει 4 ενήλικες πιο άνετα από αρκετά άλλα μίνι μοντέλα. Το πορτ-μπαγκάζ διαθέτει χωρητικότητα 188 λίτρων που είναι μικρή αλλά μέσα στα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ παράλληλα λόγω της δυνατότητας ρύθμισης της πλάτης των πίσω καθισμάτων η χωρητικότητα αυτή μπορεί να αυξηθεί έως και τα 219 λίτρα.

Advertisement

Twingo Test 640 (1)

Διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο για περισσότερη ευκολία

Advertisement

Η Renault επέλεξε να προσφέρει στο Twingo όχι ένα συνηθισμένο αυτόματο κιβώτιο, αλλά το διπλού συμπλέκτη αυτόματο EDC των 6 σχέσεων. Το κιβώτιο αυτό ουσιαστικά προεπιλέγει την επόμενη σχέση εκτός από αυτή που έχει επιλεγεί, ώστε να προσφέρει πιο γρήγορη απόκριση και να τονίσει περισσότερο την ευχρηστία στην οδήγηση. Σε συνδυασμό με τον τοποθετημένο στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, turbo κινητήρα των 898 κ.εκ. και 90 ίππων, το αυτόματο Twingo κινείται με χαρακτηριστική ευκολία μέσα στην πόλη, ενώ εκτός αυτής δεν διστάζει να ανεβάσει γρήγορα σχέσεις και να προσφέρει αρκετά σβέλτες επιδόσεις. Πολύ καλή είναι και η απόκρισή του κατά τον manual χειρισμό του οδηγού. Στο πεδίο της κατανάλωσης, εφόσον ο οδηγός επιλέξει να κινηθεί με ενεργοποιημένο το set-up ECO του κινητήρα, τότε μπορεί να μειώσει αρκετά τη μέση τιμή της. Εμείς πάντως κατά τη δοκιμή μας είδαμε ως μέση τιμή 6,7 lt./100 km., ένα νούμερο λογικά αυξημένο σε σχέση με τα 4,8 lt./100 km που ανακοινώνει η Renault.

Twingo Test 640 (3)

Ευέλικτο και ευχάριστο οδηγικά

Advertisement

Η τοποθέτηση του κινητήρα στο πίσω μέρος του Twingo έχει ως αποτέλεσμα και η αυτόματη έκδοση του γαλλικού μίνι να επωφελείται από την κορυφαία ευελιξία που προσφέρει το μοντέλο σε όλες τις εκδόσεις του, εξασφαλίζοντας έναν πολύ μικρό κύκλο στροφής μόνο 8,59 μέτρων. Παράλληλα, το Twingo διαθέτει μια ανάρτηση που του παρέχει πολύ καλή άνεση και μόνο σε εγκάρσιες ανωμαλίες λόγω του extra βάρους στον πίσω άξονα ενδέχεται η απορρόφηση να μην είναι η καλύτερη δυνατή. Στα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου συγκαταλέγεται και η υψηλή θέση οδήγησης, που χαρίζει μια αίσθηση από crossover μοντέλα και βοηθά στην ορατότητα. Το τιμόνι είναι αναμενόμενα ελαφρύ και τα φρένα ικανά. Εκτός πόλης, το Twingo είναι αρκετά ασφαλές, χωρίς να κλωνίζεται από πλευρικούς ανέμους στην ευθεία λόγω και της παρουσίας του ειδικού συστήματος στο ESP που το κρατά σταθερό στην πορεία του.

Twingo Test 640 (4)

Κοστίζει 14.710 ευρώ με πλήρη εξοπλισμό

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Renault έχει ορίσει την τιμή του Twingo 0.9 TCe EDC στα 14.710 ευρώ, με το κόστος να είναι +1.800 ευρώ σε σχέση με την έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ESP, Hill Start Assist, Cruise Control, 6 αερόσακους, εμπρόσθια ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέπτες, air condition, ηχοσύστημα R&GO με πλοήγηση, ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών και πολλά άλλα.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 898 cc
Ισχύς: 90 PS/5.500 rpm
Ροπή: 13.8 kgm/2.500 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 10.8 sec
Τελική ταχύτητα: 165 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 4.8 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Εκπομπές CO2: 108 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 97,2 €
Βάρος: 943 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 3.595/1.646/1.554 mm
Μεταξόνιο: 2.492 mm
Χώρος αποσκευών: 188 lt
Τιμή: 14.710€