Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Αυστρία το νέο Honda CR-V 1.5 i-DTEC Turbo

Ελλάδα 15:49
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε στην Αυστρία το νέο Honda CR-V 1.5 i-DTEC Turbo

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Αυστρία το νέο Honda CR-V 1.5 i-DTEC Turbo

ΔΟΚΙΜΕΣ

Την πρώτη μας γνωριμία με το νέο Honda CR-V είχαμε στους δρόμους της ευρύτερης περιοχής των Αυστριακών Άλπεων, όπου πραγματοποιήθηκε η πανευρωπαϊκή παρουσίασή του.

Advertisement
Advertisement

 

Του ΚΩΣΤΑ ΧΑΡΙΑΤΗ

Advertisement
Advertisement

Το ιαπωνικό SUV πέρασε στην πέμπτη γενιά του, με την σχεδιαστική του ταυτότητα να παίρνει «σάρκα και οστά»,  με γνώμονα την αισθητική των Ευρωπαίων καταναλωτών. Ξεκινώντας από αυτό, το νέο Honda CR-V ξεφεύγει από τη λογική του προκατόχου του και δεν περνά απαρατήρητο. Οι έντονες ακμές, όπως και κάποιες λεπτομέρειες που ενισχύουν την αίσθηση του πλάτους, όπως τα φαρδύτερα φτερά, τις επανασχεδιασμένες ζάντες αλουμινίου και τα πλαϊνά skirts συνθέτουν το αμάξωμα, το οποίο αν και είναι διαθέτει το ίδιο μήκος (4.605 mm) με αυτό του προκατόχου του, οπτικά δείχνει πιο κόμπακτ.

IMG_3973-chariatis-530

Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία του ιαπωνικού SUV είναι το νέο πλαίσιο, από χάλυβα υψηλής αντοχής, που προσφέρει σε σχέση με την προηγούμενη γενιά μικρότερο κατά 107 kg συνολικό βάρος και αυξημένη κατά 25% στρεπτική ακαμψία. Εξίσου σημαντική είναι και η αύξηση του μεταξονίου κατά 32 mm, φτάνοντας αισίως στα 2.662 mm, γεγονός που του δίνει έξτρα πόντους σε ότι αφορά τους χώρους επιβατών σε πλάτος και μήκος, ενώ ο χώρος αποσκευών με τα 561 λίτρα είναι από τους κορυφαίους στην κατηγορία. Να αναφέρουμε επίσης, ότι για πρώτη φορά, το Honda CR-V θα διατίθεται και σε επταθέσια έκδοση. Χάρη στη μελετημένη αξιοποίηση των χώρων επιτρέπεται η μεταφορά έως και 7 επιβατών, με την τρίτη σειρά θέσεων να αναδιπλώνεται στο πάτωμα του χώρου αποσκευών, όταν δεν χρησιμοποιείται, αν και παραμένει μυστήριο για ποιον λόγο δεν αφαιρούνται, μειώνοντας σε ύψος την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ.

Advertisement

IMG_3980-chariatis-640a

Η καμπίνα έχει δεχθεί τις ανάλογες πινελιές σε σχεδιασμό, ενώ η εργονομία και το φινίρισμα των υλικών δε θα αφήσουν κανένα παραπονεμένο. Τη σύγχρονη εικόνα του ιαπωνικού SUV ενισχύει το νέας γενιάς σύστημα πολυμέσων Honda Connect με την έγχρωμη οθόνη αφής των 7 ιντσών με δυνατότητα σύνδεσης με Apple CarPlay και Android Auto και σύστημα πλοήγησης, αλλά και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Driver Information Interface (DII).

Advertisement

2018 Honda CR-V VTEC TURBO Petrol

Για πρώτη φορά στην ιστορία του, το νέο CR-V εφοδιάζεται με έναν τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,5 λίτρων i-DTEC, που μας είναι γνωστός από το νέο Civic. Και στο συγκεκριμένο κινητήρα δε λείπει το σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βύθισης βαλβίδων (VTEC), ο άμεσος ψεκασμός, το turbo μονής εισαγωγής και χαμηλής αδράνειας, ενώ το μπλοκ και η κυλινδροκεφαλή είναι κατασκευασμένα από χυτό αλουμίνιο. Η απόδοση είναι πλέον 173 ίπποι (193 για την έκδοση με το 7άρι κιβώτιο CVT), με τη μέγιστη ροπή των 22,4 kgm να εμφανίζεται μεταξύ 1.900 και 5.000 rpm., όταν συνδυάζεται με το εξάρι μηχανικό κιβώτιο (24,8 kgm για την έκδοση CVT).

IMG_3987-chariatis-640c

Advertisement

Στην περιοχή του Τιρόλο, οδηγήσαμε το νέο CR-V σε συνδυασμό με την ισχυρότερη έκδοση των 193 ίππων, το 7άρι κιβώτιο CVT και το σύστημα τετρακίνησης Real Time ΑWD, αλλά και τη βασική προσθιοκίνητη με το χειροκίνητο 6άρι. Και στις δύο περιπτώσεις, ο τετρακύλινδρος 1.500άρης κινητήρας ανεβάζει με όρεξη ως τις 6.200 rpm, πιστός στην παράδοση που θέλει τα μηχανικά σύνολα της Honda να αποδίδουν, ως είθισται ψηλά. Η απόκριση στο γκάζι είναι πολύ καλή, χάρη στο mono-scroll τούρμπο χαμηλής αδράνειας, όπως και οι επιδόσεις, με το 0-100 km/h να έρχεται σε 10”, έχοντας τελική ταχύτητα 210 km/h. Το πρώτο πράγμα που ξεχωρίσαμε στον κινητήρα είναι η ιδιαίτερα ομαλή λειτουργία, με χαρακτηριστική την απουσία κραδασμών και ενοχλητικών θορύβων. Eπίσης, η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση, ακόμα και από τις χαμηλές rpm. Σε συνδυασμό με τη νέα ανάρτηση (McPherson εμπρός, πολλαπλών συνδέσμων πίσω) και το επανασχεδιασμένο σύστημα διεύθυνσης προσφέρουν μία άκρως ασφαλή και απροβλημάτιστη οδική συμπεριφορά. Στον ανοιχτό δρόμο το νέο CR-V δεν παρουσιάζει αεροδυναμικούς θορύβους,  χάρη στο διπλασιασμό του πάχους των τσιμουχών στις πόρτες, την αλλαγή στη μοκέτα του πατώματος και την εκτεταμένη χρήση ηχοαπορροφητικών υλικών στο ταμπλό, τις πόρτες και τις κολόνες.

IMG_3997-chariatis-640b

Εντελώς διαφορετικό λοιπόν το νέο CR-V, με περισσότερους χώρους, ασφαλή οδική συμπεριφορά και φυσικά την παραδοσιακά πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Στην Ελλάδα αναμένεται τον ερχόμενο Οκτώβριο, με άγνωστες προς το παρόν τιμές.