Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Oδηγούμε στον πάγο το Mitsubishi Eclipse Cross

Ελλάδα 9:51
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Oδηγούμε στον πάγο το Mitsubishi Eclipse Cross

ΔΟΚΙΜΕΣ

Oδηγούμε στον πάγο το Mitsubishi Eclipse Cross

ΔΟΚΙΜΕΣ

Το Eclipse Cross είναι για την Mitsubishi ο νέος εκφραστής της φιλοσοφίας της στη hot κατηγορία των SUV. Oδηγούμε το μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας στην παγωμένη Νορβηγία και ανακαλύπτουμε τις off road αρετές του.

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΝΟΡΒΗΓΙΑ: ΚΩΣΤΑΣ ΦΟΥΖΑΣ (kf@newsauto.gr)

Πριν από δύο μήνες γνωρίσαμε το νέο Mitsubishi Eclipse Cross (δείτε εδώ τις πρώτες μας εντυπώσεις από την πανευρωπαϊκή παρουσίαση στη Βαρκελώνη), το οποίο θα λανσαριστεί στη χώρα μας περίπου στα τέλη Φεβρουαρίου. Το εν λόγω μοντέλο έρχεται να καλύψει το κενό ανάμεσα στα ASX & Outlander και έτσι τοποθετείται στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία των μικρομεσαίων SUV.

Σχεδιαστικά ενσωματώνει ένα αρκετά δυναμικό και μοντέρνο αμάξωμα, όπου ξεχωρίζει η κουπέ σχεδίαση του πίσω μέρους, μαζί με τα «αιχμηρά» φώτα, τα οποία συνδέονται στο μέσο του πίσω παρμπρίζ με μια επιπλέον οριζόντια λωρίδα φωτιστικών σωμάτων.

Advertisement
Advertisement

Στο εμπρόσθιο τμήμα το Eclipse Cross είναι αρκετά δυναμικό, λόγω της νεότερης μάσκας Dynamic Shield της Mitsubishi, αλλά και του χρωμίου στον προφυλακτήρα. Τα φώτα, είναι μακριά και σχετικά στενά, ενσωματώνοντας και μια λωρίδα LED φώτων ημέρας στο κάτω τμήμα τους.

016

Ανάλογα σύγχρονη είναι και η εικόνα του εσωτερικού, με τους παρεχόμενους χώρους να ικανοποιούν σε κάθε περίπτωση. Η Mitsubishi εφοδιάζει το Eclipse Cross με ένα νέο 1.500άρι άμεσου ψεκασμού turbo μοτέρ βενζίνης, το οποίο συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο CVT κιβώτιο, που διαθέτει και χειροκίνητη (Sport mode) λειτουργία με 8 σχέσεις. Στη γκάμα υπάρχει και ο 2,2 λίτρων turbodiesel της εταιρείας, που έρχεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο.

Advertisement

20180125_151206

20180125_104713

Advertisement

Αυτές τις μέρες ταξιδέψαμε στη Νορβηγία, μετά από πρόσκληση της Mitsubishi, ώστε να γνωρίσουμε καλύτερα τις δυνατότητες που δίνει στο μοντέλο το σύστημα τετρακίνησης S-AWC (Super All Wheel Control). Oι άνθρωποι της ιαπωνικής εταιρείας είχαν προγραμματίσει να κινηθούμε για πολλά χιλιόμετρα στους παγωμένους δρόμους βορειοδυτικά του Όσλο (στο θέρετρο Geilo), αλλά και σε μια ειδικά διαμορφωμένη πίστα που περιελάμβανε μια σειρά από δοκιμασίες. Έτσι, έχοντας παράλληλα και τα κατάλληλα χειμερινά ελαστικά, το Eclipse Cross κατάφερε να μας μεταφέρει με ασφάλεια παντού χωρίς να προβληματίσει κάτω από αυτές τις ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες.

eclipse345

Mitsubishi-Eclipse_Cross-2018-1600-4e

Advertisement

Ο συγκεκριμένος τύπος ηλεκτρικά ελεγχόμενης τετρακίνησης διαθέτει 3 προγράμματα οδήγησης (auto, snow, gravel) και μέσω μια σειράς αισθητήρων και συστημάτων βελτιώνει τη ροπή που φτάνει στους τροχούς αυξάνοντας τα επίπεδα πρόσφυσης. Για να επιτευχθεί αυτό, η κεντρική μονάδα συλλέγει δεδομένα όπως η γωνία του τιμονιού, η ισχύς του κινητήρα, το ESP και πολλά ακόμη και έτσι διοχετεύει το μεγαλύτερος μέρος της δύναμης του μοτέρ στους τροχούς με την υψηλότερη πρόσφυση. Σημαντικό στοιχείο της τετρακίνησης S-AWC (Super All Wheel Control) αποτελεί το Active Yaw Control (AYC) που ρυθμίζει τη δύναμη μεταξύ των πίσω τροχών, όπως θα έκανε κατά κάποιο τρόπο και ένα μπλοκέ.

Η οδήγηση στους παγωμένους δρόμους της Νορβηγίας συνεχίζεται. Μείνετε συντονισμένοι στο Newsauto και θα επανέλθουμε με περισσότερα στοιχεία για το ιαπωνικό μοντέλο.

Mitsubishi-Eclipse_Cross-2018-1600-39

Τεχνικά χαρακτηριστικά (1.5 4WD CVT)
Κινητήρας: 1.499 cc
Ισχύς: 163 PS στις 5.500 rpm
Ροπή: 250/1.800-4.500 rpm
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: CVT 8 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 200 km/h
Επιτάχυνση 0-100km/h: 9,0 sec
Μεικτή κατανάλωση (lt/100 km): 7,0 (εργοστασιακή)
Εκπομπές CO2: 159 gr/km
Βάρος: 1.520kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.405/1.805/1.685 mm
Aπόσταση από το έδαφος: 183 mm
Χώρος αποσκευών: 448 λίτρα