Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στη Σλοβακία το νέο Opel Astra

Ελλάδα 7:05
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε στη Σλοβακία το νέο Opel Astra

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στη Σλοβακία το νέο Opel Astra

ΔΟΚΙΜΕΣ

Η Opel βελτιώνει στα σημεία και φορτώνει με τεχνολογία τη νέα γενιά του Astra για να παρενοχλήσει μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΜΠΡΑΤΙΣΛΑΒΑ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ (facebook.com/SeitanF1)

Advertisement
Advertisement

Τουλάχιστον αυτό είναι το μότο των Γερμανών που λάνσαραν την 11η γενιά του δημοφιλούς μικρομεσαίου με αρκετά επιθετική στρατηγική μάρκετινγκ. Μόνο που, όπως είδαμε στην πράξη, όσα προσφέρει δεν χρειάζονται όμορφες λεζάντες και photoshop για να περάσουν στον επίδοξο αγοραστή. Μπορεί στην Opel να μην τόλμησαν θεαματικές αλλαγές στην εμφάνιση, όμως έκαναν προσεκτικά μελετημένες κινήσεις.

Opel-Astra-2015-int-c640

Μείωσαν τις διαστάσεις (4.370×2.042×1.485) και το μεταξόνιο (κατά 22 mm), αλλά κέρδισαν σε χώρους χρησιμοποιώντας, μεταξύ άλλων, νέα λεπτότερα καθίσματα. Οι σχεδιαστές πονοκεφάλιασαν αλλά έριξαν τον αεροδυναμικό συντελεστή από το… πολύ Cd: 0,32 στο εξαιρετικό 0,285 και στην πορεία «τόνισαν» το νέο Astra. Νέα μάσκα, προφυλακτήρας, νεύρα στο καπό και στις πόρτες, σε μια σχεδιαστική φιλοσοφία την οποία περιγράφουν ως «γλυπτική τέχνη που συναντά τη γερμανική ακρίβεια». Αυτό που επίσης προσπάθησαν να πετύχουν οι Γερμανοί είναι να εναρμονιστούν με τα «θέλω» των πελατών τους.

Advertisement
Advertisement

Opel-Astra-2015-f640

Έκαναν λοιπόν τις έρευνές τους και βελτίωσαν σημεία όπου «πονούσε» η προηγούμενη γενιά. Όπως, για παράδειγμα, η ορατότητα για τον οδηγό και, κυρίως, η λειτουργικότητα της κεντρικής κονσόλας. Ξεχάστε το χάος κουμπιών – εδώ η Opel έκανε την απαιτούμενη απλοποίηση και τον επιβεβλημένο εκσυγχρονισμό. Στην κορυφή της κονσόλας συναντάμε μία κομψή πολυλειτουργική οθόνη με όψη τάμπλετ, και μετά σε τρία στάδια χειριστήρια γι’ αυτή, τον κλιματισμό και τις λειτουργίες του αυτοκινήτου. Όμορφα και απλά. Σε συνδυασμό με καλή ποιότητα υλικών και συναρμογή. Όσο για το οπτικό πεδίο του οδηγού, αφορά πίνακα οργάνων με νέα ευανάγνωστα γραφικά, τα οποία ήταν διαθέσιμα και στα ελληνικά.

Opel-Astra-2015-int-b640

Advertisement

Ξεχάστε το χάος κουμπιών. H Opel έκανε την απαιτούμενη απλοποίηση και τον επιβεβλημένο εκσυγχρονισμό. Στην κορυφή της κονσόλας συναντάμε μία κομψή πολυλειτουργική οθόνη με όψη τάμπλετ

Όπως θα είναι το 2016 και η υπηρεσία συνδεσιμότητας Opel OnStar, που εκτός από τις σταθερές υπηρεσίες θα δίνει τη δυνατότητα στο Astra να λειτουργεί και ως 4G/LTE Wi-Fi hotspot, επιτρέποντας τη σύνδεση ακόμα και επτά συσκευών!

Οδηγήσαμε το νέο Astra σε διαδρομές που απλώνονταν στα Μικρά Καρπάθια και δοκιμάσαμε διάφορες εκδόσεις κινητήρων. Λογική επιλογή για την Ελλάδα είναι αυτή του 1000άρη Ecotec Turbo των 105 PS, που συνεργάζεται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο, είναι σβέλτος και συνάμα οικονομικός (4.2 lt/100 km και ρύποι μόλις 96 g/km), αποτελώντας το αντίπαλο δέος του EcoBoost. Οδηγήσαμε και τον πρωτοεμφανιζόμενο 1400άρη turbo που προσφέρεται με 125 και 150 άλογα και εξασφαλίζει καλύτερες επιδόσεις, ενώ στο άκρο της γκάμας βενζίνης είναι ο 1.6 T των 200 ίππων.

Advertisement

Opel-Astra-2015-h640

Η ποιότητα κύλισης ανταποκρίνεται πράγματι σε μοντέλο ακόμα μεγαλύτερης κατηγορίας, με την καλή ηχομόνωση να είναι στα ατού

Στη χώρα μας θα «παίξει» πολύ ο 1.6 CDTI που θα βγει με 95, 110 και 136 άλογα, συνεργάζεται με 6άρι κιβώτιο και προσφέρει απλόχερα ροπή που στην «καλή» του έκδοση ορίζεται στα 32,6 kgm (στις 2.000-2.250 rpm). Αρωγός στην επίτευξη των στόχων της Opel σε επιδόσεις και καταναλώσεις είναι η «δίαιτα» του νέου μοντέλου, αφού ανάλογα την έκδοση, έχει χάσει μέχρι και 200 κιλά! Απλοποίηση και ουσία, λοιπόν, είναι αυτά που είδαμε στα 300 περίπου χιλιόμετρα που κάναμε πίσω από το τιμόνι του νέου Astra, που σίγουρα θα συνεχίσει την παράδοση των προηγούμενων γενιών.

Advertisement

Opel-Astra-2015-OnStar-a640

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ
Κινητήρας
(cc): 999 (Ecotec Turbo), 1.598 (CDTI)
Ισχύς (PS/rpm): 105/5.500 – 95/3.500
Ροπή (kgm/rpm): 17,3/1.800-4.250, 28,6/1.500-1.750
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: 5 σχέσεων μηχανικό – 6 σχέσεων μηχανικό
Τελική ταχύτητα (km/h): 200-185
Επιτάχυνση 0-100: 11,2 – 12,7
Μεικτή κατανάλωση (/100 km): 4.3* – 4.2*
Εκπομπές CO2 (gr/km): 99* – 95*
Βάρος: 1.263-1.335 Kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.370/2.042/1.485
Χώρος αποσκευών: 370 lt
Τιμή: από 18.040 ευρώ
* με ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης

Opel-Astra-2015-slovakia-a640tall

Διαβάστε εδώ, αναλυτικά τις τιμές του νέου Opel Astra.