Συγκρίνουμε: BMW X1 vs Peugeot 3008 | NewsAuto.gr
ΔΟΚΙΜΕΣ

Συγκρίνουμε: BMW X1 vs Peugeot 3008

H νέα γαλλική πρόταση στα μικρομεσαία SUV επιχειρεί να σπάσει το γερμανικό κατεστημένο. Τοποθετούμε το Peugeot 3008 απέναντι σε έναν παραδοσιακό παίχτη της κατηγορίας, την BMW X1.

Το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού συνεχίζουν να μονοπωλούν τα crossover & suv μοντέλα καταγράφοντας αυξημένα ποσοστά στους πίνακες των πωλήσεων. Εστιάζοντας στην premium κατηγορία και ειδικά στα μικρομεσαία μοντέλα, οι Γάλλοι έχουν μπει εδώ και καιρό με αξιώσεις με το νέο Peugeot 3008.

Εμείς, φέρνουμε σε αντιπαράθεση το γαλλικό SUV με την BMW X1, που μέχρι σήμερα έχει 817 ταξινομήσεις καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στην πολυτελή κατηγορία των μικρομεσαίων SUV. Επίσης, λόγω της μείωσης της ζήτησης για ντίζελ μοντέλα, συγκρίνουμε τις βενζινοκίνητες εκδόσεις των αυτοκινήτων οι οποίες συνδυάζονται με αυτόματα κιβώτια και 3κύλινδρους κινητήρες χαμηλού κυβισμού.

CAR 010_BMW X1_004

CAR006_GLAvs3008011

Εμφάνιση-image: Ο Γάλλος κερδίζει τις εντυπώσεις

Το γαλλικό μοντέλο υιοθετεί την τελευταία σχεδιαστική γλώσσα της Peugeot με τη νέα μάσκα και τα φωτιστικά σώματα LED. To σύνολο του αμαξώματος προτάσσει έναν πιο δυναμικό και μοναδικό χαρακτήρα και έτσι, το 3008 κερδίζει τις εντυπώσεις συγκριτικά με την BMW X1 που δεν ξεφεύγει από τις παραδοσιακές νόρμες της βαυαρικής φίρμας.
Περνώντας στο εσωτερικό των αυτοκινήτων η ποιότητα κατασκευής είναι εφάμιλλη και έτσι γίνεται άμεσα αντιληπτή η προσπάθεια των Γάλλων να δημιουργήσουν ένα premium προϊόν πάνω σε γερές βάσεις.

Και στις δύο περιπτώσεις η συναρμογή των μαλακών πλαστικών θα καλύψει και τον πλέον απαιτητικό αγοραστή της πολυτελούς κατηγορίας. Το 3008 διαθέτει μια πιο ενδιαφέρουσα-σε επίπεδο αισθητικής- καμπίνα επιβατών. Εδώ ξεχωρίζει το μικρό σε διάμετρο τιμόνι, ο φουτουριστικός επιλογέας για το αυτόματο κιβώτιο, αλλά και ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων που εντάσσεται στο πλαίσιο-φιλοσοφία του i-Cockpit της Peugeot. Tέλος, το 3008 προσφέρει μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες & αποσκευές.

CAR006_GLAvs3008016
BMW-X1-2016-1600-96

Κινητήρες: Πιο ισχυρή η X1-Περισσότερο ραφιναρισμένο το 3008

Κάτω από το καπό του γαλλικού SUV βρίσκουμε τον πολυβραβευμένο 3κύλινδρο 1,2 turbo PureTech του PSA Group με 130 ίππους και την κίνηση να περνά μόνιμα στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων. Στην περίπτωση της «βασικής» Χ1 για την κίνηση φροντίζει ένα μοτέρ 1,5 λίτρων τούρμπο, όπου στην τελευταία αναβαθμισμένη εκδοχή του η ισχύς αγγίζει τα 140 άλογα (συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων).

