Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE: Οδηγούμε στο Ναύπλιο το νέο Renault Megane

Ελλάδα 16:41
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

LIVE: Οδηγούμε στο Ναύπλιο το νέο Renault Megane

ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE: Οδηγούμε στο Ναύπλιο το νέο Renault Megane

ΔΟΚΙΜΕΣ

Η εγχώρια Renault παρουσίασε έστω και με χρονική καθυστέρηση το νέο Megane, το οποίο αναμένεται να αποτελέσει ένα από τα ισχυρά χαρτιά της στην προσέλκυση νέων πελατών σε μια «στάσιμη» εμπορικά κατηγορία, αυτή των οικογενειακών μικρομεσαίων hatchback.

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΝΑΥΠΛΙΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗΣ (gt@newsauto.gr)

Επίσημα η ελληνική εισαγωγική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε πως οι τιμές αγοράς του νέου Renault Megane καθώς επίσης και τα επίπεδα εξοπλισμού, θα ανακοινωθούν σύντομα, αφού προηγηθεί το λανσάρισμα του μοντέλου στους επίσημους αντιπροσώπους.

Ωστόσο, έδωσε κάποιες βασικές τιμές αγοράς και για τους δυο κινητήρες καυσίμου. Έτσι λοιπόν, από τα 17.150 ευρώ ξεκινά το Megane με τον 1.2 turbo TCe, στην έκδοση με τους 100 ίππους (θα υπάρχει στη γκάμα και ισχυρότερη με 130 PS).

Advertisement
Advertisement

Στα σύνολα πετρελαίου, σίγουρα δεσπόζει ο 1.5, με 90 PS, ο οποίος ξεκινά από τα 18.890 ευρώ. Το Megane 1.5 dCi με ισχύ 110 PS, στην προικισμένη εξοπλιστικά έκδοση Dynamic, θα κοστίζει λίγο πάνω από τα 23.500 ευρώ. Οι διαθέσιμες εκδόσεις θα είναι τρεις και θα περιλαμβάνουν από επαρκή έως πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού.

Renault-Megane-tsiro-inter-640

Από το Renault Megane 1.5 dCi με τους 110 ίππους, είχαμε τη δυνατότητα να πάρουμε μια πρώτη γεύση στη διαδρομή Αθήνα-Ναύπλιο και πίσω. Αναμφισβήτητα, η γαλλική άνεση είναι αυτή που σου μένει χαραγμένη στο υποσυνείδητο και κάνει το ελληνικό ανάγλυφο στο οδόστρωμα να μοιάζει με ευρωπαϊκού επιπέδου.

Advertisement

Από την άλλη πλευρά, είναι σαφές πως το νέο Megane πατά με τόση σιγουριά στην άσφαλτο (μεταξόνιο και μετατρόχια έχουν αυξηθεί), ώστε να απομυθοποιεί σχετικά σύντομα την επάρκεια ισχύος του πετρελαιοκινητήρα. Γίνεται αυτομάτως σαφές πως το πλαίσιο του σηκώνει πολλούς περισσότερους ίππους.

Στα υπόλοιπα σημαντικά, κρατάμε σίγουρα την βελτίωση της ποιότητας σε αυτή τη νέα γενιά, τους αρκετά καλούς χώρους στην καμπίνα για επιβάτες και αποσκευές, αλλά και την έλλειψη δίψας του δοκιμασμένου πετρελαιοκινητήρα dCi.

Advertisement

Renault-Megane-tsiro-640