Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Τα τεστ μακράς διαρκείας των NewsAuto και CAR

Ελλάδα 16:38
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τα τεστ μακράς διαρκείας των NewsAuto και CAR

ΔΟΚΙΜΕΣ

Τα τεστ μακράς διαρκείας των NewsAuto και CAR

ΔΟΚΙΜΕΣ

Κάθε μήνα από τα χέρια των συντακτικών ομάδων του NewsAuto και του περιοδικού CAR περνούν δεκάδες αυτοκίνητα. Κάποια από αυτά προσπαθούν να μας εντυπωσιάσουν με την πρώτη ματιά, κάποια θέλουν να μας «κερδίσουν» με όλα τους τα ατού, ξεδιπλώνοντάς τα σε βάθος χρόνου.

Advertisement
Advertisement

Ακολουθούν λοιπόν τα μοντέλα που είχαμε στα χέρια μας αυτό το μήνα, σε δοκιμές διαρκείας!

ŠKODA FABIA 1.0 TSI
Ήρθε στις 11 Οκτωβρίου με 65 km. Τώρα έχει 4.780 km. Κατανάλωση: 6,4 lt/100 km Παρατηρήσεις: –

Είναι παρατήρηση όλων όσοι το οδήγησαν αυτό τον μήνα: το μοτέρ του έχει «ανοίξει» και η εικόνα του είναι αισθητά καλύτερη από αυτή που είχαμε όταν ξεκίνησε τις διαδρομές του κοντά μας. Ο 1000άρης κρύβει καλά τη χωρητικότητά του και συμπεριφέρεται σαν μεγαλύτερος σε κυβισμό – προς τέρψιν όλων αυτών που περνούν ώρες πίσω από το τιμόνι του. Με αυτό το δεδομένο, τείνουμε να παρατηρούμε λεπτομέρειες που στην αρχή δεν μας έκαναν και τόση εντύπωση, όπως είναι το τράβηγμά του από τις στροφές του ρελαντί με 5η ταχύτητα σε συνθήκες μέτριας κίνησης. Ο TSI δεν διαμαρτύρεται και δίνει μια εικόνα ελαστικότητας αντιστρόφως ανάλογη της χωρητικότητάς του. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης είναι το καλύτερο συμπλήρωμα για τις μεγάλες διαδρομές, μια και κρατά ξεκούραστους τους επιβαίνοντες – αν και συνήθως αυτοί είναι δύο.

Advertisement
Advertisement

SUZUKI IGNIS 1.2 DualJet
Ήρθε στις 30 Μαρτίου με 12.362 km. Τώρα έχει 14.686 km. Κατανάλωση: 5,2 lt/100 km Παρατηρήσεις: –

suzuki-ignis-car-a640

Το πόσο μας αρέσει που το έχουμε στην παρέα μας φαίνεται και από τα χιλιόμετρα που έχουμε γράψει με αυτό. Ηδη, σε κάτι λιγότερο από ένα μήνα, το Ignis με τους 90 ίππους του μας έχει συντροφέψει σε 2.324 χιλιόμετρα – κυρίως εντός των τειχών. Η χαριτωμένη εμφάνιση συνδυάζεται με την ευχάριστη προσωπικότητά του, καθώς κάνει τους ελιγμούς και την αντιμετώπιση της κίνησης στην πόλη παιχνίδι. Οπως και το παρκάρισμα, το οποίο το Ignis το κάνει εύκολο χάρη στο τιμόνι του που κόβει πολύ, αλλά και στις συνολικές διαστάσεις του που το καθιστούν ικανό να χωρέσει εκεί όπου για τα άλλα αυτοκίνητα είναι απλά mission impossible. Μόνο Smart ForTwo θα μπορούσε να χωρέσει στις θέσεις που βρέθηκε το Ignis τον μήνα που μας πέρασε. Εντάξει, υπερβάλλουμε, αλλά το πιάσατε το νόημα. Το Ignis μπορεί να είναι ευρύχωρο για τους επιβάτες του, είναι όμως μικρό και ιδανικό για το στρίμωγμα της πόλης.

