Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το νέο Mitsubishi L200

  • newsautoteam

“Οργώνουμε” κυριολεκτικά την Αρκαδία με το κατάλληλο όχημα, το νέο “εργαλείο” της Mitsubishi, το L200, το οποίο στη νέα έκτη και αρκετά αναβαθμισμένη γενιά παρακαλώ, εμφανίζεται καλύτερο από ποτέ, συμβιβάζοντας μάλιστα τα ασυμβίβαστα…

 

Το κοιτάζεις από μπροστά και είσαι πεπεισμένος εξ αρχής για δυο πράγματα. Αφενός, πως αυτή τη σύγχρονη μούρη σίγουρα κάπου κάποτε την έχεις αντικρίσει πάλι, αφετέρου, δεν παραπέμπει επουδενί σε pick up, τουλάχιστον έως ότου μετακινηθείς λίγα εκατοστά στο πλάι. Σε ότι αφορά στο πρώτο, το Eclipse Cross δάνεισε την αισθητική του στο νέας γενιάς L200 χαρίζοντας του απλόχερα κάτι από την “επιβατική” φινέτσα του.

Τα νέα εντυπωσιακά φωτιστικά είναι τοποθετημένα 100 mm ψηλότερα, απέχοντας πλέον από το έδαφος συνολικά 700 mm. Πως αλλιώς θα μπορείς να βλέπεις έξω από το νερό όταν έχεις βουτήξει στο ποτάμι; Αν ρωτάτε τώρα για βάρη, διαστάσεις και άλλα τεχνικά, ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει οπότε το μέγιστο απόβαρο των 1.040 kg για το διπλοκάμπινο L200 αλλά και το μέγιστο ωφέλιμο μήκος φόρτωσης στα 1.520 mm παραμένουν ως είχαν. Στην καμπίνα του νέου pick up το σχεδιαστικό μοτίβο δεν εκπλήσσει αφού κανένα παράπονο δεν είχε εκφραστεί στο παρελθόν. Τώρα, προστέθηκαν μαλακά υλικά καθώς επίσης και σύστημα εξαερισμού με εξαγωγές αέρα ακόμη και στην οροφή. Βέβαια όταν θέλεις να ενισχύσεις τον εκδρομικό χαρακτήρα οι θύρες USB απαιτείται να είναι τέσσερις, όπερ και εγένετο. Η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων αναβαθμίστηκε, όπως και το ίδιο το σύστημα που πλέον είναι σύγχρονο και καλύπτει τις νέες τάσεις, από σύνδεση με smartphone μέσω Bluetooth έως και Android Auto ή Apple CarPlay.

Προχωρώντας στα πιο σημαντικά, περισσότερα από 2.400 τμήματα του αυτοκινήτου είναι νέα. Εκτός από αυτό, το νέο L200 εφοδιάστηκε με νέα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας από το πάνω ράφι του ομίλου. Ο αναβαθμισμένος κινητήρας 2,2 λίτρων turbodiesel εκτός του ότι πληροί τις προδιαγραφές Euro 6D, αποδίδει 150 ίππους και 400 Nm ροπής, διαθέσιμα παρακαλώ από τις 1.750 rpm, σημαντικό κριτήριο όταν παλεύεις στη Βάλια Κάλντα παριστάνοντας τον εξερευνητή. Η βασική τετρακίνηση είναι η Easy-Select 4WD, ενώ όσοι το επιθυμούν, δύναται να επιλέξουν το νέο L200 με το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων με το σύστημα τετρακίνησης Super-Select 4WD, το οποίο διαθέτει δύο μπλοκέ διαφορικά, κεντρικό και πίσω, κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων και τέσσερα νέα προγράμματα λειτουργίας (Gravel, Mud/Snow, Sand και Rock). Αυτά σε συνδυασμό με το Hill Descent Control, δημιουργούν το απόλυτο όχημα στην εκτός δρόμου χρήση. Η ακαμψία του πλαισίου και η βελτιωμένη ανάρτηση λειτουργούν καταλυτικά και στην οδική συμπεριφορά του pick up της Mitsubishi. Νέα ελατήρια και νέα αμορτισέρ τοποθετήθηκαν εμπρός, ενώ πίσω προστέθηκε ένα επιπλέον φύλλο σούστας (έξι στο σύνολό τους).

Στα σύγχρονα ηλεκτρονικά καλούδια του νέου L200 προσθέστε την κάμερα με πεδίο κάλυψης 360 μοιρών (bird’s eye view), το σύστημα θέασης τυφλής γωνίας με Lane Changing Assist, το σύστημα πρόληψης πρόσθιας σύγκρουσης, η υποβοήθηση πέδησης, αλλά και το πολύ χρήσιμο Rear Cross Traffic Alert –που ουσιαστικά αποτελεί το μάτι του οδηγού και στις δυο πλευρές της καρότσας.

Στα ορεινά της Αρκαδίας, ή καλύτερα στα… κατσάβραχα, το νέο L200 μετατρέπεται εύκολα σε εργαλείο εκτός δρόμου με την ολοκληρωτική τετρακίνηση (με κοντά και αργό) να το κάνει να μοιάζει με… κάβουρα ικανό μάλιστα να σκαρφαλώσει παντού. Από την άλλη πλευρά, στην άσφαλτο, εμφανίζεται σημαντικά πιο άνετο και πιο προοδευτικό στις απαιτήσεις συγκριτικά με το απερχόμενο, κλείνοντας λίγο την ψαλίδα που το χώριζε από τα μεγάλα και ικανά τζιποειδή. Στη χώρα μας διατίθεται ήδη σε τιμές που ξεκινούν για το διπλοκάμπινο από τα 28.700 ευρώ.

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr