Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Honda CR-V

Ελλάδα 0:04
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Honda CR-V

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Honda CR-V

ΔΟΚΙΜΕΣ

Η νέα γενιά του Honda CR-V… πάτησε Ελλάδα και εμείς ταξιδεύουμε μέχρι τη Βυτίνα της Αρκαδίας για να οδηγήσουμε την τετρακίνητη έκδοση των 193 ίππων του νέου μοντέλου. ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ (sh@newsauto.gr)

Advertisement
Advertisement

Πρόκειται για την 5η γενιά του μεσαίου SUV της Honda, η οποία υιοθετεί ένα αρκετά μοντέρνο design ενσωματώνοντας την πρόσφατη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας. Παράλληλα, το νέο μοντέλο δείχνει σαφώς πιο δυναμικό και επιβλητικό στο δρόμο από τον προκάτοχό του. Στις διαστάσεις του, το μήκος του νέου Honda CR-V είναι σχεδόν ίδιο με αυτό του προκατόχου του (4.600 χλστ., -5 χλστ.), όμως το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 32 χλστ., ωφελώντας ακόμη περισσότερο τους εσωτερικού χώρους.

Ειδικά στο κομμάτι των χώρων, στο εσωτερικό του το νέο Honda CR-V προσφέρει άνεση για 5 ενήλικες, εκμεταλλευόμενο και το εντελώς επίπεδο πάτωμα στο πίσω κάθισμα. Το πορτ-μπαγκάζ είναι μεγάλο και παρέχει πολύ καλή χωρητικότητα 561 λίτρων, με αντίστοιχα μεγάλο άνοιγμα από την πόρτα. Αξίζει να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά το CR-V θα προσφέρει και 7θέσια έκδοση, με τις δύο έξτρα θέσεις της τρίτης σειράς να αναδιπλώνονται στο δάπεδο του χώρου αποσκευών όταν δεν χρησιμοποιούνται. Σε αυτή την περίπτωση η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ διαμορφώνεται στα 472 λίτρα, ενώ όταν οι θέσεις είναι όρθιες ο όγκος περιορίζεται στα 150 λίτρα.

CR-V Trip (4)

Advertisement
Advertisement

Εκτός όμως από τους χώρους, στο εσωτερικό του το νέο CR-V κερδίζει σε τεχνολογία υιοθετώντας τον νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων Driver Information Interface (DII) της Honda, με οθόνη 7 ιντσών στο κέντρο του. Μια δεύτερη οθόνη 7 ιντσών, αυτή τη φορά αφής, βρίσκεται πάνω στην κεντρική κονσόλα, από όπου ο οδηγός μπορεί να χειριστεί το σύστημα πολυμέσων. Χαρακτηριστικό στοιχείο της καμπίνας του νέου Honda CR-V αποτελεί και η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής που προσφέρει, αφού εκτός από το άκρως προσεγμένο φινίρισμα και συναρμογή, υπάρχει πλέον άφθονο μαλακό πλαστικό πάνω στο ταμπλό και στο εσωτερικό των θυρών, που παρέχουν μια premium αίσθηση στην όλη κατασκευή.

CR-V Trip (3)

Στο τεχνικό κομμάτι, η Honda χτίζει την 5η γενιά του CR-V πάνω σε μια νέα πλατφόρμα, η οποία έχει αυξήσει κατά 25% την στρεπτική ακαμψία, ενώ παράλληλα φροντίζει ώστε παρά την αύξηση της απόστασης από το έδαφος του αυτοκινήτου κατά 35 χλστ. (191 στο 4Χ2 και 201 χλστ. στο 4Χ4), το κέντρο βάρους του νέου CR-V να διατηρείται στα ίδια επίπεδα με αυτά του προηγούμενου, για βέλτιστα οδικά χαρακτηριστικά.

