Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Αττική το νέο Renault Captur

Ελλάδα 1:03
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οδηγούμε στην Αττική το νέο Renault Captur

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Αττική το νέο Renault Captur

ΔΟΚΙΜΕΣ

Σε μια μεγάλη “διαφήμιση” για τη χώρα μας διεθνώς, η Renault διοργάνωσε την Πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Captur σε κάποια από τα ομολογουμένως πιο ενδιαφέροντα οδηγικά κομμάτια του Λεκανοπεδίου. Οδηγήσαμε επί ελληνικού εδάφους το νέο γαλλικό crossover και ευπειθώς αναφέρουμε…

Advertisement
Advertisement

 

Το Captur έχει πουλήσει πάνω από 1,5 εκατομμύριο μονάδες, σε 90 χώρες που πωλείται, από την ημέρα που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2013. Έγινε πολύ γρήγορα το best-seller του segment, τόσο στη Γαλλία όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Τον προηγούμενο χρόνο, το μοντέλο διατήρησε την ηγετική του θέση έχοντας πουλήσει πάνω από 215.000 αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Σε μία αγορά που αποδεικνύεται ιδιαίτερα ανταγωνιστική, επανέρχεται ανανεωμένο ενισχύοντας ταυτόχρονα και το DNA του. Σημειώστε πως μεταξύ άλλων το νέο Captur είναι το πρώτο μοντέλο της Renault που θα διαθέτει υβριδικό επαναφορτιζόμενο κινητήρα E-TECH Plug-in, με τεχνολογία που έχει εξελιχθεί από το Groupe. Οι αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση φανερώνουν μοντέρνες γραμμές, που για την περίπτωση είναι πιο έντονες και πιο εκφραστικές, χωρίς όμως να παρεκκλίνουν από την αισθητική ταυτότητα του χαρακτηριστικού για τη Renault, «French Design». Στοιχεία όπως τα Full LED φωτιστικά σώματα (100% LED από το βασικό επίπεδο εξοπλισμού), η νέα φωτιστική υπογραφή σε μορφή ‘C’, τα κωνικά πίσω φώτα και τα διακοσμητικά ένθετα χρωμίου, συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιοτικής εικόνας.

Advertisement
Advertisement

Μεγαλύτερο, ψηλότερο, πιο ευφάνταστο σχεδιαστικά δείχνει να πατά αποφασιστικά ανάμεσα σε δυο κατηγορίες, αρκεί να αναλογιστεί κανείς πως ξεπερνά σε μήκος όχι μόνο το T-Cross αλλά και το μεγαλύτερο T-Roc της VW. Πολλές λεπτομέρειες στο αμάξωμα προέρχονται από τα Clio και Megane, αυτό το γεγονός μόνο θετικά μπορεί να του προσάψει. H χρήση της πλατφόρμας CMF-B ωφελεί τόσο την οδική συμπεριφορά όσο και την ευρυχωρία της καμπίνας. Όντως, με μια σύντομη ματιά το νέο Captur προσφέρει περισσότερους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, η σημαντική αναβάθμιση όμως σίγουρα έχει να κάνει τόσο με την ποιότητα των υλικών όσο και με το επίπεδο πολυτέλειας που αναδύει. Το ταμπλό αποτελεί μία υλοποίηση του σχεδιασμού «Smart Cockpit» και είναι εμφανώς προσανατολισμένο στον οδηγό, με χαρακτηριστικό στοιχείο τη μοναδικής αισθητικής, την ‘αιωρούμενη’ κεντρική κονσόλα. Στο ταμπλό ενσωματώνονται όλες οι τελευταίες τεχνολογίες, μεταξύ αυτών και οι μεγαλύτερες οθόνες στην κατηγορία. Στην κεντρική κονσόλα τοποθετείται μία οθόνη αφής 9,3 ιντσών με υψηλές δυνατότητες συνδεσιμότητας. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα κανονικό tablet που δίνει στο εσωτερικό έναν ιδιαίτερα μοντέρνο αέρα και προσφέρει εξαιρετική αναγνωσιμότητα χάρη στην ελαφρά κλίση προς το μέρος του οδηγού. Το ολοκαίνουργιο σύστημα πολυμέσων και δικτύωσης Renault EASY LINK περιλαμβάνει επίσης τις λειτουργίες πολυμέσων, πλοήγησης και infotainment, αλλά και τις ρυθμίσεις του συστήματος MULTI-SENSE καθώς και των βοηθημάτων οδήγησης. Σημειώστε δε, πως τα καθίσματα είναι πιο αναπαυτικά και λεπτά σε σχέση με πριν και το πακέτο εξοπλισμού πλήρες από την πρώτη κιόλας έκδοση. Ο χώρος αποσκευών των 536 λίτρων, πρόσθεσε 81 λίτρα περισσότερα από το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς. Επίσης η συνολική χωρητικότητα των διαφόρων χώρων αποθήκευσης στην καμπίνα φτάνει τα 27 λίτρα. Ο όγκος του πορτμπαγκάζ μπορεί να αυξηθεί χάρη στη λειτουργία μετακίνησης του πίσω καθίσματος σε διαδρομή έως και 16 εκατοστά αλλά και στο κάλυμμα του πατώματος που έχει τη δυνατότητα τοποθέτησης σε δύο θέσεις ώστε να δημιουργηθεί ένας χώρος δύο επιπέδων που διευκολύνει στις καθημερινές μετακινήσεις.

