Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το νέο Renault Megane

Ελλάδα 12:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οδηγούμε το νέο Renault Megane

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το νέο Renault Megane

ΔΟΚΙΜΕΣ

Ξεχάστε ό,τι ξέρατε μέχρι σήμερα για το Megane. Το νέο μικρομεσαίο των Γάλλων άλλαξε εντελώς. Το οδηγούμε στην Πορτογαλία…

Advertisement
Advertisement

Αναμφίβολα πρόκειται για ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα στην Ευρώπη και κατά επέκταση για την εμπορική… αγάπη της Renault. Το νέο Megane είναι μεγαλύτερο, χαμηλότερο και σαφώς πιο σπορτίφ σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Με μια πρώτη ματιά, εξωτερικά, δείχνει πιο δυναμικό, μυώδες, με ωραίες καμπύλες και εντυπωσιακής σχεδίασης φωτιστικά σώματα. Εσωτερικά, έχει τοποθετηθεί κάθετα ένα ολόκληρο tablet με έγχρωμη οθόνη αφής 8,7 ιντσών που χρησιμοποιείται ως multimedia κέντρο ελέγχου του αυτοκινήτου. Από αυτό μπορεί κανείς να χειριστεί τα πάντα. Παράλληλα, μέσω της τεχνολογίας Multi-Sense ο οδηγός μπορεί να προσωποποιήσει, σύμφωνα με τις επιθυμίες του, τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Πίσω από το τιμόνι, ένα έγχρωμο Head Up Display έχει κάνει την εμφάνισή του με τις σημαντικότερες πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

megane-gt-interior-a640

Ανεση υπάρχει τόσο στην καμπίνα των επιβατών όσο και στον αποθηκευτικό χώρο που έχει αυξηθεί και έτσι 434 λίτρα είναι διαθέσιμα για να μεταφέρουν τις αποσκευές σας, ενώ εάν ρίξετε τα καθίσματα, 1.247 λίτρα θα χωρέσουν περισσότερα από όσα φαντάζεστε. Το νέο Renault Megane θα είναι διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου από 100 έως 205 PS και πετρελαίου από 90 έως 165 PS.

Advertisement
Advertisement

Δείτε το πρώτο video παρουσίασης:

Στο ταξίδι μας οδηγήσαμε την GT-Line έκδοσή του με τον 4κύλινδρο 1.600άρη υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που αποδίδει 205 PS και συνδυάζεται με την εξελιγμένη από τη Renault Sport ανάρτηση. Με ροπή που φτάνει τα 28,5 κιλά και το 7άρι διπλού συμπλέκτη κιβώτιο ταχυτήτων με paddles στο τιμόνι, η οδήγηση γίνεται σίγουρα διασκεδαστική. Αριστη πληροφόρηση από το τιμόνι, σφιχτές αναρτήσεις και ωραία κρατήματα. Για το 0-100 χρειάζεται 7,1 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 230 km/h. Εσωτερικά διαφέρει, με τα Recaro bucket καθίσματα να ξεχωρίζουν και συμπληρώνουν τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκίνητου.

2015_11_Megane_BER_DYN_0208-640

Για τα ελληνικά δεδομένα, ο diesel 4κύλινδρος 1.600άρης των 130 PS, τον οποίο επίσης οδηγήσαμε, ανταποκρίνεται περισσότερο στην αγορά. Το τιμόνι του είναι πιο μαλακό και με καλή πληροφόρηση. Οι αναρτήσεις είναι ίσως πιο σφιχτές απ’ όσο θα έπρεπε (κυρίως για τους ελληνικούς δρόμους), περνώντας στο εσωτερικό κάποιους κραδασμούς, όμως τα κρατήματά του είναι καλύτερα. Κινείται με ιδιαίτερη άνεση στον δρόμο και η οδήγηση γίνεται ευχάριστα. Βέβαια, με ταχύτητες άνω των 100 χιλιομέτρων ο θόρυβος στην καμπίνα είναι λίγο αυξημένος. Το νέο Renault Megane θα κάνει την εμφάνισή του στην Ελλάδα κοντά στον Απρίλιο του 2016 και λίγες ημέρες πριν θα ανακοινωθούν και οι τιμές του…

Advertisement

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας:
 1.616 cc – 1.598 cc (diesel)
Ισχύς (PS/rpm): 205/6.000 – 130/4.000
Ροπή (kgm/rpm): 28,5/2.400 – 32,6/1.750
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Aυτόματο 7 σχ. – χειροκίνητο 6 σχ.
Τελική ταχύτητα: 230 km/h – 198 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 7,1 sec – 10 sec
Μεικτή κατανάλωση (/100 km): 6 lt – 4 lt (εργοστ.)
Εκπομπές CO2: 134 gr/km – 103 gr/km
Βάρος: 1.392 kg – 1.318 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.359/1.814/1.447 mm
Χώρος αποσκευών: 434 lt
Τιμή: – (αναμένεται απο μέρα σε μέρα)