Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Ελλάδα τα νέα Honda Civic diesel και Jazz

Ελλάδα 22:21
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε στην Ελλάδα τα νέα Honda Civic diesel και Jazz

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Ελλάδα τα νέα Honda Civic diesel και Jazz

ΔΟΚΙΜΕΣ

Διπλό λανσάρισμα από τη Honda στη χώρα μας, αφού διαθέσιμη είναι πλέον στην ελληνική αγορά η diesel έκδοση του Civic, αλλά και η ανανεωμένη γενιά του Jazz. Εμείς, παίρνουμε μια πρώτη γεύση από τα 2 νέα μοντέλα οδηγώντας τα κατά τη διάρκεια της ελληνικής δημοσιογραφικής τους παρουσίασής. ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ (sh@newsauto.gr)

Advertisement
Advertisement

Ξεκινώντας αρχικά με την diesel έκδοση του Civic, το ιαπωνικό μικρομεσαίο αποκτά την αναβαθμισμένη εκδοχή του 1.6 lt. i-DTEC κινητήρα της Honda, ο οποίος έχει λάβει μια σειρά από μέτρα και τεχνολογίες που του επιτρέπουν να συνδυάζει την πολύ καλή απόδοση, με τη χαμηλή κατανάλωση και ρύπους (νέος μικρών διαστάσεων και υψηλής απόδοσης υπερσυμπιεστής, σύστημα EGR για μείωση εκπομπών NOx, εισαγωγή υψηλής ροής, κυλινδροκεφαλή υψηλού στροβιλισμού, μείωση εσωτερικών τριβών κ.α.).

Από πλευράς χαρακτηριστικών, το 4κύλινδρο μοτέρ των 1.597 κ.εκ. αποδίδει μέγιστη ισχύ 120 PS στις 4.000 rpm και μέγιστη ροπή 300 Nm στις 2.000 σ.α.λ., επιταχύνοντας το Civic από στάση στα 100 km/h σε 10,0 sec. Οι εκπομπές CO2 του κινητήρα αυτού με βάση τον νέο κύκλο μέτρησης WLTP είναι 117 γρ./χλμ., ενώ η μέση κατανάλωση πάντα κατά WLTP, βρίσκεται στα 4.5 lt./100 km.

Civic Greek Trip (4)

Advertisement
Advertisement

Στο δρόμο, το Civic με τον diesel κινητήρα ικανοποιεί πλήρως με την απόδοσή του, με το μοτέρ να παρουσιάζει πολύ καλή απόκριση κυρίως κοντά στο φάσμα των στροφών (2.000 σ.α.λ.) όπου αποδίδεται και η μέγιστη ροπή του. Σε σχέση με πριν, στο νέο μοντέλο ο κινητήρας έχει σαφώς πιο πολιτισμένη και με λιγότερο θόρυβο λειτουργία χωρίς όμως να είναι ο κορυφαίος της κατηγορίας. Από την άλλη, συνεπικουρούμενος και από το πολύ καλό σε αίσθηση 6τάτυχο μηχανικό κιβώτιο, δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό του Civic να ταξιδέψει με χαρακτηριστική άνεση στην εθνική και με κατανάλωση η οποία ακόμη και σε πιεσμένες συνθήκες δεν ξεπερνά τα 6.0 lt./100 km.

2018 Civic i-DTEC Diesel

Τιμολογιακά, η ελληνική αντιπροσωπεία της Honda προσφέρει το νέο Civic diesel σε δύο πλούσιες εκδόσεις εξοπλισμού, που διαθέτουν στάνταρ μεταξύ άλλων και σύστημα πολυμέσων. Το κόστος είναι 22.120 ευρώ στην περίπτωση της έκδοσης Comfort Navi ή 25.250 ευρώ στην πιο πλούσια Elegance Navi. Μέσα στον Αύγουστο θα είναι διαθέσιμη και η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο (9 σχέσεων).

Advertisement

Jazz Greece Trip (2)

Εκτός όμως από το νέο Civic diesel, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και το ανανεωμένο Honda Jazz. Το αυτοκίνητο έρχεται με επεμβάσεις στην εμφάνισή του που «φρεσκάρουν» την παρουσία του (ανανεωμένοι προφυλακτήρες, ελαφρώς αλλαγμένα εμπρόσθια φώτα και γρίλια της μάρκας, νέες ζάντες), αλλά και με νέες εσωτερικές επενδύσεις.

Advertisement

Στη γκάμα προστίθεται και η έκδοση Dynamic που διαθέτει σπορ στοιχεία όπως νέο εμπρόσθιο σπόιλερ, πίσω διαχύτη και αεροτομή, κόκκινες ρίγες στους προφυλακτήρες, LED φώτα, πλαϊνές ποδιές και 16 ιντσών μαύρες ζάντες. Επίσης, στο εσωτερικό συναντούμε πιο σπορ επενδύσεις, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων με πορτοκαλί ραφές, ενώ η ανάρτηση φέρει και διαφορετική ρύθμιση σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις.

Jazz Greece Trip (4)

Το περισσότερο ενδιαφέρον όμως της έκδοσης αυτής αφορά στο γεγονός ότι συνοδεύεται αποκλειστικά από τον 1.500άρη i-VTEC κινητήρα βενζίνης των 130 ίππων (εκτός του 1.3 lt. i-VTEC των 102 ίππων στις άλλες εκδόσεις του Jazz), που γνωρίζουμε από το Honda HR-V. Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο (CVT) 7 σχέσεων και προσφέρει 0-100 km/h σε 8.7 sec, με τελική ταχύτητα 190 km/h.

Advertisement

Jazz Greece Trip (3)

Στο δρόμο, το Honda Jazz Dynamic εκπλήσσει ευχάριστα με την απόδοση του κινητήρα του και παράλληλα με την απόκριση του, ενώ και το σχετικά σφιχτό κιβώτιο συνάδει στο να δημιουργείται ίσως για πρώτη φορά σε Jazz ένα ευχάριστο σπορ αίσθημα στον οδηγό. Από πλευράς λειτουργίας, ο κινητήρας συνολικά είναι πολιτισμένος, αν και στις πιο υψηλές στροφές ο θόρυβος που φθάνει στην καμπίνα είναι αισθητός. Από πλευράς κατανάλωσης, κινούμενοι κυρίως σε εθνική αλλά με αρκετά υψηλές ταχύτητες, καταγράψαμε μια πολύ ικανοποιητική τιμή 6,3 lt./100 km.

Τιμολογιακά, το κόστος του ανανεωμένου Jazz έχει οριστεί από τα 15.110 ευρώ για την έκδοση με τον 1.300άρη κινητήρα βενζίνης, με πολύ καλό εξοπλισμό. Η πιο σπορ έκδοση Dynamic με πλούσιο εξοπλισμό και τον ισχυρότερο 1.500άρη κινητήρα βενζίνης κοστίζει 20.250 ευρώ με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή 21.650 ευρώ με το αυτόματο.