Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Live από Ρουμανία: Οδηγούμε τη νέα BMW Σειρά 7 +(vid)

Ελλάδα 2:42
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Live από Ρουμανία: Οδηγούμε τη νέα BMW Σειρά 7 +(vid)

ΔΟΚΙΜΕΣ

Live από Ρουμανία: Οδηγούμε τη νέα BMW Σειρά 7 +(vid)

ΔΟΚΙΜΕΣ

Η BMW ανανεώνει τη Σειρά 7 και εμείς ταξιδεύουμε μέχρι τη Ρουμανία για να οδηγήσουμε τη νέα γερμανική ναυαρχίδα σε μια χορταστική διαδρομή 500 χιλιομέτρων.

Advertisement
Advertisement

Η BMW Σειρά 7 έχει συμπληρώσει 42 χρόνια παρουσίας στην κορυφή της γκάμας της βαυαρικής μάρκας, με τις 6 γενιές της που έχουν ακολουθήσει αυτή της την πορεία να προσφέρουν στο έπακρο πολυτέλεια, υψηλή ασφάλεια και την κορυφαία λέξη της τεχνολογίας κάθε εποχής στην οποία παρουσιάστηκαν.

Αυτό λοιπόν συμβαίνει και στην περίπτωση της ανανεωμένης εκδοχής της 6ης γενιάς της BMW Σειρά 7 που οδηγούμε σήμερα στη Ρουμανία, η οποία έρχεται με τονισμένη εμφάνιση, περισσότερα στοιχεία πολυτέλειας και υψηλής τεχνολογίας στο εσωτερικό, αλλά και μια πλήρη σειρά ισχυρών μοτέρ βενζίνης, diesel και plug-in υβριδικής επιλογής.

Advertisement
Advertisement

Ξεκινώντας με την εμφάνιση, η BMW έχει τονίσει ακόμη περισσότερο την παρουσία του κορυφαίου σεντάν της προσφέροντάς του μια μεγαλύτερη –κατά 40%– μάσκα που έχει ψηλώσει το εμπρόσθιο τμήμα, έναν καινούργιο προφυλακτήρα με πιο μοντέρνα σχεδίαση εμπρός, αλλά και νέα, πιο μακρόστενα φώτα πίσω με τρισδιάστατη σχεδίαση, τα οποία συνδέονται μεταξύ τους με μία πολύ λεπτή λωρίδα φωτός κάτω ακριβώς από το οριζόντιο φιλέτο χρωμίου.

Στο εσωτερικό της, η ανανεωμένη Σειρά 7 προσφέρει υψηλά επίπεδα πολυτέλειας τα οποία έχουν τονιστεί περαιτέρω με την αποκλειστική χρήση δέρματος Nappa, έναν καινούργιο και αρκετά εντυπωσιακό κρυφό φωτισμό, αλλά και μια σειρά από επεμβάσεις στους πίσω τροχούς, τις κολώνες και στα τζάμια (νέα, τονισμένα κρύσταλλα), που έχουν βελτιώσει περαιτέρω την εσωτερική ηχομόνωση.

Advertisement

Στο τεχνολογικό κομμάτι, η Σειρά 7 αποκτά τα νεότερα, ταχύτερα σε λειτουργία και με μεγαλύτερες οθόνες, συστήματα ψυχαγωγίας και infotainment της BMW, ενώ το παρών δίνει ο ψηφιακός συνοδηγός BMW Intelligent Personal Assistant,  που μέσω φωνητικών εντολών μπορεί να πραγματοποιήσει διευρυμένες λειτουργίες υποβοήθησης.

Οι κινητήρες της ανανεωμένης BMW Σειρά 7 είναι μοτέρ βενζίνης, 6κύλινδρος με 340 ίππων (740i), V8 με 530 ίππους (750i xDrive) και V12 585 ίππων για την κορυφαία M760Li xDrive, αλλά και diesel με 265 (730d), 320 (740d xDrive) ή 400 ίππους (750d xDrive).

Advertisement

Διαθέσιμη είναι και η plug-in υβριδική (φορτίζει και από πρίζα) 745e με 6κύλινδρο κινητήρα βενζίνης και ηλεκτροκινητήρα συνδυαστικής απόδοσης 394 ίππων, η οποία προσφέρει 0-100 km/h σε 5.2 sec και έχει μέση εργοστασιακή κατανάλωση μόλις 2.2 lt./100 km.

