Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το Honda CR-V με τον 1.6 diesel

Ελλάδα 2:03
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε το Honda CR-V με τον 1.6 diesel

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το Honda CR-V με τον 1.6 diesel

ΔΟΚΙΜΕΣ

Η τετρακίνηση δεν αποτελεί πλέον απαραίτητο συστατικό ενός πετυχημένου μικρομεσαίου SUV. Η δυνατότητα κίνησης σε δύσβατα σημεία αντισταθμίζεται από την υψηλότερη τιμή πώλησης, την επιβάρυνση στο βάρος και στην κατανάλωση. Το συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό των Ελλήνων καταναλωτών επιλέγουν προσθιοκίνητα μοντέλα, με κινητήρες diesel. Και η Honda εκπληρώνει τις επιθυμίες με το νέο CR-V 1.6 i-DTEC.

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΤΣΕΧΙΑ: ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΣ

Βρεθήκαμε στην Πράγα για την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του ιαπωνικού SUV με τον σύγχρονο 4κύλινδρο diesel κάτω από το καπό του. Έναν κινητήρα που τον γνωρίζαμε ήδη από το Civic και μας είχε αφήσει άριστες εντυπώσεις με τη λειτουργία του και τη χαμηλή κατανάλωσή του. Το CR-V 1.6 i-DTEC με απόδοση 120 PS είναι ουσιαστικά το μοναδικό που θα απασχολήσει την ελληνική αγορά από τα τέλη Οκτωβρίου, όταν και αναμένεται να αρχίσουν οι πωλήσεις του. Οι εκδόσεις με το 2.0 βενζίνης και το 2.2 πετρελαίου διατίθενται κατόπιν παραγγελίας, όμως ο κυβισμός τους αποτρέπει τους περισσότερους.

Η τιμή της βασικής έκδοσης αναμένεται να βρίσκεται κάπου ανάμεσα στα 27.000 και 29.000 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της απόσυρσης). Η τιμή δεν χαρακτηρίζεται «ευκαιρία» για ένα μικρομεσαίο SUV με κίνηση μόνο εμπρός, όμως στη Honda θεωρούν ότι λανσάρουν ένα αυτοκίνητο απέναντι στις premium προτάσεις της κατηγορίας.[nggallery id=2922]

Advertisement
Advertisement

Οι μηχανικοί της Honda επενέβησαν στην ανάρτηση για να βελτιώσουν την οδική συμπεριφορά του CR-V 1.6 i-DTEC. Η ανάγκη αυτή προέκυψε από τη διαφορά των 116 kg σε σχέση με το 2.2 diesel 4×4, τα οποία εξοικονομήθηκαν από τον κινητήρα, το κιβώτιο και την απουσία τετρακίνησης. Τα εμπρός ελατήρια είναι πιο μαλακά, ενώ η πίσω αντιστρεπτική είναι λίγο φαρδύτερη. Στόχος τους ήταν να δημιουργήσουν ένα SUV πιο σταθερό και πιο άμεσο στις εντολές του οδηγού. Οι κλίσεις είναι περιορισμένες για ένα αυτοκίνητο με μεγάλη απόσταση από το έδαφος και το CR-V «εκπέμπει» μηνύματα ασφάλειας υπό σχεδόν όλες τις συνθήκες. Η πληροφόρηση από το τιμόνι απέχει πάντως από τις κορυφαίες προτάσεις της κατηγορίας.

Όσοι αναρωτιούνται αν μπορεί ένας κινητήρας 1.6 και με ισχύ 120 PS να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις απαιτήσεις ενός οχήματος με μήκος άνω των 4,5 m και βάρος άνω των 1.500 kg, η απάντηση είναι χωρίς κανέναν ενδοιασμό «ναι». Η υψηλή ροπή των 30,6 kgm (εμφανίζεται στις 2.000 rpm) αποδεικνύεται σωτήρια και σε καμία περίπτωση δεν νιώθεις ότι ο κινητήρας «κρεμάει» τον οδηγό. Το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είναι σαφές και συμβάλλει στην περιορισμό της κατανάλωσης και των ρύπων (119 g/km). Μπορεί η μεικτή κατανάλωση που ανακοινώνει ο κατασκευαστής (4,5 lt/100 km) να είναι ιδιαίτερα φιλόδοξη εκτίμηση, όμως και η ένδειξη των 6,5 lt. στον υπολογιστή ταξιδίου είναι άξια θαυμασμού.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (1.6 iDTEC)

Advertisement

Κινητήρας: 1.597 cc
Ισχύς: 120 PS στις 4.000 rpm
Ροπή: 30,6 kgm στις 2.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 182 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 11,2 sec
Μεικτή κατανάλωση: 4,5 lt/100 km (εργ.).
Εκπομπές CO2: 119 g/km
Βάρος: 1.541 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.570/1.820/1.685 mm
Χώρος αποσκευών: 589 lt.
Τέλη κυκλοφορίας:  107,10 ευρώ
Τιμή: Από 27.000-29.000 ευρώ (εκτίμηση – με απόσυρση)

 

Advertisement