Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE από Δανία: Oδηγούμε τα ανανεωμένα MINI Countryman & Paceman

Ελλάδα 7:59
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

LIVE από Δανία: Oδηγούμε τα ανανεωμένα MINI Countryman & Paceman

ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE από Δανία: Oδηγούμε τα ανανεωμένα MINI Countryman & Paceman

ΔΟΚΙΜΕΣ

Η απογοήτευση των Ολλανδών για τον αποκλεισμό τους από το μεγάλο τελικό του Μουντιάλ είναι αισθητή μέχρι και την Κοπεγχάγη. Εκεί, δηλαδή όπου οδηγούμε τις ανανεωμένες εκδόσεις των μεγαλύτερων ΜΙΝΙ.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ (nima244@gmail.com)

Όπως και στην περίπτωση του Countryman (η άλλη είναι με την Cayenne και την Porsche), αποδεικνύεται πως ένα SUV μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα κερδοφόρο για μια εταιρεία με «ειδικο βάρος». Μάλιστα, στο Countryman αντιστοιχεί περίπου το 1/3 των συνολικών πωλήσεων της ΜΙΝΙ και μετά από τέσσερα χρόνια κυκλοφορίας -του πρώτου μοντέλου της εταιρείας με τέσσερις πόρτες- στους δρόμους, έφτασε η ώρα της ανανέωσης.

Advertisement
Advertisement

Μία ανανέωση που γίνεται αρκετά αντιληπτή στο μάτι, ειδικά στην «φορτωμένη» έκδοση Cooper S ALL4 που οδηγήσαμε με το νέο turbo 1.600άρη προδιαγραφών Euro 6, που αποδίδει πλέον 6 PS περισσότερα, φτάνοντας τα 190 PS. Χάρη στη νέα πολυγωνική μάσκα και διάφορες άλλες μικροαλλαγές, βελτιωμένη είναι η αεροδυναμική, η τετρακίνηση είναι άμεση όπως και πριν και οι επιδόσεις καλές, τηρουμένων των αναλογιών του μεγαλύτερου -σε όγκο- ΜΙΝΙ.

Το Countryman μπορεί να είναι δημοφιλέστερο αλλά αρκετοί ίσως και να προτιμούν το πιο ιδιαίτερο Paceman. Και πιο brutal θα λέγαμε, ειδικά στην έκδοση που οδηγήσαμε -η JCW ALL4 με τα 218 PS- η οποία μας ξαναθύμισε πως το στιλ παντρεύεται όμορφα με το γκάζι. Ακολουθώντας την ίδια λογική με του Countryman, το facelift περιλαμβάνει αισθητικές αναβαθμίσεις, προαιρετικά LED προβολάκια, φρεσκαρίσματα στα σημεία για το εσωτερικό και καλύτερη ηχομόνωση. Το ηλεκτρομηχανικό τιμόνι παραμένει ακριβέστατο, εκτιμήσαμε το εξαιρετικό κράτημα με ουδέτερη ανταπόκριση και καλές επιδόσεις από τον 1.600άρη.

Advertisement

 

Υπενθυμίζεται πως όλοι οι βενζινοκινητήρες είναι 1.600 cc -πλέον προδιαγραφών Euro 6- και αποδίδουν από 98 έως 218 PS (τετρακίνηση υπάρχει σε συγκεκριμένες εκδόσεις). Από πλευράς diesel ξεκινάμε από την έκδοση 1.6 με 90 PS και φτάνουμε στην 2.0 SD με τον δίλιτρο των 143 PS. Τα ανανεωμένα ΜΙΝΙ Countryman & Paceman αναμένεται να κυκλοφορήσουν στην ελληνική αγορά το φθινόπωρο με τιμές πώλησης που θα κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα με των απερχόμενων μοντέλων.

Advertisement