Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το Citroen C4 1.2 Pure Tech

  • Panos Seitanidis

Θες ένα αυτοκίνητο που να καλύπτει τις οικογενειακές ανάγκες για μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης, με έμφαση στην άνεση; Το Citroen C4 αποτελεί πολύ σοβαρό υποψήφιο. Το facelift στο οποίο πρόσφατα υποβλήθηκε το γαλλικό μοντέλο αφορούσε μόνο… αισθητικές πινελιές σε έναν δοκιμασμένο και επιτυχημένο καμβά.

ΔΟΚΙΜΗ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ (instagram.com/seitanf1)

Νέου σχεδιασμού φωτιστικά σώματα με LED φώτα ημέρας, αλλαγές στους προφυλακτήρες αλλά και μικρές λεπτομέρειες εκτός και… εντός, φρέσκαραν  την εικόνα του C4 ώστε να πάρει νέα ώθηση κόντρα στον ανταγωνισμό της κατηγορίας. Στο εσωτερικό κόσμο η νέα «εικόνα» αφορά κυρίως την οθόνη αφής 7 ιντσών που δεσπόζει στη κεντρική κονσόλα και προσπαθεί να την «απλοποιήσει», αφαιρώντας κουμπιά. Όμως όπως συνήθως συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις, απαιτείτε ένα μικρό χρονικό διάστημα εξοικείωσης.

Citroen-C4-interior640

Το εντελώς αντίθετο από τη γενικότερη εικόνα του άνετου εσωτερικού που θα σας κάνει να νιώθετε σαν… στο σπίτι σας. Άνετο και ευρύχωρο, «δένει» με τη γενικότερη συμπεριφορά του C4 στο δρόμο. Άλλωστε εκεί είναι ξεκάθαρα ο προσανατολισμός των Γάλλων δημιουργών του. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης προσφέρει ξεκούραστα ταξίδια απορροφώντας όποιες ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων και συνεισφέρει στην ικανοποιητική ποιότητα κύλισης.

Βέβαια ως συνέπεια των παραπάνω, γίνεται εύκολα αντιληπτό πως δεν έχουμε να κάνουμε με ένα μοντέλο για γκαζιάρηδες οδηγούς. Μπορεί να έχει περιορισμένες κλίσεις αλλά το σύστημα διεύθυνσης δεν προδιαθέτει για «επίθεση» στις στροφές. Παράλληλα, η απόδοση των φρένων είναι άκρως ικανοποιητική αλλά σε περιπτώσεις που πρέπει κανείς να πέσει ξαφνικά στα φρένα για τον «χ» ή «ψ» λόγο, το εμπρός μέρος χαμηλώνει πολύ.

citroen-c4-acropolis-e640

Όμως για πρώτη ίσως φορά, με τον νέο τρικύλινδρο Pure Tech κινητήρα 1.2lt, η Citroen παίζει δυνατά μπάλα σε μία κατηγορία όπου ήταν άκρως ανταγωνιστική με τις diesel μονάδες της αλλά χώλαινε με εκείνες της βενζίνης. Και εδώ είναι όλο το ζουμί της ιστορίας. Ο υπερτροφοδοτούμενος 1200άρης είναι γεμάτος ζωντάνια από χαμηλά, δίνει άνετα ώθηση στο 1205 kg αμάξωμα, χωρίς να κομπιάζει, χωρίς να ιδρώνει, χωρίς να κάνει θόρυβο. Αντίθετα χαρίζει επιταχύνσεις και επιδόσεις που οι προκάτοχοί του δεν φαντάζονταν καν. Όλα αυτά σε συνδυασμό και με ικανοποιητική κατανάλωση, που μπορεί να μη πλησιάζει στην εργοστασιακή τιμή αλλά μπορεί να κινηθεί στα επίπεδα των 6.0-6.5 lt/100km. Συνολικά λοιπόν έχουμε να κάνουμε με ένα μικρομεσαίο μοντέλο που προσφέρει άνετες και οικονομικές μετακινήσεις, σε ένα καλούπι που χαρακτηρίζεται από το γνώριμο γαλλικό στιλ, που επιτέλους απέκτησε και έναν κινητήρα βενζίνης που του επιτρέπει να κοιτάξει στα μάτια τον ανταγωνισμό!

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.199 cc
Ισχύς: 130 PS/5.500 rpm
Ροπή: 23.5 kgm/1.750 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100km/h: 10,8sec
Τελική ταχύτητα: 199 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 4,7 l/100 km
Εκπομπές CO2: 107 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 88.2 €
Βάρος: 1.205 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.329/1.789/1.489 mm
Χώρος αποσκευών: 408 lt
Τιμή: Από 19.150 € (16.215 με απόσυρση)

Δημοφιλή στο Protothema.gr