Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το A7 Sportback 3.0 TDI Quattro

Ελλάδα 5:45
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε το A7 Sportback 3.0 TDI Quattro

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το A7 Sportback 3.0 TDI Quattro

ΔΟΚΙΜΕΣ

Η αναβαθμισμένη ναυαρχίδα της Audi ήρθε στην Ελλάδα και… αναστατώνει με το τι μπορούν να γεύονται οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι και λίγοι -πλέον- συμπατριώτες μας.

Advertisement
Advertisement

ΔΟΚΙΜΗ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ (twitter.com/PanosSeitanidis)

Μη γελιόμαστε, στην Ελλάδα του σήμερα ένα μοντέλο σαν το νέο A7 Sportback απευθύνεται σε λίγους. Όμως στην κατηγορία των ανθρώπων που ψάχνουν αυτοκίνητο χωρίς να ρωτούν τιμές διεκδικεί με αξιώσεις το μερίδιο που του αναλογεί. Γράφοντας χιλιόμετρα σε εθνικό και επαρχιακό δίκτυο, επιβεβαιώσαμε τις αναμενόμενες αρετές του μεγάλου κουπέ της γερμανικής μάρκας. Ευρυχωρία, άνεση και πολυτέλεια συνθέτουν το τρίπτυχο της… απόλαυσης τού να ταξιδεύεις. Ωστόσο, εκτός από τις σταθερές του αξίες, το νέο A7 Sportback έχει και αλλαγές: σχεδιαστικές αναβαθμίσεις, νέα κινητήρια σύνολα και νέα κιβώτια ταχυτήτων.

Advertisement
Advertisement

Στο πρώτο μέτωπο, οι πινελιές ανανέωσης αφορούν την ενιαία τραπεζοειδή μάσκα, τους προφυλακτήρες, τις εξατμίσεις και τους προβολείς. Η τεχνολογία LED είναι πλέον στάνταρ, ενώ κατόπιν παραγγελίας προσφέρονται Matrix φώτα LED, τα οποία φωτίζουν τον δρόμο χωρίς να τυφλώνουν τους οδηγούς στο αντίθετο ρεύμα. Τα δυναμικά φλας τοποθετούνται επίσης στο μπροστινό μέρος σε συνδυασμό με τους Matrix LED προβολείς, ενώ είναι στάνταρ στο πίσω μέρος. Το μήκους 4,97 μέτρων μοντέλο προσφέρεται αρχικά με 5 επιλογές κινητήρων: δύο TFSI και τρεις TDI, με ισχύ που κυμαίνεται μεταξύ 218 PS και 333 PS. Φυσικά η γκάμα κορυφώνεται με την S7 έκδοση που εφοδιάζεται με TFSI κινητήρα χωρητικότητας 4,0 lt, απόδοσης 450 PS.

A7-2015-g640

H «βασική» έκδοση των 3,0 lt TDI ultra (έτσι βαφτίζεται πλέον ο πιο οικονομικός και πράσινος κινητήρας που εφοδιάζει κάθε μοντέλο της Audi) προσφέρει 218 PS. Η εν λόγω έκδοση είναι προσθιοκίνητη και συνδυάζεται με νέο S-tronic κιβώτιο 7 σχέσεων. Εμείς οδηγήσαμε την επίσης 3λιτρη και 218 ίππων diesel επιλογή αλλά με τετρακίνηση – επιφέρει διαφοροποιήσεις σε επιδόσεις, κατανάλωση και ρύπους.

Advertisement

Το γερμανικό μοντέλο όργωσε τους δρόμους γύρω από την πόλη της Πελοποννήσου φινετσάτα, με τον εν λόγω κινητήρα να επαρκεί για να κινεί σβέλτα ένα όχημα βάρους σχεδόν δύο τόνων. Εκτιμήσαμε την περίσσια ροπή που εμφανίζεται από τις 1.250 rpm, προφανώς η ποιότητα κύλισης είναι σε κορυφαία επίπεδα, το ίδιο και η σταθερότητα του A7 Sportback που εντυπωσιάζει όχι μόνο στο… μάτι αλλά και στην ακοή – συγκεκριμένα, στην απουσία θορύβου στην πολυτελή καμπίνα, η οποία στο πλαίσιο του πλουσιοπάροχου εξοπλισμού περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το σύστημα infotainment «MMI Navigation plus» με MMI touch. Το σύστημα Audi connect συνδέει το πεντάθυρο coupe με το Διαδίκτυο μέσω του προτύπου μετάδοσης δεδομένων υψηλής ταχύτητας LTE, ενώ για όσους αναζητούν… ηχητικές απολαύσεις, το προηγμένο ηχοσύστημα της Bang & Olufsen θα ικανοποιήσει (προαιρετικά) και τους πιο απαιτητικούς.

Advertisement

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας
: 2967 cc
Ισχύς: 218 PS/3.250-4.750 rpm
Ροπή: 51.0 kgm/1.250-3.000 rpm
Μετάδοση: 4×4
Κιβώτιο: Ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη S Tronic
Τελική ταχύτητα: 239 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 6,8 sec
Μεικτή κατανάλωση: 5.2 l/100 km
Εκπομπές CO2: 136 gr/km
Βάρος: 1.900 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.974/1.911/1.420 mm
Χώρος αποσκευών: 535 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 149,6 ευρώ
Τιμή: από 82.000 ευρώ
Τιμή μοντέλου δοκιμής: 86.500€