Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE από Ισπανία: Έρχονται τα νέα Ford Focus ST!

Ελλάδα 2:37
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

LIVE από Ισπανία: Έρχονται τα νέα Ford Focus ST!

ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE από Ισπανία: Έρχονται τα νέα Ford Focus ST!

ΔΟΚΙΜΕΣ

Τα ανανεωμένα Ford Focus ST αναμένεται να φτάσουν στην ελληνική αγορά πριν το καλοκαίρι με το ενδιαφέρον να επικεντρώνεται στην ντίζελ έκδοση με τα 185 PS.

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΙΣΠΑΝΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ (carotog@gmail.com)

Σε μία περίοδο όπου τα ντίζελ είναι ο κυρίαρχος τύπος καυσίμου στην χώρα μας (και όχι μόνο), η έλευση του ανανεωμένου Ford Focus ST (με αισθητικές αλλαγές στο πρότυπο των facelift εκδόσεων του) μοιάζει πιο επίκαιρη από ποτέ. Και αυτό, διότι πέρα από την κλασική βενζινοκίνητη έκδοση με τον δίλιτρο Ecoboost των 250 PS, το ενδιαφέρον συγκεντρώνεται στην ντίζελ 2.0 TDCi με 185 PS. Αυτή είναι η πρώτη φορά που τοποθετείται πετρελαιοκινητήρας σε έκδοση ST, ενώ αποτελεί την απάντηση της Ford απέναντι σε αντίστοιχου χαρακτήρα μοντέλα, όπως είναι τα Seat Leon FR και VW Golf GTD.

Advertisement
Advertisement

Αυτή την ώρα βρισκόμαστε στην Βαρκελώνη όπου οδηγήσαμε τα ανανεωμένα Focus ST με την παρουσίαση να ολοκληρώνεται αύριο. Στρωτό και δυνατό το βενζινοκίνητο ST, αλλά το ντίζελ δελεάζει, για πολλούς και διάφορους λόγους. Καταρχήν, έχει αρκετή δύναμη (έστω και με 65 άλογα λιγότερα), με ροπάτο τράβηγμα (έχει 11% περισσότερη ροπή με 40,8 kgm), μακρύτερες σχέσεις κιβωτίου (για να αντισταθμίζεται το περιορισμένο εύρος των rpm) και δεν υπολείπεται καθόλου σε αίσθηση, με το τεχνητό σύστημα ήχου να παραπέμπει σε πεντακύλινδρο χουρχουρητό και να επισκιάζει το ντίζελ κροτάλισμα.

Από την άλλη, αυτό που είναι εντυπωσιακό στο ντίζελ Focus ST με το ελαφρώς πιο μαλακό set-up (σε σχέση με το 250άρι), είναι η εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση. Ακόμη και με σβέλτους ρυθμούς στην εξαιρετική από πλευράς πρόσφυσης ισπανική άσφαλτο, το ντίζελ Focus ST μας έδειξε μέση κατανάλωση στα περίπου 8 lt/100 km. Εντυπωσιακό για ένα σπορ μοντέλο με καλές επιδόσεις (0-100 σε 8,1 sec, τελική στα 217 km/h), ενώ στο μικρότερο κόστος χρήσης, πέρα από την τιμή του ντίζελ μπορεί να υπολογίζει κανείς και στα χαμηλά τέλη κυκλοφορίας (110 g CO2/km).

Advertisement

Όπως είπαμε, τα νέα Ford Focus ST θα κυκλοφορήσουν στην ελληνική αγορά πριν το τέλος του καλοκαιριού, ενώ πέρα από το κλαστικό πεντάθυρο αμάξωμα θα υπάρχει και η επιλογή του οικογενειακού βάγκον. Όσο για τις τιμές πώλησης, για την ώρα δεν υπάρχει κάποια πληροφορία αλλά μπορείτε να κάνετε τις δικιές σας εκτιμήσεις καθώς η απερχόμενη βενζινοκίνητη ξεκινά από τα 31.000 ευρώ. Περισσότερα θα έχουμε να πούμε στις επόμενες μέρες, μείνετε συντονισμένοι στο NewsAuto.gr!

Advertisement

 

Advertisement

Σχεδιάζοντας νέες εμπειρίες οδήγησης. Διαβάστε περισσότερα για το Focus ST εδώ