Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE: EV | LR Defender

ΔΟΚΙΜΕΣ

Oδηγούμε: Ford EcoSport 1,0 EcoBoost 140 PS

  • Κώστας Φούζας

Με τον 1.000άρη τούρμπο των 140 ίππων, το DNA του Fiesta και αυξημένη απόσταση από το έδαφος, το νέο Ford EcoSport αποτελεί μια από τις καλύτερες προτάσεις στα μικρά crossover.

Eπιμέλεια: Κώστας Φούζας (kf@newsauto.gr)

Mε το Ecosport η Ford εισέρχεται στην κατηγορία των compact crossover, η οποία κερδίζει συνεχώς έδαφος στις προτιμήσεις των αγοραστών. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα μοντέλο που βασίζεται στο best seller Fiesta, όντας μεγαλύτερο σε διαστάσεις και με αυξημένη απόσταση από το έδαφος για ελευθερία κινήσεων. Στην έκδοση της δοκιμής μας, το crossover μοντέλο εξοπλίζεται με την ισχυρότερη έκδοση του 3κύλινδρου EcoBoost, γεγονός που προσδίδει πόντους στη συνολική εικόνα.

Με ισχύ ρεκόρ 140 ίππων στο λίτρο και  ροπή 180 Nm (210 με overboost) που είναι διαθέσιμη από τις 1.400-4.500 σ.α.λ., τo συγκριμένο μηχανικό σύνολο είναι σε θέση να καλύψει κάθε απαίτηση του οδηγού. Παράλληλα, το 5άρι κιβώτιο ικανοποιεί με την αίσθηση και την κλιμάκωσή του.Η Ford προσφέρει το Ecosport αποκλειστικά σε δικίνητες εκδόσεις, όμως η απόσταση από το έδαφος είναι αρκετά μεγάλη, 190 χλστ., κάτι που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί με άνεση σε πατημένους χωματόδρομους. Ενδεικτικά, η Ford ανακοινώνει ότι το αυτοκίνητο έχει γωνία προσέγγισης 25 μοιρών, γωνία αναχώρησης 35 μοιρών και βάθος βύθισης 550 χλστ. Την ίδια στιγμή οι μικρές του διαστάσεις το καθιστούν ιδιαίτερα ευκολοδήγητο στην πόλη (κύκλος στροφής: 10,6 μέτρα) και παράλληλα, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος δίνει την ευκαιρία στο EcoSport να διαχειρίζεται χωρίς προβλήματα, λακκούβες, σαμαράκια και πεζοδρόμια. Σε γενικές γραμμές, το μικρό crossover μοντέλο της Ford είναι ευχάριστο οδηγικά, χωρίς όμως να φτάνει τα επίπεδα ενός Fiesta.

Η καμπίνα του Ecosport θυμίζει το Fiesta σε επίπεδο σχεδίασης, όχι όμως και στον τομέα της ποιότητας. Έτσι, το σύνολο του εσωτερικού είναι κατασκευασμένο με σκληρά πλαστικά που σε αρκετά σημεία παρουσιάζουν μέτριο φινίρισμα. Ωστόσο, τα πάντα είναι εργονομικά τοποθετημένα, υπάρχουν αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα και δεν παρουσιάζονται τριγμοί. Τέλος, στο εσωτερικό του μοντέλου θα φιλοξενηθούν με άνεση 4 ενήλικες και η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ ανέρχεται στα 355 λίτρων.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας:  999 cc βενζίνης
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 140/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 180/1.400-4.500
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 185 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 11,8 sec
Μεικτή κατανάλωση (lt/100 km): 6,5 (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 125 gr/km
Βάρος: 1.320 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.017×1.765×1.600 mm
Χώρος αποσκευών: 355 lt
Γωνία προσέγγ./ράμπας/φυγής: 21,0/23,3/33,3
Τιμή: 19.527 ευρώ

 

 

 

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr