Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγώντας το νέο Suzuki Ignis

Ελλάδα 10:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οδηγώντας το νέο Suzuki Ignis

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγώντας το νέο Suzuki Ignis

ΔΟΚΙΜΕΣ

Mε compact διαστάσεις & crossover χαρακτήρα το ιαπωνικό μοντέλο αποτελεί μια ενδιαφέρουσα επιλογή στη μίνι κατηγορία. Ας δούμε πως είναι το Suzuki Ignis στην καθημερινότητα.

Advertisement
Advertisement

Του Δημήτρη Γιατζόγλου

Κοίταξα από μακριά το Ignis! Και αυτοκίνητο πόλης και χαρακτήρας crossover! Επιτυχημένο πάντρεμα. Ταλαντούχο το μικρό, πρακτικό και εύχρηστο! Μοντέρνο, νεανικό και φωτεινό με ενδιαφέρουσες πινελιές όπως η σχεδίαση της πίσω κολώνας και τα τονισμένα φτερά.

Μήκος 3.7m, πλάτος 1,69m και 18cm απόσταση από το έδαφος. Εγγυημένη ευελιξία και φυσικά τα φαρδιά μετατρόχια βάζουν κάτι περισσότερο στον δυναμισμό της εικόνας του. Το αμάξωμα ελαφρύ, μόλις 850kg για την δικίνητη έκδοση που είχα στα χέρια μου, διευκολύνει τον ατμοσφαιρικό ραφιναρισμένο 1.200άρη 4κύλινδρο κινητήρα που αποδίδει 90 ίππους! Ζωντανή απόκριση, εύστροφος, και κυρίως δεν «πίνει». Με το βαρύ μου πόδι η κατανάλωση ήταν αρκετά κάτω από το χιλιαράκι μου. Με χαλαρό ρυθμό πέτυχα λίγο κάτω από 5lt/100km.

Advertisement
Advertisement

Η δύναμη δεν λείπει αν την ζητήσεις φυσικά. Για ένα τέτοιο αυτοκίνητο 0-100 km/h κοντά στα 10΄΄και κάτι δεν το λες και αργό για την κατηγορία του!!! Μια μέτρια αίσθηση μόνο στο πεντάλ του φρένου ένιωσα. Εύχρηστο, εύκολο στην οδήγηση, εξαιρετική αίσθηση του λεβιέ στο 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Η ανάρτηση ελέγχει μια χαρά το αμάξωμα, έχεις απόλυτη αίσθηση εμπιστοσύνης ακόμη και σβέλτη οδήγηση.

Αυτό που σε κερδίζει αμέσως είναι η σχεδίαση του εσωτερικού. Πολύ ευχάριστο, νεανικό και φωτεινό, με την διχρωμία να κάνει την εικόνα ιδιαιτέρως όμορφη! Aπό πλευράς εργονομίας δεν είχα κανένα παράπονο αφού βρήκα αμέσως ότι ήθελα.Εντυπωσιακός ο διαθέσιμος χώρος, θήκες για μικροπράγματα υπάρχουν ακόμη και για τους πίσω επιβάτες. Η θέση οδήγησης, βολεύει τους πάντες και γενικώς δημιουργείται μια ευχάριστη αίσθηση.

suzukiignis640

Advertisement

Ο εξοπλισμός της έκδοσης GLX που δοκίμασα είχε όλα τα καλούδια! Από συρόμενο πίσω κάθισμα, οθόνη αφής και κάμερα οπισθοπορείας μέχρι και θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, σύστημα ακούσιας αλλαγής λωρίδας! Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 260 λίτρα και είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία.

Το Ignis αποτελεί μια ξεχωριστή και σίγουρα ενδιαφέρουσα πρόταση στην κατηγορία του. Εσωτερικοί χώροι, αυξημένη απόσταση από το έδαφος, εσωτερικό νεανικό και φρέσκο, ευέλικτο και άκρως οικονομικό στην κατανάλωση καυσίμου. Και το σημαντικότερο. Για αυτά που σου προσφέρει δεν το λες ακριβό!

Advertisement

Suzuki-Ignis-2017-1600-2a