Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στη Πορτογαλία τη νέα E-Class

Ελλάδα 8:51
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οδηγούμε στη Πορτογαλία τη νέα E-Class

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στη Πορτογαλία τη νέα E-Class

ΔΟΚΙΜΕΣ

«Το πιο προηγμένο αυτοκίνητο που κατασκευάσαμε ποτέ». Αυτή και μόνο η έκφραση που χρησιμοποιεί η Mercedes για τη νέα γενιά E-Class δείχνει τι σημαίνει για την εταιρεία αυτό το αυτοκίνητο.

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΛΙΣΑΒΟΝΑ: ΤΑΚΗΣ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ

Είναι σαν ένα μεγάλο στοίχημα που έχουν βάλει οι Γερμανοί, κυρίως με τον εαυτό τους. Αναμφίβολα στη νέα E-Class έχουν επενδυθεί πολλά χρήματα. Θέλετε το σύστημα ημιαυτόματης οδήγησης με τα πάμπολλα ηλεκτρονικά συστήματα (παρκάρει ακόμα και από το κινητό), θέλετε ότι ποιοτικά είναι επιπέδου Maybach (δεν υπερβάλλω), αυτή η γενιά πρέπει να πετύχει εμπορικά. Και αν στην Ελλάδα από τις 2.500 E-Class του 2008 έχουμε πάει στις μόλις 85 του 2016, είναι η τεχνολογική επίδειξη της Mercedes αυτή που θα στείλει αγοραστές στα μικρότερης κατηγορίας αυτοκίνητά της. Προσωπικά, όμως, πιστεύω πως αυτή η E-Class θα πουλήσει και στην Ελλάδα!

e-class2016-i640

Advertisement
Advertisement

Σχεδιαστικά, οι Γερμανοί ακολούθησαν τη νέα γραμμή που έχουν υιοθετήσει στα τελευταία αυτοκίνητά τους. Θα ξαναγράψω ότι η έντονη ομοιότητα -κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα- της νέας E-Class με τη C-Class, την S-Class, και τα SUV τους (GLC, GLE) ίσως κάποιους να τους ενοχλήσει. Κατά κοινή ομολογία, όμως, αυτή η γραμμή αρέσει…

Η δέκατη γενιά E-Class σε σχέση με την προηγούμενη έχει μεγαλώσει σε μήκος (+43 mm, στα 4,92 m), κάτι που γίνεται άμεσα αντιληπτό στους εσωτερικούς χώρους. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου «φωνάζει» για την πολυτέλειά του, με τις δύο οθόνες υψηλής ανάλυσης -12,3’’ η καθεμία- να κυριαρχούν. Η μία απεικονίζει όλα τα όργανα και η δεύτερη τις λειτουργίες του συστήματος ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και του κλιματισμού. Σημειώστε ότι οι οθόνες αυτές είναι στον προαιρετικό εξοπλισμό.

e-class2016-k640

Advertisement

Δύο κινητήρες θα είναι άμεσα διαθέσιμοι στην E-Class. Και οι δύο 2λιτροι. Ο βενζίνης με 184 ίππους θα κινεί την E 200 και ο πετρελαίου με τους 195 PS την E 220d. Για το diesel η Mercedes δηλώνει μέση κατανάλωση μόλις 3,9 lt/100 km και εκπομπές CO2 στα 102 g/km. Στη διάρκεια των δοκιμών που κάναμε στους δρόμους της Λισαβόνας, δώσαμε έμφαση στον κινητήρα πετρελαίου. Τα πράγματα με αυτόν είναι ξεκάθαρα: η ικανοποιητική ροπή από τις χαμηλές στροφές και η αθόρυβη λειτουργία του είναι τα άμεσα αντιληπτά χαρακτηριστικά από τα πρώτα κιόλας μέτρα. Στις υψηλότερες στροφές, όμως, θα θέλαμε λίγη περισσότερη δύναμη. Αυτό ως δική μας αίσθηση, αφού το αυτοκίνητο, όπως δείχνουν και οι μετρήσεις των επιδόσεων, κινείται απόλυτα ικανοποιητικά. Από εκεί και πέρα, κατά τα πρώτα χιλιόμετρα δοκιμής που κάναμε, μας άρεσε το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, 9G-TRONIC, αλλά και η ανάρτηση του αυτοκινήτου, η οποία απορροφά με μαεστρία τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Η νέα E-Class διατίθεται ήδη στη χώρα μας. Η Ε200 με το 2λιτρο βενζίνης των 184 ίππων κοστίζει από 53.600 ευρώ και η E220d με το νέο diesel των 195 ίππων 55.950 ευρώ. Η πιο ισχυρή E350d (με 3λιτρο σύνολο ισχύος 258 PS) κοστίζει 72.000 ευρώ.

e-class2016-h640

Advertisement

Σύντομα θα έχουμε το αυτοκίνητο στα χέρια μας και επί ελληνικού εδάφους, οπότε θα έχουμε να πούμε γι’ αυτό πολλά περισσότερα.
Μείνετε συντονισμένοι!

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.950 cc (diesel)-1.991 cc
Ισχύς (PS/rpm): 194/3.800-184/5.500
Ροπή (kgm/rpm): 40,0/1.600-2.800-30,0/5.500
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Aυτόματο 9 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 240 km/h-240 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 7,3 sec-7,7 sec
Μεικτή κατανάλωση (/100 km): 4,3 lt-7,2 lt (εργοστ.)
Εκπομπές CO2: 102 gr/km-125 gr/km
Τέλη Κυκλοφορίας: 99,96€-150€
Βάρος: 2.320 kg-2.245 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.923/1.852/1.468 mm
Χώρος αποσκευών: 540 lt
Τιμή: από 53.600€-55.950€