Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Πορτογαλία το νέο Honda HR-V

Ελλάδα 20:37
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε στην Πορτογαλία το νέο Honda HR-V

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Πορτογαλία το νέο Honda HR-V

ΔΟΚΙΜΕΣ

Η Honda έδωσε ξανά ζωή στο HR-V με το οποίο είχε ανοίξει η ίδια το χορό στην κατηγορία των compact SUV πριν από 17 χρόνια. Και επιστρέφει για να πρωταγωνιστήσει.

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΛΙΣΣΑΒΩΝΑ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ

Ήταν 1998 όταν το «ιδιαίτερο» τότε HR-V ερχόταν να δημιουργήσει μία κατηγορία μόνο του, πουλώντας 110.000 κομμάτια μέχρι το 2005 όταν και είπε αντίο. Η Honda περίμενε μία δεκαετία προτού στρατολογήσει το ένδοξο αυτό όνομα σε ένα αυτοκίνητο αντάξιο του παρελθόντος – τουλάχιστον το ίδιο ξεχωριστό. Έχει βλέπετε όχι απλά… διχασμένη αλλά πολύπλευρη προσωπικότητα.

Από τη μία, έχουμε τη χρηστικότητά του. Οι Ιάπωνες το χαρακτηρίζουν «…ευρύχωρο και ευέλικτο σαν compact MPV» και δεν υπερβάλουν. Παρότι πολύ μικρότερο του CR-V, δίνει αίσθηση άνεσης και ευρυχωρίας σε βαθμό που σε εντυπωσιάζει. Είναι όμως και πρακτικό αφού πέραν των 453 lt του χώρου αποσκευών και τους πολλούς χώρους για μικροαντικείμενα, το σύστημα Magic Seat επιτρέπει την απόλυτη προσαρμοστικότητα του της καμπίνας στις δικές σας ανάγκες αφού τα διαιρούμενα 60:40 καθίσματα της δεύτερης σειράς υιοθετούν τη διάταξη που σας ταιριάζει, εκτοξεύοντας τη χωρητικότητα του εσωτερικού.

Advertisement
Advertisement

HRV-interior-b640

Από την άλλη, έχουμε την ποιότητα υλικών και συναρμογής που ακολουθεί τα στάνταρ του CR-V. Με premium αίσθηση, ύφασμα στις πόρτες, μαλακά υλικά στο ταμπλό και οδηγοκεντρικά σχεδιασμένη κεντρική κονσόλα με πάνελ σε piano-black χρώμα. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η 7’’ οθόνη αφής του συστήματος Honda Connect που προσφέρει όλες τις λειτουργίες ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με εύκολη διεπαφή και πρόσβαση σε μεγάλο αριθμό εφαρμογών μέσω του Honda App Center.

Advertisement

Όμως ίσως το πιο γερό χαρτί του HR-V, είναι εμφάνισή του. Στο κάτω-κάτω, αυτοκίνητο σημαίνει συναίσθημα και ποιος ο λόγος να έχεις κάτι που δεν σε ελκύει με την εικόνα του; Εκεί οι Ιάπωνες έδωσαν ρέστα σχεδιάζοντας ένα… υπερυψωμένο κουπέ, δυναμικής σχεδίασης που προδιαθέτει για οδήγηση μεγαλύτερης απόλαυσης απ’ ότι θα περίμενε κανείς με ένα crossover. Κι έτσι είναι! Με ποιοτική κύλιση, σφιχτή ανάρτηση, ελάχιστη κλίση στις καμπές και ακριβές σύστημα διεύθυνσης.

Advertisement

Στο μέτωπο των κινητήρων, η ξεκάθαρη επιλογή μας αφορά τον γνωστό 1600άρη i-DTEC που από τις 2000rpm προσφέρει απλόχερα 30.6 kgm ροπής, με την ισχύ του να φτάνει τα 120PS. Με το εξαιρετικό 6άρι μηχανικό κιβώτιο της Honda, με τον μικρό επιλογέα με τις κοντές διαδρομές, αποτελούν κορυφαίο συνδυασμό! Στην περίπτωση του νέου βενζινοκινητήρα 1.5lt και 130 PS, μπορεί η χροιά του ήχου να εξιτάρει τους… παραδοσιακούς Hondaκηδες αλλά πρέπει να φτάσει στις 4600rpm για να πιάσει τη… μισή ροπή και αν συνδυαστεί και με το CVT κιβώτιο στο οποίο επιμένουν οι Ιάπωνες, μάλλον θα αδικήσει ένα κατά τ’ άλλα άκρως αξιόλογο αυτοκίνητο που θα έρθει στην Ελλάδα το Δεκέμβριο.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας (cc): 1597 (i-DTEC) – 1498 (i-VTEC)
Ισχύς (PS/rpm): 120/4000 – 130/6600
Ροπή (kgm/rpm): 30.6/2000 – 15.8/4600
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: 6 σχέσεων μηχανικό ή CVT
Τελική ταχύτητα (km/h): 192 (187 με CVT)
Επιτάχυνση 0-100: 10.0 – 10.2 (11.2 με CVT)
Μεικτή κατανάλωση (l/100km): 4.0 – 5.6 (5.2 με CVT)
Εκπομπές CO2 (gr/km): 104 – 130 (120 με CVT)
Βάρος: 1324 – 1241 (1249 με CVT)
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4294/1772/1605 mm
Χώρος αποσκευών: 453 lt
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ): 101,92 – 156 (117,6 με CVT)
Τιμή: Από 21.070 € (για το 1.5 βενζίνης με απόσυρση)

Advertisement

HRV-act-a640