Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Τα αυτοκίνητα που δεν φοβούνται να τα οδηγούμε επί μήνες

Ελλάδα 4:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τα αυτοκίνητα που δεν φοβούνται να τα οδηγούμε επί μήνες

ΔΟΚΙΜΕΣ

Τα αυτοκίνητα που δεν φοβούνται να τα οδηγούμε επί μήνες

ΔΟΚΙΜΕΣ

Όπως κάθε μήνα έτσι και τώρα, στα χέρια των συντακτών του CAR και του NewsAuto περνάνε αυτοκίνητα που με το δίκιο τους “κοιτάνε φοβισμένα”, εφόσον περνάνε από σκληρές δοκιμασίες και πολλά χιλιόμετρα καθημερινά για μήνες. Πολλά διεκδικούν τον τίτλο αλλά λίγα τα καταφέρνουν. Τα αυτοκίνητα που δεν φοβούνται να τα οδηγούμε επί μήνες ευπειθώς αναφέρουν.

Advertisement
Advertisement

Long Term Οκτωβρίου – Νοεμβρίου!

NISSAN QASHQAI 1.5 DCI:

Advertisement
Advertisement

Ήρθε στις 6 Σεπτεμβρίου του 2018 με 18.484 km. Τώρα έχει 20.500 km. Κατανάλωση: 6,3 lt/100 km.

Το Qashqai αρχίζει να κερδίζει την καρδιά μας, όπως αναμενόταν εξαρχής, κάτι που αποδεικνύεται από το γεγονός πως όποιος αποφασίσει να εκ δράμει μακριά από την πρωτεύουσα το αναζητά διακαώς. Όχι άδικα, αφού καίει ελάχιστο πετρέλαιο, με καθοδικές μάλιστα τάσεις, όσο φυσικά προσαρμοζόμαστε στο να κινούμαστε στην ωφέλιμη περιοχή στροφών, εκμεταλλευόμενοι και την πυκνή κλιμάκωση του κιβωτίου. Κάποιος βέβαια μας… μάτιασε το τελευταίο χρονικό διάστημα και ένα καρφί που βρέθηκε στο διάβα του Qashqai μας ανάγκασε να επισκεφτούμε το πλησιέστερο βουλκανιζατέρ. Τέλος καλό όλα καλά, με το επιτυχημένο Nissan να διακρίνεται για την άνεση στον δρόμο αλλά και το «αποστειρωμένο» περιβάλλον στην καμπίνα.

ŠKODA FABIA 1.0 TSi

Advertisement

Ήρθε στις 11 Οκτωβρίου του 2017 με 65 km. Τώρα έχει 11.250 km. Κατανάλωση: 6,1 lt/100 km.

Advertisement

Αποτελεί πλέον τον σύμμαχό μας σε κάθε εξόρμηση, έχοντας λύσει κυριολεκτικά τόσο τα δικά μας τα χέρια όσο και του φωτογράφου μας, αφού δεν… πίνει, δεν… καπνίζει, δεν κοπανάει και γενικώς αρνείται να σε φέρει σε δύσκολη θέση ότι πρόβλημα κι αν του θέσεις στη σκληρή καθημερινότητα. Η μαλακή ανάρτηση αντιμετωπίζει με ιδιαίτερη «συμπόνια» τα ευαίσθητα μέρη των επιβαινόντων – ιδιαίτερα στους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους. Παρά τον μικρό κυβισμό του κινητήρα, η ροπή του δεν σε προδίδει ακόμη και σε ανηφόρες – μάλιστα με περισσότερα από δύο άτομα στο εσωτερικό. Δεν δείχνει (αυτό είναι το ζητούμενο) να διαλύεται στα εξ ων συνετέθη, ενώ συνολικά επενδύει στον απροβλημάτιστο low profile χαρακτήρα του – σε βαθμό ώστε να μη σε νοιάζει πού το έχεις παρκάρει. Τελευταία ωστόσο άναψε αναίτια στο ταμπλό η ένδειξη για χαμηλή πίεση ελαστικών. Πέραν αυτού, ουδέν.

HONDA HR-V 1.6 i-DTEC

Advertisement

Ηρθε στις 11 Ιανουαρίου του 2018 με 40.026 km. Τώρα έχει 61.500 km. Κατανάλωση: 6,3 lt/100 km.