Advertisement

HONDA HR-V 1.6 i-DTEC
Ήρθε στις 11 Ιανουαρίου με 40.026 km. Τώρα έχει 48.073 km. Κατανάλωση: 6,4 lt/100 km Παρατηρήσεις:-

HRV-car-b640

Advertisement

Αυτό το πράγμα με τα Honda είναι case study για τον ανταγωνισμό. Οσο περνούν τα χρόνια η εικόνα του αυτοκινήτου μένει αναλλοίωτη (και στα μάτια του ιδιοκτήτη γίνεται και καλύτερη). Η ποιότητα που ζεις καθημερινά και σε κάνει να χαίρεσαι για την επιλογή σου σε κάνει να δικαιολογείς το έξτρα κόστος του στην αγορά του ως καινούριο. Το HR-V «μας» με τον i-DTEC να κρατάει την κατανάλωση χαμηλά (ακόμα και τώρα που δεν είχε μαζεμένα χιλιόμετρα εκτός πόλης και τα περισσότερα έγιναν εντός) κάνει μόνο φίλους και όσο περνάει ο καιρός, οι φίλοι αυτοί μετατρέπονται σε οπαδούς. Το αν θα καταλήξουν στο τέλος με τον χαρακτηρισμό «φανατικοί», είναι άλλο θέμα. Το σίγουρο όμως είναι ότι με τη συνολική του εικόνα το Honda «μας» μας έχει κερδίσει από τον πρώτο μέχρι και τον τελευταίο.

ŠKODA KAROQ 1.0 TSI DSG
Ήρθε στις 5 Μαρτίου με 772 km. Τώρα έχει 2.744 km. Κατανάλωση: 7,2 lt/100 km Παρατηρήσεις:-

skoda-karoq-car-c640

Advertisement

Η κατανάλωση παίρνει την κατιούσα στο Karoq που έχουμε στα χέρια μας από τις αρχές Μαρτίου. Σύμφωνα μάλιστα με τις προβλέψεις της σύνταξης, υπάρχει ακόμα περιθώριο βελτίωσης αναφορικά με την οικονομία του καυσίμου, την οποία έχουμε την πρόθεση να ανακαλύψουμε μέχρι πού μπορεί να φτάσει. Το μαγικό που έχει καταφέρει σε αυτό το διάστημα που είναι μαζί μας, είναι πως έχει «γυρίσει» κάποιους από τους συντάκτες που δεν ήθελαν με τίποτα τα αυτόματα κιβώτια. Αντικειμενικά, ο συνδυασμός του 1.0 TSI με το DSG κιβώτιο κάνει το Karoq «ζαχαρωτό»: όλοι το… ζαχαρώνουν και σε μερικές περιπτώσεις έχει χρειαστεί η επίκληση της ιεραρχίας για να κριθεί ποιος θα πάρει το αυτοκίνητο για το Σαββατοκύριακο.

PEUGEOT 2008 1.6 BLUEHDI
Ήρθε στις 9 Μαρτίου με 17.890 km. Τώρα έχει 19.000 km. Κατανάλωση: 5,8 lt/100 km Παρατηρήσεις:

Peugeot-2008-car640

Το μοτέρ του 2008 είναι αυτό που έγινε θέμα συζήτησης στη σύνταξη του περιοδικού. Ενας κινητήρας που έλκει τις ρίζες του από το μακρινό 1998, αλλά καταφέρνει ακόμα να ξεχωρίζει με την απόδοση της ισχύος αλλά και την οικονομία που τον διακρίνει σε όποιο μοντέλο και αν έχει τοποθετηθεί. Στο δικό μας 2008, με τα 19.000 χιλιόμετρα μέχρι στιγμής, οι 120 ίπποι του (η τουρμπίνα της Garrett κάνει τη διαφορά για τις δυνατές εκδόσεις του) είναι εκεί για να απλοποιούν τις διαδικασίες των μετακινήσεων. Το μοτέρ που «ροπιάζει» από χαμηλά και προσφέρει στο πιάτο τα 30,6 kgm μόλις στις 1.750 rpm είναι όλα όσα χρειάζεται ο οδηγός για κάθε περίσταση. Στον ανοιχτό δρόμο (όπου τον τελευταίο μήνα το 2008 «μας» βρέθηκε αρκετά συχνά) βοηθάει στο ψαλίδισμα της κατανάλωσης, ενώ στην πόλη διευκολύνει την κίνηση σε χαμηλές ταχύτητες χωρίς πολλές αλλαγές σχέσεων στο κιβώτιο.