Advertisement

CR-V Trip (5)

Στους κινητήρες του, το νέο Honda CR-V θα σταδιοδρομήσει αρχικά με δύο εκδόσεις του νεότερου 1.500άρη i-VTEC κινητήρα της εταιρείας, ο οποίος αποδίδει 173 ίππους ισχύος όταν συνδυάζεται με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή 193 ίππους με το αυτόματο CVT. Η έκδοση των 173 ίππων διατίθεται είτε με κίνηση στους εμπρός τροχούς είτε με τετρακίνηση, ενώ αυτή των 193 ίππων προσφέρεται μόνο με τετρακίνητη. Το σύστημα τετρακίνησης Real Time AWD είναι αυτόματο και μέσω πολύδισκου συμπλέκτη μεταφέρει έως και το 60% της διαθέσιμης ροπής και στον πίσω άξονα του αυτοκινήτου. Σε «κανονικές» συνθήκες το 80% της ροπής στέλνεται εμπρός, ενώ σε πολύ χαμηλές ταχύτητες το σύστημα απεμπλέκει εντελώς τον πίσω άξονα και στέλνει όλη τη δύναμη μόνο εμπρός, για να διατηρήσει σε χαμηλότερα επίπεδα την κατανάλωση.

Advertisement

CR-V Trip (6)

Κατά τη διάρκεια της ελληνικής παρουσίασης του Honda CR-V οδηγήσαμε την τετρακίνητη έκδοση των 193 ίππων με το αυτόματο, CVT κιβώτιο ταχυτήτων. Το μοτέρ ταιριάζει με τον γενικότερο αναβαθμισμένο χαρακτήρα του CR-V έχοντας μια άκρως πολιτισμένη λειτουργία, ενώ παράλληλα ικανοποιεί και με το τράβηγμά του από χαμηλά. Το κιβώτιο προάγει την άνεση και φροντίζει να ρίχνει τις στροφές του κινητήρα για να βοηθήσει και την κατανάλωση στο ταξίδι, όμως σε πιο γρήγορους ρυθμούς η απόκρισή του δεν είναι τόσο άμεση. Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις, αυτές είναι αρκετά καλές με τον συνδυασμό να ικανοποιεί περισσότερο στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις.

CR-V Trip (2)

Advertisement

Στο δρόμο το νέο Honda CR-V εμπνέει ασφάλεια και παράλληλα, λόγω πολλών αναβαθμίσεων που έχουν γίνει στο κομμάτι της ηχομόνωσης, προσφέρει ένα ήσυχο και απροβλημάτιστο ταξίδι στους επιβάτες. Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται και η βελτιωμένη ποιότητα κύλισης, αλλά και η παρεχόμενη άνεση από την σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση (με Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και Πολλαπλούς συνδέσμους πίσω). Σε μια στριφτερή διαδρομή, υπάρχουν κάποιες λογικές κλίσεις από το αμάξωμα, που όμως δεν επηρεάζουν την κατευθυντικότητα του αυτοκινήτου. Πολύ καλές εντυπώσεις με την αίσθηση και το βάρος του μας άφησε και το τιμόνι που έχει σαφώς βελτιωθεί σε σχέση με το παρελθόν, όπως και τα αναβαθμισμένα φρένα με μεγαλύτερους δίσκους 296 χλστ. εμπρός και 300 χλστ. πίσω.

Το νέο Honda CR-V είναι άμεσα διαθέσιμο στη χώρα μας. Προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού, με την αρχική Comfort να είναι πλήρης στα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας. Οι τιμές ξεκινούν από τα 33.650 ευρώ για την δικίνητη έκδοση των 173 ίππων. Το 4κίνητο μοντέλο με τους 193 ίππους που οδηγήσαμε ξεκινά από τα 38.550 ευρώ στην ακόμη πιο πλούσια έκδοση Elegance Navi.

CR-V Trip (7)

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.498 cc
Ισχύς: 193 PS/5.600 rpm
Ροπή: 24.8 kgm/2.000-5.000 rpm
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο CVT
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 10.0 sec
Τελική ταχύτητα: 200 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 7.1 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Εκπομπές CO2: 162 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 396.9 €
Βάρος:  1.598 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.600/1.855/1.689 mm
Μεταξόνιο: 2.663 χλστ.
Χώρος αποσκευών: 561 lt
Τιμή: 38.550€