Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το νέο Honda CR-V

Ελλάδα 11:25
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε το νέο Honda CR-V

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το νέο Honda CR-V

ΔΟΚΙΜΕΣ

Η τέταρτη γενιά του CR-V είναι εδώ πιο πλήρης από ποτέ και με έναν από τους πιο δυνατούς diesel κινητήρες στα 1.6 lt.

Advertisement
Advertisement

Προτού δούμε συνολικά τις αλλαγές, να σημειώσουμε ότι η είσοδος του νέου 1600άρη κινητήρα πετρελαίου, που κάνει την εμφάνισή του με το ανανεωμένο CR-V, είναι η πιο σημαντική προσθήκη. Αποδίδει 160 ίππους και είναι διαθέσιμος στην 4κίνητη έκδοση του μοντέλου. Διατίθεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ νέο στοιχείο είναι και το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων (με 3 σχέσεις overdrive), το οποίο όμως προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά. Ενδιαφέρον παρουσιάζει η κλιμάκωση των σχέσεων, ενώ, όπως είναι λογικό, η επιλογή ενός τέτοιου κιβωτίου θα πρέπει να γίνει εφόσον προορίζεται για ταξίδια, υψηλές ταχύτητες και για αρκετά χιλιόμετρα εκτός πόλης.

Εξωτερικά αυτό που ξεχωρίζει τεχνολογικά είναι τα νέα προηγμένα φωτιστικά σώματα εμπρός (σε νέα μάσκα) και πίσω. Η Honda τοποθέτησε στο εσωτερικό μια νέα οθόνη αφής 7 ιντσών, μέσω της οποίας ο οδηγός χειρίζεται το σύστημα Honda Connect (Android). Σε αυτό υπάρχει δυνατότητα ακόμα και αναπαραγωγής web radio σταθμών μέσω WiFi ή hotspot.

honda-crv-640-inside

Advertisement
Advertisement

Μεγάλοι και άνετοι χώροι, αρκετές θέσεις αποθήκευσης και ένας ιδιαίτερα μεγάλος χώρος αποσκευών όπου με την πλήρη αναδίπλωση των καθισμάτων (magic seats) είναι διαθέσιμα 1.669 lt, ικανά να μεταφέρουν όρθια ακόμα και δύο ποδήλατα βουνού!
Η μείωση του θορύβου εντός της καμπίνας απασχόλησε τη Honda τόσο ώστε να προσθέσει ειδικά μονωτικά υλικά και μέσω αυτών να πετύχει μια ικανοποιητική διαφορά, κάτι που διαπιστώσαμε οδηγώντας το. Ακόμα και σε ταχύτητες άνω των 120 km/h ο θόρυβος στο εσωτερικό δεν είναι ενοχλητικός, ενώ σε χαμηλές ταχύτητες στην καμπίνα κυριαρχεί η ησυχία.

Και μια και λέμε «οδηγώντας το», να προσθέσουμε ότι δεν παρατηρείται ασάφεια από το τιμόνι, οι αναρτήσεις του απορροφούν επιτυχώς τις ανωμαλίες του δρόμου και κάνουν την οδήγηση άνετη. Για τον όγκο και την κατηγορία του πατάει και στρίβει ωραία, με την τετρακίνηση να κάνει την εμφάνισή της αισθητή όταν χρειάζεται, αφού το υδραυλικό σύστημα διπλής αντλίας αντικαταστάθηκε από το σύστημα ηλεκτρονικής ενεργοποίησης με γρήγορη απόκριση όταν ανιχνευθεί απώλεια πρόσφυσης. Η ροπή του κινητήρα είναι σίγουρα στα υπέρ του, αφού και με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και με χαμηλές στροφές επιταχύνει άμεσα ακόμα και για προσπέραση χωρίς να χρειαστεί να κατεβάσει κανείς ταχύτητα.

honda-crv-640

Advertisement

Το νέο CR-V είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε δύο εκδόσεις (Comfort, Elegance) και σε 9 αποχρώσεις με την τιμή του να ξεκινάει από 27.770 ευρώ με απόσυρση, για την 4Χ2 έκδοση με τον 1.6 πετρελαιοκινητήρα των 120 ίππων.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.597 cc
Ισχύς: 160 PS στις 4.000 rpm
Ροπή: 35,7 kgm στις 2.000 rpm
Μετάδοση: Στους 4 τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 202 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 9,6 sec
Μικτή κατανάλωση (lt/100 km): 4,9 (εργ.).
Εκπομπές CO2: 129 gr /km
Βάρος: 1.630 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.605/1.820/1.685 mm
Χώρος αποσκευών: 589 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 142 ευρώ
Τιμή: 32.270 ευρώ (με απόσυρση)

Advertisement

honda-crv-640-2