Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Honda CR-V

Ελλάδα 13:26
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Honda CR-V

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Honda CR-V

ΔΟΚΙΜΕΣ

Με νέο diesel κινητήρα και ανανεωμένη, πιο ευρωπαϊκή εμφάνιση, το ιαπωνικό SUV έρχεται τις επόμενες εβδομάδες στην Ελλάδα!

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ : ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ (twitter.com/SeitanAuto)

Η πρωτεύουσα της Καταλονίας επιλέχθηκε από την ιαπωνική μάρκα ως τόπος επίδειξης όσων έχει να προσφέρει το αισθητικά φρεσκαρισμένο και μηχανολογικά βελτιστοποιημένο CR-V. Αλλαγές που ήρθαν να τονώσουν ακόμα περισσότερο την πολύ επιτυχημένη εμπορικά πορεία του συγκεκριμένου μοντέλου, το οποίο από το 1997, χρονιά που λανσαρίστηκε, έχει πουλήσει 7,2 εκατομμύρια κομμάτια, 13.500 εκ των οποίων στη χώρα μας. Και η σημαντικότερη αλλαγή του είναι κομμένη και ραμμένη στα δεδομένα της ελληνικής αγοράς.

Advertisement
Advertisement

Ο 2,2 lt diesel κινητήρας δίνει τη θέση του σε έναν νέο τετρακύλινδρο 1.600άρη i-DTEC, που προσφέρει ισχύ, ροπή, χαμηλή κατανάλωση και ρύπους. Συγκεκριμένα, το νέο καμάρι της σειράς Earth Dreams Technology της Honda χαρίζει 160 PS και 35,7 kgm ροπής από τις 2.000 rpm, δίνοντας αρμοστή ισχύ σε ένα όχημα 1.630 κιλών. Με τράβηγμα από χαμηλά, χωρίς ενοχλητικό θόρυβο από τον κινητήρα (οι τριβές του είναι μειωμένες κατά 37%) που συνεργάζεται είτε με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, είτε με το νέο αυτόματο 9άρι αυτόματο της ZF, η εντυπωσιακά ομαλή λειτουργία του οποίου καλύπτει και τον πιο απαιτητικό οδηγό. Οι πάντα ειλικρινείς Ιάπωνες παραδέχονται πως το αυτόματο έχει μεγαλύτερη κατανάλωση, αν και η τιμή της στα 5,1 lt είναι η καλύτερη στην κατηγορία (σε σχέση με την ισχύ) αλλά και ρεαλιστική. Με το χειροκίνητο ορίζεται στα 0,2 lt λιγότερα, τιμή με την οποία φλερτάραμε κατά τη δοκιμή μας στους ιβηρικούς δρόμους.

Ο συνδυασμός νέου κινητήρα – κιβωτίου εξοικονόμησε 65 kg, τα οποία οι τεχνικοί της Honda εκμεταλλεύτηκαν για να βελτιώσουν τη λειτουργία της εμπρός ανάρτησης αλλά και την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης. Το CR-V MY2015 έχει νέας γεωμετρίας silentblock, νέους αποσβεστήρες και βραχίονες, αυξημένα κατά 15 mm μετατρόχια, αυξημένη κατά μισή μοίρα γωνία κάμπερ κ.ά. Το αποτέλεσμα; Βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς, πιο σαφές τιμόνι και πιο άνετη μετακίνηση σε επαρχιακούς δρόμους.

Advertisement

Πινελιές… ουσίας
Οι αισθητικές διαφοροποιήσεις είναι περιορισμένες. Ανασχεδιασμένοι προβολείς που ενώνονται οπτικά με τη νέα μάσκα, νέος προφυλακτήρας και ποδιά που αυξάνουν το πλάτος, φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω αλλά και νέου σχεδιασμού ζάντες αλουμινίου 17’’ και 18’’. Περιορισμένο ανασχεδιασμό συναντάμε και στο ευήλιο και ευρύχωρο εσωτερικό που προσφέρει άνεση και δυνατότητες, με τον χώρο αποσκευών να έχει χωρητικότητα 589 lt! Στη φαρέτρα του CR-V ξεχωρίζει το νέο σύστημα Honda Connnect με την 7’’ οθόνη αφής και όλες τις γνωστές infotainment λειτουργίες, προεγκατεστημένες εφαρμογές, συνδεσιμότητα με το Διαδίκτυο κ.ά., καθώς και τα συστήματα ασφαλείας όπως το i-ACC (Intelligent Adaptive Cruise Control).

Στην Ελλάδα θα έρθει μόνο με τετρακίνηση και μόνο στο πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού Elegance. Τον Μάρτιο θα δούμε την έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο, με κόστος απόκτησης 32.270 ευρώ, που καθιστά το CRV μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση στην κατηγορία. Η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο θα ακολουθήσει τον Ιούνιο, με επιπλέον κόστος 3.000 ευρώ.

Advertisement

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρες
: 1.597 cc diesel
Ισχύς: 160 PS/4.000 rpm
Ροπή: 35.7 kgm/2.000 rpm
Μετάδοση: 4×4
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 ή αυτόματο 9 σχ.
Τελική ταχύτητα: 202 km/h – 197 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 9.6 sec – 10.0 sec
Μεικτή κατανάλωση: 4.9 – 5.1 (lt/100 km)
Εκπομπές CO2 (gr/km): 129 – 134
Βάρος (kg): 1.630 – 1.658
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.605/1.820/1.685
Χώρος αποσκευών: 589 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 141,9 ευρώ -147 ευρώ
Τιμή μοντέλου δοκιμής: 32.270 – 35.270 ευρώ

Τα 589 lt χωρητικότητας του χώρου αποσκευών σχεδόν τριπλασιάζονται εφόσον πέσουν τα πίσω καθίσματα…