Οδηγούμε στην Ισπανία το Renault Kadjar
ΔΟΚΙΜΕΣΟδηγούμε στην Ισπανία το Renault Kadjar
ΔΟΚΙΜΕΣΟ ανταγωνισμός στην κατηγορία του θα αποκτήσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον μέσα στο Φθινόπωρο του 2015, όπου και θα κάνει την εμφάνισή του το νέο SUV της Renault!
Μπορεί στην Ελλάδα ακόμα να μην έχει φτάσει, όμως εμείς είχαμε την ευκαιρία να περάσουμε κάμποσες ώρες στην Ισπανία μαζί με το νέο SUV της Renault, και αδελφάκι του Nissan Qashqai, το Kadjar. Και μάλιστα όχι μόνο στο εθνικό δίκτυο, αλλά και σε εκτός δρόμου διαδρομές, αφού το ταξίδι μας είχε μια μοναδική εμπειρία στην έρημο Bardenas Reales, όπου όπως μας έγινε γνωστό έχουν γυριστεί στην περιοχή αρκετά από τα πιο γνωστά γουέστερν του σύγχρονου κινηματογράφου.
WHAT CAR
Ας αφήσουμε όμως τα πολλά λόγια και ας δούμε το νέο SUV που με την έλευσή του στη χώρα μας θα τραβήξει τα βλέμματα επάνω του. Το Kadjar, είναι το πρώτο crossover της Renault στην κατηγορία C. Μοιράζεται κατά 60% την ίδια πλατφόρμα και τεχνολογία με το Qashqai, όμως μόνο το 5% αυτού του ποσοστού είναι ορατό στον αγοραστή. Το Kadjar πέρασε επιτυχώς μια πλήρη σειρά δοκιμών με απαιτητική χρήση ώστε να φτάσει στην παραγωγή του μοντέλου (που γίνεται στο εργοστάσιο της Palencia) και να καλύπτει τις ανάγκες κάθε οδηγού. Και πράγματι έτσι είναι.
Οδηγώντας το Kadjar αντιλαμβάνεται κανείς πως είναι συνολικά πιο ολοκληρωμένο σε σχέση με το αδερφάκι του. Είναι ένα νέο crossover που “πατάει” όμως επάνω στη βάση ενός ήδη υπάρχοντος εξαιρετικού μοντέλου όπως το Qashqai και έτσι στην βελτιωμένη του έκδοση είναι αισθητά καλύτερο.
Στο δρόμο δείχνει πιο υπάκουο και η συνολική αίσθηση που σου αφήνει οδηγικά είναι πως μπορείς να κινηθείς άνετα και με ασφάλεια εντός και εκτός δρόμου. Οι εκτός δρόμου δυνατότητες του είναι αρκετά καλές χάρη στα αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης, τα οδηγικά βοηθήματα – συστήματα και την απόσταση των 20 εκατοστών που έχει από το έδαφος. Ποιοτικό εσωτερικό, μεγάλοι χώροι, εξελιγμένες προτάσεις τεχνολογίας, άνεση και ασφάλεια είναι κάποιες λέξεις που χαρακτηρίζουν το νέο SUV της Renault.
Το Kadjar, θα κυκλοφορήσει σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις με τρεις κινητήρες διαθέσιμους (1.2 βενζίνης με 130 PS, 1.5 και 1.6 diesel με 110 και 130 PS αντίστοιχα) και με ορισμένες από τις δικίνητες εκδόσεις να εφοδιάζονται με το σύστημα Extended Grip, ενώ θα μπορεί να γίνει επιλογή του αυτοκινήτου είτε με χειροκίνητο, είτε με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη EDC κιβώτιο που δημιουργήθηκε εξ’ ολοκλήρου από τη Renault για το Kadjar.
Οι τιμές του μέχρι σήμερα παραμένουν άγνωστες, όμως τα σενάρια που ακούγονται και τις θέλουν να είναι λίγο πιο κάτω από αυτές του Qashqai, σίγουρα θα βάλουν σε σκέψεις τους μελλοντικούς αγοραστές για την επιλογή ποιου εκ των δύο μοντέλων.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.197 cc – 1.598 cc (diesel)
Ισχύς (PS/rpm): 130/5.500 – 130 /4.000
Ροπή (kgm/rpm): 20,1/2.000 – 32,6 /1.750
Μετάδοση: εμπρός – 4X4
Κιβώτιο: χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 192 km/h – 190 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 10,1 sec – 10,5 sec
Μεικτή κατανάλωση (/100 km): 5,6 lt – 4,8 lt
Εκπομπές CO2: 126 gr/km – 129 gr/km
Βάρος: 1.306 kg – 1.536 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.449 x 1.836 x 1.607 mm
Χώρος αποσκευών: 472 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 139 € – 142 €
Τιμή: αναμένεται