Με το HR-V συνεχίζουμε να γράφουμε πολλά χιλιόμετρα καθημερινά – και μάλιστα αρκετά δύσκολα, δηλαδή μέσα στην πόλη. Όσο περνά ο καιρός συνηθίζουμε την τραχύτητα του ντίζελ κινητήρα, ο οποίος όμως καίει ελάχιστα, σε σημείο που να σε προκαλεί να διανύεις αποστάσεις ακόμη και χωρίς κάποιον ιδιαίτερο λόγο. Μετά την αντικατάσταση της μπαταρίας όλα βαίνουν καλώς για το όχημα ελεύθερου χρόνου της Honda, το οποίο παρά την ταλαιπωρία στην οποία υποβάλλεται καθημερινά δεν διαμαρτύρεται, ούτε δείχνει σημάδια κόπωσης. Η ανάρτηση αντιδρά κάπως ξερά στα εγκάρσια κομμάτια του οδοστρώματος, ωστόσο αυτό συνέβαινε από την αρχή, δεν μεταβλήθηκε στην πορεία.

SUZUKi SWiFT 1.0 BOOSTERJET

Ήρθε στις 31 Αυγούστου του 2018 με 13.243 km.Τώρα έχει 17.378 km. Κατανάλωση: 6,7 lt/100 km.

Οι μικρές διαστάσεις του Swift αποδεικνύονται, όσο περνά ο καιρός, «λίρα 100» στη μάχη με το παρκάρισμα, ενώ η ευκολία χρήσης (ιδιαίτερα ο ελαφρύς συμπλέκτης) σε διατηρεί ξεκούραστο ακόμη και στο μποτιλιάρισμα. Το αμάξωμα δεν τρίζει και συνολικά η «made in Japan» κατασκευή ανταποκρίνεται στις προσδοκίες που είχαμε αρχικά. Η άνεση από την ανάρτηση δεν είναι το φόρτε του Swift, κάτι που διαπιστώνουμε διαρκώς όσο γράφουμε χιλιόμετρα μαζί του. Από την άλλη, ο 1000άρης τούρμπο κινητήρας όσο περνά ο καιρός (με τη βοήθεια και του μικρού απόβαρου) ρίχνει τις απαιτήσεις του σε καύσιμο. Το Swift μας έχει βοηθήσει ιδιαίτερα στις αστικές μετακινήσεις, ενώ εξωτερικά, λόγω της σύγχρονης εμφάνισης, δεν το έχουμε βαρεθεί ακόμη.

FORD FIESTA ACTIVE 1.0 ECOBOOST 100 PS

Ήρθε στις 3 Οκτωβρίου του 2018 με 7.864 km. Τώρα έχει 8.272 km. Κατανάλωση: 8,1 lt/100 km.

Κάτι συμβαίνει με τα λευκά αυτοκίνητα στο περιοδικό, και το Fiesta Active, που είναι και η πλέον πρόσφατη προσθήκη στον στόλο, το επιβεβαιώνει: έλκουν τη βρωμιά με πολύ μεγάλη ένταση και με έναν τρόπο που μας προκαλεί έκπληξη. Τόσο πολύ που αναγκαζόμαστε τις περισσότερες φορές να τα παρκάρουμε στο κλειστό γκαράζ του περιοδικού, το οποίο δυστυχώς δεν είναι τόσο μεγάλο ώστε να χωρούν όλα. Έτσι αναγκαζόμαστε στην εκ περιτροπής προστασία του εκάστοτε αυτοκινήτου που θα προωθηθεί για φωτογράφηση. Εκτός αυτού, το Fiesta «μας» πιέστηκε αρκετά σε αυτή την πρώτη περίοδο κοντά μας. «Κυνήγησε» αρκετές πρωινές πτήσεις για να καλύψει καθυστερημένες εκκινήσεις από το σπίτι, οπότε δικαιολογείται και η τσιμπημένη μέση κατανάλωση. Υποσχόμαστε ότι στην επόμενη αναφορά θα ξυπνάμε νωρίτερα και θα έχουμε μικρότερες απαιτήσεις από το χιλιάρι μοτέρ για καύσιμο.

PEUGEOT 2008 1.6 BLUEHDI

Ήρθε στις 9 Μαρτίου του 2018 με 17.890 km. Τώρα έχει 26.975 km. Κατανάλωση: 5,8 lt/100 km

Η άφθονη ροπή από τις χαμηλές στροφές περιστροφής είναι ευπρόσδεκτη και μετατρέπεται σε αρωγό για ασφαλή προσπεράσματα. Γι’ αυτό τον λόγο αποτελεί (εξαιτίας και της πρακτικότητας του αμαξώματος) τον αγαπημένο συνοδό σε αποστολές εκτός Αθηνών. Το άλλο θετικό έχει να κάνει με την κατανάλωση, η οποία έχει πάρει περαιτέρω την κατιούσα. Δεν αντιμετωπίσαμε πρόβλημα μέχρι τώρα με τον επιλογέα ταχυτήτων και το κούμπωμα, παρά τις κακές γλώσσες που τον θέλουν να σκαλώνει στο πέρασμα του χρόνου. Πρόσημο θετικό, λοιπόν, για τον Γάλλο της παρέας.

 Η δοκιμη εγινε με καυσιμα ελιν

Elin logo copy1