Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year | newsautoMOTO

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το νέο KIA XCeed

  • newsautoteam

Το νέο crossover έχει όλα τα φόντα για να πρωταγωνιστεί στην κατηγορία του, προσφέροντας την… εναλλακτική πρόταση απέναντι στα παραδοσιακά SUV.

Μέχρι τώρα, τα SUV υπηρετούσαν κυρίως έναν σκοπό, που είναι η πρακτικότητα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι περισσότεροι σχεδιαστές να μην έδιναν την ανάλογη βαρύτητα στον αισθητικό τομέα. Η ΚΙΑ όμως έρχεται να αλλάξει τον τρόπο που κάποιος έβλεπε μέχρι σήμερα τα “κλασικά” SUV και σε αυτό θα βοηθήσει το νέο XCeed.

To XCeed είναι ένα καινούργιο crossover και έρχεται να προστεθεί στην γκάμα των οχημάτων ελευθέρου χρόνου της φίρμας. Σύμφωνα με την εταιρεία, αποτελεί την εναλλακτική πρόταση στην κατηγορία, μιας και έχει “παντρέψει” τη δυναμική πλευρά ενός hatchback με την πρακτικότητα και την άνεση ενός SUV. Ξεκινώντας από το πρώτο, το νέο XCeed έχει αναμφίβολα ελκυστικές γραμμές και σπορ χαρακτήρα, που δεν θα αφήσει κανέναν αδιάφορο. Άλλωστε, η ΚΙΑ μας έχει συνηθίσει με εντυπωσιακά μοντέλα τα τελευταία χρόνια, όπως είναι το Stonic και το Stinger.

Το μήκος του είναι 4,4 μέτρα και η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 184 mm, τιμή που αλλάζει ανάλογα με τις ζάντες αλουμινίου που εξοπλίζεται (από 16 έως και 18 ιντσών). Βασίζεται επάνω στην πλατφόρμα του Ceed, απ’ όπου δανείζεται και πολλά χαρακτηριστικά, με τη διαφορά ότι οι διαστάσεις του XCeed είναι ελαφρώς πιο αυξημένες σε σχέση με το μικρομεσαίο μοντέλο της εταιρείας. Στο εσωτερικό συναντάμε το μοντέρνο ταμπλό με τα εξαιρετικής ποιότητας υλικά και τη συναρμογή να εντυπωσιάζει. Δεν θα ήταν υπερβολή να αναφέρουμε πως τα μαλακά πλαστικά και η καλή εργονομία φέρνουν τη μάρκα πολύ κοντά στον… γερμανικό ανταγωνισμό.

Παράλληλα, στην κατοχή μας είχαμε την ειδική έκδοση Launch Edition III, όπου περιλαμβάνεται -μεταξύ άλλων- και η οθόνη αφής 10,25 ιντσών που είναι τοποθετημένη στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας. Αναφορικά με τους χώρους, ο μεγαλύτερος πίσω πρόβολος εξασφαλίζει και περισσότερο όγκο στο πορτμπαγκάζ με αποτέλεσμα να κερδίζει 31 λίτρα επιπλέον σε σχέση με το Ceed, φτάνοντας συνολικά τα 426 λίτρα. Ακόμα, οι πίσω επιβάτες είναι άνετοι, χάρη στον αερά που υπάρχει τόσο στα γόνατα όσο και στα κεφάλια τους.

Το KIA XCeed κατάφερε και ξεδίπλωσε τις αρετές του στους δρόμους της χώρας μας. Μόλις από τα πρώτα μέτρα οδήγησής του, αντιλαμβάνεσαι αμέσως ότι οι μηχανικοί ασχολήθηκαν πολύ με το σύστημα ανάρτησης. Η άνεση είναι ένα από τα ατού του, με το crossover να απορροφάει αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες της ασφάλτου. Από την άλλη, αυτή η… αρχοντική αίσθηση έχει και το τίμημά του, μιας και σε κλειστές στροφές και με ιδιαίτερα μεγάλη πίεση παρατηρήσαμε μικρές κλίσεις του αμαξώματος, χωρίς να φοβίζουν. Στα χέρια μας είχαμε το XCeed με τον 1.0 turbo κινητήρα των 120 ίππων. Η ροπή των 172 Nm γίνεται αισθητή λίγο πριν τις 2.000 rpm και χάρη στην ελαστικότητα και την ευστροφία του, μπορείτε να κινηθείτε αξιοπρεπέστατα και με άνεση μέσα στην πόλη. Αν πάλι θέλετε λίγο παραπάνω “νεύρο”, η KIA προσφέρει κινητήρες βενζίνης έως και 204 ίππους, καθώς και diesel με ροπή έως 320 Nm. Σύμφωνα με την εταιρεία, η μέση κατανάλωση είναι 5,7 lt./100 km με τους μεγάλους τροχούς (18 ιντσών), αλλά πρακτικά κυμαίνεται από 7,5 έως και 8 lt./100 km. Σε περίπτωση όμως που έχετε… βαρύ πόδι, η κατανάλωση δεν θα ξεπεράσει τα 9,8 lt.

Η KIA Ελλάδας δεν μας ανακοίνωσε ακόμα την τιμή του νέου KIA XCeed, κάτι που θα γίνει στις 30 Οκτωβρίου, ενώ μέσα στο Νοέμβριο αναμένονται να ξεκινήσουν οι παραδόσεις. Φυσικά, όπως ισχύει και στα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας, θα συνοδεύεται με 7 χρόνια εγγύηση ή 150.000 χιλιομέτρων.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr