Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Mitsubishi Lancer Sportback 1.6: Αξιόπιστο και… ουσιαστικό

Ελλάδα 17:51
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Mitsubishi Lancer Sportback 1.6: Αξιόπιστο και… ουσιαστικό

ΔΟΚΙΜΕΣ

Mitsubishi Lancer Sportback 1.6: Αξιόπιστο και… ουσιαστικό

ΔΟΚΙΜΕΣ

Άνετο, λιτό, με μία «επιθετική» ομορφιά. Χωρίς υπερβολές, μία ιδανική επιλογή για έναν οικογενειάρχη που δεν κολλάει στις λεπτομέρειες αλλά ψάχνει την ουσία από ένα αυτοκίνητο. Εξαιρετικό «value for money». Αυτό είναι, συνοπτικά, το Mitsubishi lancer sportback 1,6.

Advertisement
Advertisement

ΔΟΚΙΜΗ ΜΑΚΡΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ: ΧΡΟΝΗΣ ΤΣΙΑΝΑΚΑΣ

Το κρατήσαμε σχεδόν έναν μήνα για τη δοκιμή μας. Ούτε μία μέρα, ούτε μία εβδομάδα. Έναν ολόκληρο μήνα και το εντάξαμε κανονικά στον… οικογενειακό μας προγραμματισμό. Όπου αυτό σημαίνει βάλε παιδιά, βάλε ψώνια, φόρτωσε καρότσια και διάφορα μωρουδιακά υπολογίσιμου όγκου και βάρους, τοποθέτησε καρεκλάκια και ένα σωρό άλλα που συνήθως δεν χωρούν ούτε σε επταθέσιο αυτοκίνητο. Όμως όταν όλα αυτά τα «ξεφορτώσεις» στις γιαγιάδες και τους παππούδες, τότε απομένεις μόνος (η γυναίκα εννοείται πως βρίσκεται πάντα στο δίπλα κάθισμα) με ένα όμορφο αγρίμι που σου επιτρέπει να κυκλοφορείς με καμάρι στους δρόμους. Αγρίμι όχι μόνο λόγω της εμφάνισής του που θυμίζει στην μπροστά όψη το αγαπημένο EVO, αλλά και από τον τρόπο που συμπεριφέρεται με σταθερότητα στο δρόμο. Κολλημένο στην άσφαλτο, εμπνέει εμπιστοσύνη στον οδηγό, ενώ διαχειρίζεται εντυπωσιακά τις «κοφτές» στροφές στο δρόμο.

Δεν περιμένει κανείς ασφαλώς, από έναν κινητήρα απόδοσης των 117 ίππων να έχει ροπή που θα τρελαίνει. Ξέρεις, όμως, πως έχεις να κάνεις με ένα αυτοκίνητο που ούτε λίγο ούτε πολύ είναι απόλυτα αξιόπιστο, εξωτερικά πολύ ελκυστικό (γούστα είναι αυτά θα μου πείτε) και το κυριότερο; Αντιμετωπίζει τις πολλές, πάρα πολλές λακκούβες και κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων ως παιχνιδάκι, χάρη στις καλές αναρτήσεις και το στιβαρό και καλά δομημένο αμάξωμά του.

Advertisement
Advertisement

Οικονομία στη μετακίνηση
Η ποιότητα κύλισης στο δρόμο είναι εξαιρετική όπου ο οδηγός και οι επιβάτες του απολαμβάνουν την ηρεμία στο εσωτερικό του, αφού τα επίπεδα θορύβου είναι χαμηλά. Τα 1.600 κυβικά του κινητήρα είναι υπερ-αρκετά για τις περισσότερες μετακινήσεις εντός πόλης ή και εκτός αν το πηγαίνεις συνετά μέχρι τις 3.000 στροφές. Αυτοί που θα ζητήσουν το κατιτίς παραπάνω – για να τραβήξει με άνεση το αμάξωμα των 1.300 κιλών- είναι όσοι, οπωσδήποτε, δεν μπορούν χωρίς ένα «νευρικό» αυτοκίνητο στις υψηλές στροφές.

Αντικρίζοντας το εσωτερικό του Mitsubishi Lancer Sportback δεν θα εντυπωσιαστείς από το «σκληρό» και χοντροκομμένο χαρακτήρα του και τον λιτό σχεδιασμό. Όλα αυτά ωστόσο εκτιμήθηκαν επαρκώς με το πέρασμα του χρόνου στη δοκιμή μας, όταν συνειδητοποιήσαμε ποιες ήταν οι ουσιαστικές καθημερινές μας ανάγκες που είχαν μεγαλύτερη αξία από τα… «κορδελάκια» σ’ ένα αυτοκίνητο.

Τετρακόσια λίτρα είναι ο χώρος αποσκευών που, κατά τη γνώμη μας, φτάνει και περισσεύει για τις συμβατικές μετακινήσεις ενός οικογενειάρχη. Και αν αυτό δεν σας ακούγεται αρκετό τότε με μία κίνηση και βγάζοντας την εταζέρα έχεις 1.350 λίτρα για να χωρέσεις ακόμη και όσα σε φορτώσουν ο παππούς και η γιαγιά από το χωριό, επιστρέφοντας στην πόλη! Εκεί που σε αποζημιώνει, το Lancer Sportback είναι στην κατανάλωση, αφού μπορεί να μην έδειξε 5,9 λίτρα/ χλμ όπως λένε επισήμως τα χαρτιά, όμως δεν υπάρχουν τρομερές διαφορές.

Advertisement

Συμπέρασμα; To Mitsubishi Lancer Sportback 1.6 είναι ένα αυτοκίνητο χωρίς «φιοριτούρες». Προσφέρει -σε μία πολύ προσιτή τιμή για τη σημερινή εποχή μην το ξεχνάμε- όχι μόνο τα στοιχειώδη, αλλά καλύπτει και με το παραπάνω όσους ψάχνουν για ένα αυτοκίνητο… ουσίας.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας:  1.590 cc
Ισχύς: 117 PS/4.000 rpm
Ροπή: 15,7 kgm/4.000 rpm
Κιβώτιο: 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα:  188 km/h
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 5.9 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 113 gr/km
Βάρος: 1.300 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4585/1.760/1.505 mm
Χώρος αποσκευών: 400 lt
Τιμή: από 16.860 ευρώ (έκδοση inform)

Advertisement

Η δοκιμή έγινε με καύσιμα της Jet Oil

 

 

Advertisement