Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Suzuki Baleno

Ελλάδα 2:59
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Suzuki Baleno

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Suzuki Baleno

ΔΟΚΙΜΕΣ

Σε πλήρη υλοποίηση είναι το σχέδιο «ριζική ανανέωση και ενίσχυση της Ευρωπαϊκής γκάμας» της Suzuki, η οποία ρίχνει τις επόμενες εβδομάδες στην αρένα της αγοράς το νέο Baleno. Το οδηγούμε στην Ισπανία και αναφέρουμε…

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ: ΤΑΚΗΣ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗΣ

Η αλήθεια είναι τι μπορείς να περιμένεις από μία εταιρεία που μετά από σχεδόν μία πενταετία νηνεμίας νέων μοντέλων, ξαφνικά πατάει τέρμα γκάζι και παρουσιάζει μία… ντουζίνα νέα αυτοκίνητα. Και όμως οι Ιάπωνες δεν έχασαν την… επαφή με την αγορά. Παρακολουθούσαν διακριτικά των ανταγωνισμό και κατέστρωναν τα σχέδια τους. Αυτό αποδεικνύεται τόσο με τα ολοκαίνουργια S-Cross και Virara. Ηγγικεν η ώρα του νέου Baleno λοιπόν το οποίου το μήκος είναι λίγο κάτω από τα τέσσερα μέτρα. Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί, με τους πίσω επιβάτες να απολαμβάνουν άνεση για τα πόδια τους. Ο χώρος των αποσκευών είναι στα 355 λίτρα με την απουσία ρεζέρβας. Το αυτοκίνητο είναι χτισμένο πάνω σε ένα νέο πλαίσιο.

Suzuki-official-d640

Advertisement
Advertisement

Οδηγώντας το αυτοκίνητο στους δρόμους της Βαρκελώνης, είναι εμφανής στο οδηγό η ενισχυμένη ακαμψία του πλαισίου, ενώ είναι χαμηλά και τα επίπεδα θορύβου και κραδασμών. Σχεδιαστικά το αυτοκίνητο έχει πολλές καμπύλες, ακολουθώντας τα πρότυπα των υπολοίπων νέων αυτοκινήτων της Suzuki. Αναμφίβολα δεν διεκδικεί κάποιο βραβείο… σχεδιαστικής πρωτοτυπίας κρατώντας τα σύγχρονα μεν, συντηρητικά σχεδιαστικά δεδομένα, όπως άλλωστε μας συνηθίσουν -στην πλειοψηφία τους- οι Ιάπωνες αυτοκινητάδες. Σε ότι αφορά τους κινητήρες, αυτοί θα είναι αποκλειστικά βενζίνης, με τον γνώριμο  200άρη Dualjet των 90 ίππων να διατίθεται στην… ηπίως υβριδική έκδοση SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki). Η είδηση είναι ο νέος 3κύλινδρος 1000άρης τούρμπο με απόδοσης 111 ίππων και μέγιστης ροπής τα 17,3kgm. Οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα κιβώτιο 5 σχέσεων, ο Dualjet προσφέρεται και με CVT, ενώ ο 1000άρης Boosterjet προσφέρεται και με ένα κλασικό αυτόματο σύστημα μετάδοσης 6 σχέσεων.

Suzuki-official-c640

Οδηγώντας το νέο χιλιάρι κινητήρα, η πρώτη εντύπωση είναι θετική με την απουσία των γνώριμων τρικύλινδρων θορύβων να είναι αισθητή. Ο κινητήρας ενώ στις χαμηλές στροφές δείχνει μία υστέρηση, δείχνει τη δύναμή του ψηλότερα. Θα θέλαμε όμως να δούμε τη συμπεριφορά του όταν το αυτοκίνητο φορτωθεί για τα καλά… Το τιμόνι του Baleno είναι υπάκουο, αν και ιδιαίτερα ελαφρύ και χωρίς την απαραίτητη «πληροφόρηση» από το δρόμο, ενώ το χειροκίνητο κιβώτιο δεν μας προβλημάτισε σε καμία στιγμή. Γενικά η πρώτη εντύπωση που έχουμε από το νέο Suzuki Baleno είναι καλή. Όμως ο ανταγωνισμός  μία κατηγορία που ανταγωνισμός δίνει σκληρή μάχη. Οι Ιάπωνες θα κληθούν να τεθούν αντιμέτωποι με το Opel Corsa, το Ford Fiesta, το VW Polo, το Seat Ibiza, το Peugeot 208, το Toyota Yaris κ.α. Μιλάμε για μία μάχη που φαντάζει σαν αυτή του Δαυίδ και του Γολιάθ. Βέβαια ο μικρόσωμος Δαυίδ στέφτηκε νικητής. Θα συμβεί το ίδιο με τους Ιάπωνες; Η απάντηση είναι ξεκάθαρο: όλα θα κριθούν από την τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσουν…

Advertisement

Suzuki-official-b640