Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE από Βουδαπέστη: Οδηγούμε το νέο Α3 Sport Sedan

Ελλάδα 9:49
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

LIVE από Βουδαπέστη: Οδηγούμε το νέο Α3 Sport Sedan

ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE από Βουδαπέστη: Οδηγούμε το νέο Α3 Sport Sedan

ΔΟΚΙΜΕΣ

Το NewsAuto.gr βρίσκεται αυτές τις ημέρες στην Βουδαπέστη, για να κάνει τα πρώτα χιλιόμετρα δοκιμής με την sedan έκδοση του Audi A3.

Advertisement
Advertisement

Tο αυτοκίνητο διαθέτει όλα τα ατού της οικογένειας του A3 όπως: το χαμηλό βάρος λόγω της σχετικής σχεδιαστικής φιλοσοφίας, τους ισχυρούς και αποδοτικούς κινητήρες, καθώς και τις πολυάριθμες επιλογές συστημάτων πολυμέσων (infotainment) και υποστήριξης οδηγού. Στην κορυφή της σειράς βρίσκεται το S3 Sport Sedan με ιπποδύναμη που αγγίζει τα 300 άλογα!

Ο βασικός κινητήρας του Α3 sedan είναι ο 1.4 TFSI απόδοσης 122PS (τιμή από 24.000€). Στην γκάμα θα βρίσκεται και ο 1.4TFSI τεχνολογίας COD (Cylinder On Demand) με ισχύ 140 ίππων και ροπή 25.4 kgm. Η κατανάλωση μικτού κύκλου για τον συγκεκριμένο κινητήρα είναι μόλις 4,7 lt / 100 km ενώ το αυτοκίνητο επιταχύνει από στάση στα 100 km σε 8.4sec με τελική ταχύτητα τα 217 km/h.
Ο 1.8 TFSI αποδίδει 180 άλογα με 25.4 kgm ροπής. Χρησιμοποιεί ένα πλούσιο πακέτο τεχνολογιών αιχμής, όπως διπλό ψεκασμό στους θαλάμους καύσης και στην πολλαπλή εισαγωγής ενώ προσφέρει σπορ επιδόσεις με επιτάχυνση 0–100 σε 7.3sec και τελική ταχύτητα 235 km/h με κατανάλωση μικτού κύκλου 5,6 lt / 100 km και εκπομπές CO2 129 gr / km.

Advertisement
Advertisement

[nggallery id=2223]

Το νέο Audi A3 Sport Sedan θα διατίθεται αρχικά με δύο κινητήρες πετρελαίου. Ένας «μικρός» 1.600cc απόδοσης 105 ίππων με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας αφού οι εκπομπές ρύπων CO2 δεν ξεπερνούν τα 99 gr/km και ένας 2.0 TDI 150 ίππων. Αργότερα θα ακολουθήσει και ένας τρίτος, ακόμα πιο ισχυρός 2.0 TDI ισχύος 185 αλόγων.
Μόλις λίγους μήνες μετά το λανσάρισμα του νέου Α3 Sport Sedan, η Audi θα λανσάρει την κορυφαία έκδοση, το S3 Sport Sedan. Ο 2.0 TFSI αποδίδει 300 άλογα και ροπή 38,7 kgm. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας υψηλών επιδόσεων συνδυάζει προηγμένες τεχνολογίες απόδοσης και οικονομίας: διπλό ψεκασμό καυσίμου, πολλαπλή εξαγωγής ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή, σύστημα βύθισης βαλβίδων της Audi και περιστροφική βαλβίδα θερμικής διαχείρισης.
Ανάλογα με τον κινητήρα, συνδυάζεται με μηχανικό εξατάχυτο (εξάρι) κιβώτιο ή με S tronic, ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για ομαλές αλλαγές χωρίς διακοπή της μετάδοσης ισχύος. Ο έλεγχος γίνεται είτε μέσω του επιλογέα ταχυτήτων, ή από τα paddles (χειριστήρια) στο τιμόνι.

Στη συννεφιασμένη Βουδαπέστη, κατά τα πρώτα χιλιόμετρα που πραγματοποιήσαμε διαπιστώσαμε ένα αυτοκίνητο που, παρά τον –λεγόμενο- τρίτο όγκο, δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από τις υπόλοιπες εκδόσεις. «Πατάει» το ίδιο καλά, ενώ ο 1.4lt TFSi με τους 122PS κινεί με περίσσια δύναμη το sedan αμάξωμα. Οι αναρτήσεις δε είναι έτσι ρυθμισμένες ώστε το αυτοκίνητο να μην παίρνει ιδιαίτερα μεγάλες κλίσεις στις στροφές, όταν θελήσεις να κινηθείς σβέλτα. Περι αναρτήσεων λοιπόν, η εμπρόσθια είναι σχεδίασης MacPherson με βραχίονες Α και αλουμινένια ρουλεμάν, ενώ εδράζεται σ ένα αλουμινένιο υποπλαίσιο.
Η πίσω ανάρτηση είναι τεσσάρων συνδέσμων, ενώ τα ελατήρια και τα αμορτισέρ εδράζονται ξεχωριστά. Οι Sport αναρτήσεις των εκδόσεων Ambition και S χαμηλώνουν το αμάξωμα κατά 25mm. Το A3 Sport Sedan εφοδιάζεται με τροχούς από 16 έως και 18 ιντσών, ενώ η quattro GmbH προσφέρει τροχούς έως και 19 ιντσών.
Περισσότερα για την συμπεριφορά του A3 sedan στο δρόμο θα έχουμε όταν ολοκληρώσουμε τις δοκιμές μας στην όμορφη Βουδαπέστη.
Μείνετε συντονισμένοι στο No1 αυτοκινητικό site της Ελλάδας. Το NewsAuto.gr!

Advertisement

Διαβάστε ΕΔΩ αναλυτικά τις τιμές του Α3 sedan
[nggallery id=2224]