Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Στο δεξί κάθισμα με τον Λάμπρο Αθανασούλα οδηγό!

Ελλάδα 5:06
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Στο δεξί κάθισμα με τον Λάμπρο Αθανασούλα οδηγό!

ΔΟΚΙΜΕΣ

Στο δεξί κάθισμα με τον Λάμπρο Αθανασούλα οδηγό!

ΔΟΚΙΜΕΣ

Πριν από μερικές ημέρες μοιραστήκαμε τις εντυπώσεις μας από τη νέα Ford Mustang, στο πλαίσιο της δοκιμής που πραγματοποιήσαμε με αυτή επί ελληνικού εδάφους.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Όμως εκτός από το κομμάτι που βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι της, περάσαμε και στο δεξί της κάθισμα με οδηγό τον Λάμπρο Αθανασούλα σε κλειστή διαδρομή στην ορεινή Κορινθία στο πλαίσιο ενός γυρίσματος που κάναμε για την τηλεοπτική μας εκπομπή «AutoAction» στο Action 24 (κάθε Κυριακή στις 19.00).

Ο Αθανασούλας, για όσους δεν το γνωρίζουν, είναι οδηγός ράλι, ήρθε τρίτος στο Ράλι Ακρόπολις τον Οκτώβριο, ετοιμάζεται για περισσότερους αγώνες το 2016 και κατά την προσωπική μας άποψη πρόκειται για αθλητή διεθνούς επιπέδου και έναν από τους πιο ικανούς στο κοντρόλ οδηγούς αγώνων που έχουμε δει.

Advertisement
Advertisement

Για να βγουν εντελώς τα ηλεκτρονικά βοηθήματα στη Mustang πρέπει να επιλέξεις τη χαρτογράφηση Track που απενεργοποιεί το Anti Spin και μετά να κρατήσεις πατημένο το μοχλό για 10 sec ώστε να βγει και το ESP.

mustang15-tp-test-d640

Ο Αθανασούλας βλέπει τον δρόμο πολύ πιο φαρδύ απ’ ό,τι εμείς, αρχικά τον εντυπωσιάζει η ισορροπία κρατήματος του Mustang: «Δεν γυρνάει αναίτια, κρατάει, έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά στην ανάρτηση. Πρέπει να το προκαλέσεις για να γλιστρήσει. Ελέγχεται πολύ εύκολα, είναι εξαιρετικά προβλέψιμο, διώχνει γλυκά το πίσω μέρος, δεν σε αιφνιδιάζει, δεν σε αγχώνει, δεν είναι καθόλου νευρικό. Ήθελα λίγο καλύτερη ακρίβεια από το τιμόνι στο in, αλλά τσιμπάς μια το φρένο πριν στρίψεις και στρώνει. Είναι πολύ σταθερό στις γρήγορες καμπές και εύκολο στην οδήγηση παντού. Το προτιμώ χίλιες φορές από ένα γρήγορο προσθιοκίνητο με 200-250PS γιατί είναι πιο οδηγοκεντρικό και σου χαρίζει πολλά χαμόγελα. Ευχαριστιέσαι οδήγηση, όταν το θες, χωρίς συμβιβασμούς στην καθημερινότητα. Από μπροστά μου θυμίζει EVOX, στο πλάι GTR, πίσω δεν μου αρέσει. Μέσα έχει χαρακτήρα, θα το αγόραζα ευχαρίστως».

Advertisement

Η βόλτα με το Λάμπρο ήταν απολαυστική και ταυτόχρονα αποκαλυπτική για τις δυνατότητες του Mustang. Ναι εκεί στη Ford πήραν ένα Αμερικάνικο muscle car, το σέταραν σωστά, του έβαλαν ένα μικρού κυβισμού κινητήρα και το πουλάνε φτηνά. Συνταγή επιτυχίας!