Το νέο Captur χρησιμοποιεί μία αρθρωτή πλατφόρμα νέας γενιάς του ομίλου με την ονομασία CMF-B, που παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο νέο Clio. Η συγκεκριμένη εξελίχθηκε από το 2014 στο κέντρο ερευνών Technocentre της Guyancourt. Διαθέτει νέα τμήματα σε ποσοστό 85% σε σύγκριση με την πλατφόρμα/πάτωμα στην οποία βασίζεται η προηγούμενη γενιά του Captur. Με τη νέα πλατφόρμα CMF-B, το νέο Captur παρουσιάζει μία πληθώρα πλεονεκτημάτων. Λόγω της νέας της αρχιτεκτονικής επιτυγχάνεται σημαντικός περιορισμός του βάρους σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, κυρίως στο αμάξωμα, τους άξονες και στο καπό. Επίσης υιοθετεί ένα βελτιωμένο πάτωμα για αεροδυναμική βελτίωση περίπου 20 χιλιοστών του Cx. Τα δύο παραπάνω στοιχεία εγγυώνται για τις θετικές επιπτώσεις στην κατανάλωση και στις εκπομπές του CO2. Το νέο Captur έχει επίσης βελτιωθεί και στον τομέα της ηχομόνωσης, κυρίως χάρη στην απομόνωση του χώρου του κινητήρα. Το κέρδος είναι της τάξης των 1,5 με 2 dB σε ταχύτητες από 0 έως 130 km/h.

Advertisement

Όσον αφορά στους κινητήρες, εκτός από τον εξαιρετικό 1.3 Tce FAP με 130 ή 155 PS, τον 1.0 με 100 PS καθώς και τους diesel 1.5 Blue dCi, 95 και 115 PS, προσεχώς θα ακολουθήσει και μία plug-in hybrid έκδοση με την ονομασία E-Tech. Το υβριδικό σύνολο θα συνδυάζει τον 1.6 βενζίνης με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 9,8 kWh, προσφέροντας αυτονομία αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για τουλάχιστον 50 km.

Advertisement

Δοκιμάζοντας το νέο Captur στα απαιτητικά κομμάτια της Νότιας Αττικής, διαπιστώσαμε πως έχει αποκτήσει έναν πιο premium αέρα στο πάτημα του, ενώ αρκετά βελτιωμένη εμφανίζεται τόσο η άνεση από την ανάρτηση όσο και η ποιότητα κύλισης. Μεγάλη προσπάθεια έγινε στον τομέα της ηχομόνωσης. Ο πιο ενισχυμένος σκελετός, η χρήση νέων υλικών ηχομόνωσης, η μόνωση του κινητήρα, η πλήρης επικάλυψη του πατώματος, η εφαρμογή νέου σχεδιασμού για τα στοιχεία επισφράγισης, η προσθήκη ενός ειδικού ηχομονωτικού φιλμ στο παρμπρίζ, το σύστημα διπλού σφραγίσματος στις πόρτες, είναι μερικά από τα στοιχεία με βάση τα οποία τα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα μειώθηκαν κατά 2 dB, σε ταχύτητες μέχρι τα 130 km/h. Σε ότι αφορά τώρα στα δυναμικά χαρακτηριστικά, το νέο Captur αποδεικνύεται ένα από τα πιο ευχάριστα B SUV, με τους μικρούς βενζινοκινητήρες να διαθέτουν την απαραίτητη ζωντάνια, την κατευθυντικότητα να είναι ιδανική, αλλά και τις πληροφορίες που φτάνουν στα χέρια σου να βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα. Από την άλλη, τα συστήματα υποβοήθησης είναι πάντα στη διάθεσή σου, αποδεικνύοντας εμφανώς πως η νέα γενιά Captur λοξοκοιτάζει προς μεγαλύτερες κατηγορίες οχημάτων. Πρόσημο θετικό λοιπόν για το νέο Captur. Περισσότερα, στην πλήρη δοκιμή του newsauto, όταν δηλαδή πάρουμε το αυτοκίνητο στα χέρια μας για περισσότερες ημέρες.