Εμείς, κατά τη διάρκεια της παραμονής μας στη Ρουμανία οδηγήσαμε την υβριδική 745e στην κορυφαία της έκδοση 745Le (με το μακρύ μεταξόνιο, συνολικό μήκος 5,26 μέτρων), που ήταν εφοδιασμένη με την τετρακίνηση xDrive. Πρόκειται για ένα πραγματικά εντυπωσιακό μοντέλο, το οποίο παρά το αυξημένο βάρος του (2.035 κιλά) κινείται με χαρακτηριστική άνεση, έχοντας μια δυναμική που κρύβει τις μεγάλες του διαστάσεις και τα πολλά κιλά που κουβαλά. Ο κινητήρας βενζίνης μαζί με τη βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα και παράλληλα, με τη συνδρομή του πολύ καλά σεταρισμένου 8τάχυτου αυτόματου Steptronic κιβωτίου, φροντίζουν ώστε να προσφέρουν άνεση στην καθημερινή οδήγηση και παράλληλα δυναμικές επιδόσεις στην εθνική. Σε πιο σφιχτές διαδρομές, η παρουσία της τετρακίνησης φροντίζει ώστε η 745Le xDrive να προσφέρει κορυφαία επίπεδα πρόσφυσης και να κινείται σε πολύ γρήγορους ρυθμούς, παρά τις μεγάλες της διαστάσεις.

Advertisement

Οδηγώντας τη νέα BMW 745Le xDrive στο δρόμο από την πόλη Σιμπίου της Ρουμανίας προς την πρωτεύουσα Βουκουρέστι, εντυπωσιαστήκαμε επίσης από την λειτουργία της ενεργής ανάρτησης (στάνταρ σε όλη τη Σειρά 7 αερανάρτηση με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ), η οποία παρά τους μεγάλους τροχούς των 21 ιντσών που έφερε το αυτοκίνητό μας, πραγματικά ισοπέδωνε χωρίς να μεταφέρει στο εσωτερικό τις πολλές κακοτεχνίες της ασφάλτου στη Ρουμανική ύπαιθρο. Εξαιρετική δουλειά έχει γίνει και στο κομμάτι της ηχομόνωσης, αφού οι επεμβάσεις των τεχνικών της BMW έχουν ως αποτέλεσμα οι επιβάτες πραγματικά να ταξιδεύουν πλήρως απομονωμένοι από τους εξωτερικούς θορύβους, χωρίς να ενοχλούνται στο ελάχιστο από αυτούς.

Η ανανεωμένη γενιά της BMW Σειρά 7 είναι διαθέσιμη ήδη στην ελληνική αγορά, με τις τιμές της να ξεκινούν από τα 123.500 ευρώ. Φυσικά, όσα περισσότερα «καλούδια» επιλέξει ο αγοραστής της από την μακρά λίστα του εξοπλισμού, τόσο περισσότερο θα ανέβει το κόστος της. Εμείς, θα σημειώσουμε εδώ ότι σε κάθε περίπτωση έχουμε να κάνουμε με ένα εξαιρετικό σε όλα τα επίπεδα αυτοκίνητο, το οποίο δεν κάνει εκπτώσεις σε κανέναν τομέα της υπόστασής του, προσφέροντας απλόχερα στον πλέον απαιτητικό ιδιοκτήτη του το ανώτερο δυνατό σε άνεση, ασφάλεια, πολυτέλεια και φυσικά, δυναμισμό και κύρος.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (745Le xDrive)
Κινητήρας βενζίνης: 2.998 cc
Ισχύς: 286 PS/5.000-6.000 rpm
Ροπή: 450 Nm/1.500-3.500 rpm
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα: 113 PS/3.170 rpm
Ροπή ηλεκτροκινητήρα: 265 Nm/0-2.700 rpm
Συνδυαστική ισχύς: 394 PS
Συνδυαστική ροπή: 600 Nm
Μετάδοση: Στους 4 τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 8 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 5.1 sec
Τελική ταχύτητα: 250 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 2.3 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Εκπομπές CO2: 52 gr/km
Βάρος: 2.085 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 5.260/1.902/1.479 mm
Μεταξόνιο: 3.210 mm
Χώρος αποσκευών: 420 lt
Τιμή: Από 131.000€