Aν και βαρύτερη η BMW X1, τα 10 παραπάνω άλογα χαρίζουν στο αμάξωμα μεγαλύτερη τελική ταχύτητα και καλύτερη επίδοση στην επιτάχυνση κατά 1 δευτερόλεπτο, ενώ σε επίπεδο κατανάλωσης καυσίμου το γαλλικό μοτέρ αποδεικνύεται πιο “φειδωλό” στην πράξη.

Παράλληλα, ο 1.200άρης τούρμπο του PSA Group είναι πιο ραφιναρισμένος και κρύβει καλύτερα την 3κύλινδρη φύση του, ενώ το μοτέρ της BMW είναι πιο δυνατό σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας του. Τέλος, και τα δύο αυτόματα κιβώτια θα ικανοποιήσουν με την αμεσότητά τους, με την πρόταση των Γερμανών να παίρνει σαφές προβάδισμα.

Οδική συμπεριφορά: Σπορτίφ η X1- Πιο άνετο το Peugeot

O προσανατολισμός της X1 είναι ξεκάθαρα πιο σπορτίφ και έτσι ο οδηγός θα εκτιμήσει ιδιαίτερα το συμπαγές πλαίσιο και το πολύ καλό σε αίσθηση & πληροφόρηση τιμόνι (η σχετικά σφιχτή ρύθμιση της μετριάζει κατά περίπτωση την άνεση). Το γερμανικό μοντέλο κερδίζει τις εντυπώσεις στον τομέα της ποιότητας κύλισης και έτσι οι επιβάτες θα νιώσουν νιώσουν άνετα ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες.

Στην πλευρά της γαλλικής σχολής τώρα, σε πρώτο πλάνο μπαίνει η άνεση χωρίς αυτό να σημαίνει πως το 3008 χάνει σε δυναμικά χαρακτηριστικά. Έτσι, ακόμη και αν οδηγός θελήσει να κινηθεί σε πιο γοργούς ρυθμούς, το μικρομεσαίο γαλλικό SUV δεν θα προβληματίσει σε κανένα σημείο. Επίσης, στα θετικά του αυτοκινήτου συγκαταλέγονται η θέση οδήγησης και η περιφερειακή ορατότητα. Τέλος, το σύστημα Advanced Grip Control που βελτιστοποιεί την πρόσφυση ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης προσθέτει στο 3008 επιπλέον πόντους!

Στο ταμείο…

Η BMW X1 αποτελεί ένα καταξιωμένο μοντέλο στη συγκεκριμένη κατηγορία. Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη πως τα δύο αυτοκίνητα διαθέτουν πλήρη εξοπλισμό και η διαφορά μεταξύ των τιμών τους υπερβαίνει τα 6.000 ευρώ, η τελική μας επιλογή είναι το 3008 που φαίνεται να βάζει δύσκολα στον γερμανικό ανταγωνισμό με την ποιότητα κατασκευής του και τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του.

Tεχνικά χαρακτηριστικά: Peugeot 3008 1,2 PurTech
Κινητήρας: 1.199 cc
Ισχύς: 130 PS/5.500 rpm
Ροπή: 230 Nm/1.750 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 10.5 sec
Τελική ταχύτητα: 188 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 5.3 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Βάρος: 1.345 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.447/1.841/1.624 mm
Μεταξόνιο: 2.675 mm
Χώρος αποσκευών: 520 lt
Τιμή: Από 24.900 €

Τεχνικά χαρακτηριστικά BMW X1 sDrive18i Auto
Κινητήρας: 1.499 cc
Ισχύς: 140 PS/6.500 rpm
Ροπή: 220 Nm/1.480 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 7 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 9.6 sec
Τελική ταχύτητα: 208 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 5.3 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Βάρος: 1.505 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.439/1.821/1.598 mm
Μεταξόνιο: 2.760 mm
Χώρος αποσκευών: 505 lt
Τιμή: Από 31.900€
CAR 010_BMW X1_007

CAR006_GLAvs3008012

Log In or Create an account