Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Ελλάδα το CR-V 1.6 i-DTEC

Ελλάδα 1:08
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε στην Ελλάδα το CR-V 1.6 i-DTEC

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Ελλάδα το CR-V 1.6 i-DTEC

ΔΟΚΙΜΕΣ

Η Honda εξόπλισε το νέο CR-V με τον επίσης νέο 1600άρη diesel της, προσαρμόζοντάς το πλήρως στα ελληνικά δεδομένα!

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Ειδικά στη κατηγορία των SUV, ο φόβος και ο τρόμος των επίδοξων αγοραστών είναι τα κυβικά και όσα αυτά συνεπάγονται. Ειδικά στη περίπτωση του CR-V τέταρτης γενιάς, ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας ή ο 2.2 lt diesel, ελάχιστα έως καθόλου ενδιαφέρουν τον Έλληνα οδηγό. Όμως η τοποθέτηση του Turbodiesel 1.6 lt κινητήρα που «γνωρίσαμε» στο Civic, αποτελεί μία κίνηση ματ από τη Honda που θα προσφέρει στο CR-V σημαντικό μερίδιο της αγοράς.

Αισθητικά προφανώς δεν έχουμε καμία διαφοροποίηση από το μοντέλο που σας έχουμε ήδη συστήσει και κυκλοφορεί εδώ και μήνες σε άλλες αγορές της Ευρώπης. Ακολουθεί ρητά τη σχεδιαστική φιλοσοφία της ιαπωνικής μάρκας, η μεγάλη γρίλια με τα τρία οριζόντια στοιχεία ουσιαστικά «παντρεύεται» με τα φωτιστικά σώματα, ο προφυλακτήρας είναι χαμηλωμένος, υπάρχουν μεγάλοι θόλοι στους τροχούς και γενικά, παρότι οι συνολικές διαστάσεις του είναι κατά τι μικρότερες, οι τεχνικοί της Honda έχουν καταφέρει να αυξήσουν τους ήδη αρκετούς εσωτερικούς χώρους.
[nggallery id=3131]
Το πορτ-παγκάζ του CR-V προσφέρει τον εντυπωσιακό αριθμό των 589 lt (και με χαμηλό κατώφλι φόρτωσης), πέντε επιβάτες ταξιδεύουν με περίσσια άνεση, χώροι για μικροαντικείμενα υπάρχουν άφθονοι ενώ ειδικά για τον οδηγό, τα πράγματα είναι σαφώς βελτιωμένα. Η σχεδίαση του καπό παρέχει βελτιωμένη ορατότητα γύρω από το ρύγχος διευκολύνοντας το παρκάρισμα, όπως άλλωστε και η κάμερα οπισθοπορείας στο μοντέλο δοκιμής μας. Στοιχεία που μας επέτρεψαν να παρκάρουμε με ευκολία, ακόμα και σε περιορισμένους χώρους στάθμευσης, με την πόλη να… τρέχει σε ώρες αιχμής. Μη ξεχνάτε πως μπορεί να έχουμε να κάνουμε με SUV και μάλιστα ογκώδες, είναι όμως όχημα για δρόμο κι όχι περιπέτειες (προσθιοκίνητο γαρ). Πρέπει λοιπόν να «χωράει» και εντός πόλεως. Ολοκληρώνοντας για τον εσωτερικό του κόσμο, διαθέτει καλή ποιότητα υλικών και συναρμογή και παρότι υπάρχει πληθώρα διακοπτών στο τιμόνι, είναι εργονομικά τοποθετημένοι και σύντομα εξοικειώνεσαι με τη χρήση τους.

Advertisement
Advertisement

Στην δρόμο, αρωγό στις προσπάθειες του CR-V 1.6 i-DTEC αποτελεί το μειωμένο βάρος (ο 1.6lt κινητήρας είναι 47 kg ελαφρύτερος από τον 2.2 lt) που έχει επιτρέψει στους τεχνικούς της Honda να «παίξουν» περισσότερο με στόχο τη πιο δυναμική παρουσία του CR-V στο δρόμο. Τοποθέτησαν πιο μαλακά ελατήρια και πιο σφικτά αμορτισέρ εμπρός και αύξησαν το πάχος της πίσω αντιστρεπτικής αλλά και την ακαμψία των στελεχών της ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων.

Αποτέλεσμα είναι η πιο σπορτίφ συμπεριφορά που ενισχύεται από το ακριβές σύστημα διεύθυνσης. Αν αναρωτιέστε κατά πόσο μπορεί ένας κινητήρας 120 PS να τραβήξει κουπί σε όχημα ενάμιση τόνου, τότε να είστε έτοιμοι να ξαφνιαστείτε ευχάριστα! Ο 1.6 i-DTEC τραβάει από χαμηλά προσφέροντας 30.6 kgm ροπής από τις 2.000 στροφές ενώ ακόμα και στα κενά που μπορεί να παρατηρηθούν χαμηλότερα, ένα κατέβασμα στο πιο «πυκνών» σχέσεων 6άρι κιβώτιο θα σας καλύψει στη προσπάθεια προσπέρασης. Αξιοσημείωτο το χαμηλό επίπεδο θορύβου που περνάει στη καμπίνα, επιτρέποντας ευχάριστες μετακινήσεις μεγάλων αποστάσεων. Τα ECON mode και Idle Stop συνεισφέρουν στη μειωμένη κατανάλωση που παρότι δεν πιάσαμε τα εργοστασιακά νούμερα των 4,5 lt/100 km, κινήθηκε και πάλι χαμηλά (6.4 lt/100km) για όχημα της κατηγορίας.
[nggallery id=3132]
Η εμπορική πολιτική της Honda για το CR-V 1.6 i-DTEC έχει ως εφαλτήριο τα 27.170€ με απόσυρση, με το βασικό εξοπλισμό να περιλαμβάνει 6 αερόσακους, ESP, hill start assist, σύστημα start/stop, διζωνικό αυτόματο κλιματισμό, cruise control, ραδιο-CD με θύρα USB και χειριστήρια στο τιμόνι, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες. Η έκδοση Elegance που οδηγήσαμε, προσφέρει επιπλέον συναγερμό, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, αισθητήρες βροχής και φωτός, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες παρκαρίσματος, προβολείς ομίχλης, και ηχοσύστημα με 6 ηχεία και σύνδεση Bluetooth.

Σε ένα πλήρες πακέτο, ενός ασφαλούς οχήματος (5άστερο στις δοκιμές EuroNCAP) που προσφέρει εντυπωσιακή άνεση και χώρους, χωρίς εκπτώσεις στη συμπεριφορά στο δρόμο.

Advertisement

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.597 cc
Ισχύς: 120 PS στις 4.000 rpm
Ροπή: 30,6 kgm στις 2.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 182 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 11,2 sec
Μεικτή κατανάλωση: 4.5 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 119 gr/km
Βάρος: 1.541 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.570/1.820/1.685 mm
Χώρος αποσκευών: 589 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 107.10 ευρώ
Τιμή βασικής έκδοσης (Comfort): 28.600€ (27.170€ με απόσυρση)
Τιμή έκδοσης δοκιμής (Elegance): 29.900€ (28.470€ με απόσυρση)
[nggallery id=3130]

Η δοκιμή έγινε με καύσιμα της Jet Oil

Advertisement