Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Τα αυτοκίνητα που δεν φοβούνται να τα οδηγούμε επί μήνες

Ελλάδα 3:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τα αυτοκίνητα που δεν φοβούνται να τα οδηγούμε επί μήνες

ΔΟΚΙΜΕΣ

Τα αυτοκίνητα που δεν φοβούνται να τα οδηγούμε επί μήνες

ΔΟΚΙΜΕΣ

Όπως κάθε μήνα έτσι και τώρα, στα χέρια των συντακτών του CAR και του NewsAuto περνάνε αυτοκίνητα που με το δίκιο τους “κοιτάνε φοβισμένα”, εφόσον περνάνε από σκληρές δοκιμασίες και πολλά χιλιόμετρα καθημερινά για μήνες. Πολλά διεκδικούν τον τίτλο αλλά λίγα τα καταφέρνουν. Ας κοιτάξουμε εξονυχιστικά τα Long Term Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου!

Advertisement
Advertisement

SUZUKI SWIFT 1.0 BOOSTERJET:

Ήρθε στις 31 Αυγούστου του 2018 με 13.243 km. Τώρα έχει 16.168 km.
Κατανάλωση: 6,8 lt/100 km.

Η ευκολία στη χρήση του μας έχει κάνει να το ζητάμε διακαώς, ιδιαίτερα όταν έχουμε να αντιμετωπίσουμε το κυκλοφοριακό χάος της πρωτεύουσας για πολλές ώρες. Το μικρό μοτέρ του είναι δυνατό και ελαστικό. Στην αίσθηση της ελαστικότητας του κινητήρα παίζει τον ρόλο του και το συνολικό βάρος που είναι περιορισμένο, δεδομένου ότι όλη η γκάμα της Suzuki διέπεται από αυτό το χαρακτηριστικό. Η σύγχρονη όψη του Swift το κάνει να ξεχωρίζει από μακριά, αλλά ακόμα δεν έχουμε βρει τα πατήματά μας για να περιορίσου-με την κατανάλωση. Αυτό θα είναι και η αποστολή μας για τον ερχόμενο μήνα. Ο περιορισμός, δηλαδή, της κατανάλωσης που προβλέπουμε ότι μπορεί να φτάσει έως και το 1 lt για κάθε 100 km.

Advertisement
Advertisement

ŠKODA FABIA 1.0 TSI:

Hρθε στις 11 Οκτωβρίου του 2017 με 65 km. Τώρα έχει 9.657 km.
Κατανάλωση: 6,1 lt/100 km.

Advertisement

Είναι κοντά μας από τις πρώτες μέρες του CAR στην Ελλάδα, και αυτό από μόνο του αποτελεί άθλο. Η αλήθεια είναι ότι το προσέχουμε και εμείς αρκετά, αφού το Fabia καλύπτει κενά στη ροή των αυτοκινήτων και μπαίνει πολλές φορές «στα παπούτσια» των οικογενειακών μας αυτοκινήτων χωρίς τον παραμικρό δισταγμό. Τριήμερο με τέσσερα άτομα και αποσκευές; Κανένα πρόβλημα. Φωτογράφηση τριών αυτοκινήτων στην Πελοπόννησο με ή χωρίς διανυκτέρευση και επιστροφή με πλήρες φορτίο; «Φύγαμε», θα έλεγε αν είχε στόμα. Τον περασμένο μήνα είχαμε αρκετές διαδρομές εκτός πόλης και έτσι η κατανάλωση έφτασε σε ιστορικά χαμηλά, αγγίζοντας το στρογγυλό 6άρι. Πιθανόν, αν έλειπαν τα φορτώματα και η εποχή ήταν πιο δροσερή και δεν ήθελε την ασταμάτητη χρήση του κλιματισμού, να είχαμε μπει για τα καλά στο «5».

HONDA HR-V 1.6 I-DTEC:

Advertisement

Ηρθε στις 11 Ιανουαρίου του 2018 με 40.046 km. Τώρα έχει 59.000 km.
Κατανάλωση: 6,3 lt/100 km.
Παρατηρήσεις: Αλλαγή μπαταρία

Πέρασε από τις εγκαταστάσεις της αντιπροσωπείας και εκεί διαπιστώθηκε ότι, εκτός της προγραμματισμένης συντήρησης, είχε ανάγκη και από μια φρέσκια μπαταρία. Όλα έγιναν όπως προστάζει ο κατασκευαστής για να είναι το HR-V «μας» σε top φόρμα και να συνεχίσει απρόσκοπτα να προσφέρει τις υπηρεσίες του στις καθημερινές μας ανάγκες. Είναι από τα αυτοκίνητα που έχουν περάσει τον περισσότερο καιρό μαζί μας, και αυτό που επιβεβαιώνει με την παρουσία του εδώ είναι κάτι που ήδη ξέραμε για τα Honda: είναι αγέρα-στο, και αυτό είναι ανεκτίμητο.

Advertisement

PEUGEOT 2008 1.6 BlUEHDI:

Ηρθε στις 9 Μαρτίου του 2018 με 17.890 km. Τώρα έχει 25.084 km.
Κατανάλωση: 5,8 lt/100 km.

Το crossover της Peugeot είναι μία από τις πλέον ευχάριστες περιπτώσεις που έχουν περάσει από τα χέρια μας για δοκιμή μακράς διάρκειας. Όταν πρόκειται να βγούμε εκτός Αθηνών για φωτογράφηση, οι χώροι του βολεύουν τις αυξημένες ανάγκες του φωτογράφου μας, ενώ και η ανάρτησή του είναι όπως πρέπει για να περιοριστεί το τράνταγμα κατά τη διάρκεια των car to car φωτογραφιών στα συνήθως μέτρια οδοστρώματα που έχουμε. Το 2008 όλο και περισσότερο μας δείχνει τα ανώτερα λειτουργικά χαρακτηριστικά του κινητήρα του, που ποιοτικά είναι ανώτερος από τον μέσο όρο των ντίζελ της αγοράς σε αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων.

NISSAN QASHQAI 1.5 DCI:

Ηρθε στις 6 Σεπτεμβρίου του 2018 με 18.484 km. Τώρα έχει 19.777 km.
Κατανάλωση: 6,3 lt/100 km.

Αντικατέστησε το Micra – που με τη συμπεριφορά του μας ανάγκασε να του αλλάξουμε όνομα και να το λέμε «My Micra». Βλέπετε, το μικρό Nissan μπήκε και ταίριαξε στην οικογένεια του CAR και στις ανάγκες μας. Στην αρχή, κάπως δυσκολευτήκαμε να προσαρμοστούμε και να κάνουμε τα ίδια που κάναμε με το Micra, ειδικά στην πόλη. Το Qashqai όμως πήρε το αίμα του πίσω και μας έκανε να το ζητάμε όλο και περισσότερο ο καθένας για τον εαυτό του, αφού οι χώροι για τους επιβάτες είναι όσο μεγάλοι πρέπει και η κατανάλωση είναι σαφώς καλύτερη από του Micra.