Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Live από Μαγιόρκα: Οδηγούμε τα αναβαθμισμένα Ford C-MAX & Grand C-MAX!

Ελλάδα 19:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Live από Μαγιόρκα: Οδηγούμε τα αναβαθμισμένα Ford C-MAX & Grand C-MAX!

ΔΟΚΙΜΕΣ

Live από Μαγιόρκα: Οδηγούμε τα αναβαθμισμένα Ford C-MAX & Grand C-MAX!

ΔΟΚΙΜΕΣ

Στους δρόμους του ισπανικού νησιού οδηγούμε τα C-MAX & Grad C-MΑΧ με την ανανεωμένη εμφάνιση και το νέο 1.5 Ecoboost. Στην Ελλάδα τον Ιούνιο.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ (nima244@gmail.com)

Ταξιδέψαμε μέχρι την ηλιόλουστη Μαγιόρκα για να οδηγήσουμε τα ανανεωμένα MPV της Ford με την φρέσκια εμφάνιση που εναρμονίζεται με το ολοκαίνουργιο Mondeo που πρόσφατα κυκλοφόρησε στους ελληνικούς δρόμους. Όσον αφορά τα C-MAX & Grand C-MAX, τα αναμένουμε στην εγχώρια αγορά προς τον Ιούνιο με εκτιμώμενες τιμές πώλησης που θα κυμανθούν στα ίδια επίπεδα και πλουσιότερο εξοπλισμό.

Σχεδιαστικά, και τα δύο μοντέλα ξεχωρίζουν από ένα σαφώς πιο δυναμικό στιλ που χαρίζει η πιο εκλεπτυσμένη μάσκα, καθώς και οι επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες με τα φωτιστικά σώματα να ενσωματώνουν LED ημέρας. Σημαντικές είναι και οι αλλαγές στο πίσω μέρος, ενώ μεταξύ άλλων νέων στοιχείων είναι η πόρτα του πορτμπαγκάζ με δυνατότητα αυτόματου ανοίγματος με το πέρασμα του ποδιού από το κάτω μέρος του αμαξώματος (ένα στοιχείο που είχαμε δει για πρώτη φορά στο αξιόλογο Ford Kuga). Πλούσιος είναι ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας με κάθε νέο σύστημα, όπως αυτόνομη πέδηση, αυτόματο σύστημα στάθμευσης κ.α.

Advertisement
Advertisement

Σχετικά με το αμάξωμα, το χαρακτηριστικό στοιχείο με τις πόρτες παραμένει ως έχει και στην περίπτωση του C-MAX είναι συμβατικές, ενώ συρόμενες στο Grand C-MΑΧ. Στο εσωτερικό, υπάρχουν διακριτικές αλλαγές με την σημαντικότερη να αφορά στην επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και στην μεγάλη οθόνη αφής 8’’ που μειώνει αισθητά το πλήθος των διακοπτών, όπως συμβαίνει σε αρκετά σύγχρονα μοντέλα. Από πλευράς πρακτικότητας τα πράγματα έχουν ως έχει καθώς οι διαστάσεις είναι απαράλλαχτες όπως και η εξαιρετική λειτουργικότητα και των δύο μοντέλων.

Από πλευράς κινητήρων το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο νέο τετρακύλινδρο 1.5 Ecoboost που αποδίδει 150 και 182 PS. Πρόκειται για το νέο βενζινοκινητήρα που τοποθετείται ήδη στα Focus και Mondeo και αποτελεί μία εξαιρετική επιλογή με εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία και πολύ καλές ρεπρίζ. Γενικότερα, το C-MAX μας υπενθύμισε πως είναι ένα από τα πιο καλοστημένα MPV της αγοράς, δίχως να ξεχνάμε και τις αξιόλογες βασικές εκδόσεις 1.0 Ecoboost με τα 100 και 125 PS.

Από εκεί και πέρα, την γκάμα συμπληρώνουν οι δίλιτρες ντίζελ TDCi εκδόσεις με 150 και 170 PS. Συγκεκριμένα, στην διάθεσή μας είχαμε αυτή με τους 150 PS για το μεγαλύτερο Grand C-MAX, για την οποία μόνο κολακευτικά σχόλια μπορούμε να πούμε, χάρη στην ήσυχη ντίζελ λειτουργία και τα μεγάλα αποθέματα ροπής από χαμηλά. Ωστόσο, μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την εγχώρια αγορά συγκεντρώνουν οι εκδόσεις 1.5 TDCi με 95 και 120 PS που θα λανσαριστούν μέσα στο καλοκαίρι! Περισσότερα θα έχουμε να πούμε προσεχώς και για το νέο S-MAX, μείνετε συντονισμένοι στο NewsAuto.gr!