Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμή διαρκείας: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI

Ελλάδα 19:23
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δοκιμή διαρκείας: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμή διαρκείας: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI

ΔΟΚΙΜΕΣ

Η επιλογή αυτοκινήτου λένε, προσαρμόζεται πάντα με τις υπάρχουσες ανάγκες σου και στη συγκεκριμένη περίπτωση, το Opel Zafira Tourer αποτελεί την τέλεια επιλογή για τις ανάγκες μίας οικογένειας με νέο μέλος. ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Advertisement
Advertisement

Θα μας συντροφέψει για μερικούς μήνες και μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα και ήρθε ήδη η ώρα της πρώτης αναφοράς, βασισμένη στις εντός πόλεως πρώτες αναγνωριστικές ημέρες συνύπαρξης μας. Να ξεκινήσουμε από τα βασικά. Όταν μιλάμε για 7θέσιο MPV, σίγουρα ο νους μας πάει στο… κακό εμφανισιακά. Κι όμως, η νέα γενιά του Zafira Tourer μπορεί να κρατήσει το χαμόγελο στο πρόσωπο ενός οδηγού που μέχρι πρότινος επέλεγε όχημα βάσει… αισθητικής και όχι χώρων. Είναι μοντέρνο εμφανισιακά, με τα πρόσθια φωτιστικά σώματα να έχουν σχεδιασμό μπούμερανγκ, μια νευρώδης γραμμή να διασχίζει τα πλευρά του και την οροφή να έχει κουπέ σχεδιασμό. Ναι λοιπόν, παρότι MPV είναι και όμορφο!

Αντίστοιχη εικόνα και στο εσωτερικό, με το μεγάλο κεκλιμένο παρμπρίζ να εξασφαλίζει άπλετο φως στη καμπίνα, όπου υπάρχουν φυσικά άφθονοι χώροι για μικροαντικείμενα και επιβάτες, με την ποιότητα και την εργονομία να ικανοποιούν τα οικογενειακά θέλω.
[nggallery id=2791]
Κάτω από το καπό του Zafira Tourer τρίτης γενιάς που έχουμε στα χέρια μας, βρίσκεται πλέον ο δίλιτρος τούρμπο πετρελαιοκινητήρας common rail CDTI. Παρά τα 1600+ κιλά, καταφέρνει όχι μόνο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις αλλά με δυναμική παρουσία από χαμηλά, προσφέρει πολύ άνετες μετακινήσεις αλλά και την απαιτούμενη ανταπόκριση όταν θέλεις να κάνεις ένα προσπέρασμα. Ακόμα και… γεμάτος.

Όλα καλά λοιπόν στα… περιφερειακά αλλά είπαμε, είναι αυτοκίνητο συγκεκριμένων αναγκών. Πως ανταπεξέρχεται λοιπόν σε αυτές; Είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε με το καλημέρα την πρακτικότητά του αφού συχνά ακούς μεν 7θέσιο αλλά αυτό το νούμερο μόνο στη θεωρία μένει. Οι δύο λοιπόν επιπλέον θέσεις που αποτελούν πάτωμα όταν ο χώρος αποσκευών είναι στα χορταστικά 710 lt, σηκώνονται με χαρακτηριστική άνεση. Δεν βολεύουν αν θέλετε να μεταφέρετε ομάδα μπάσκετ αλλά δύο ενήλικες μετρίου αναστήματος και βάρους, κάθισαν με ευκολία και χωρίς να ταλαιπωρηθούν στην εντός πόλεως διαδρομή.
[nggallery id=2792]
Οι πρώτες μας λοιπόν εντυπώσεις είναι θετικές, αφορούν σε ένα όμορφο και πλήρως εξοπλισμένο αυτοκίνητο με πρακτικότητα και πολυχρηστικότητα. Το βαθμό αυτών θα τον αξιολογήσουμε τις επόμενες ημέρες, όταν θα το φορτώσουμε μπαγκάζια και θα εξετάσουμε τη συμπεριφορά του σε εθνικό οδικό δίκτυο. Μείνετε λοιπόν συντονισμένοι στο Νο1 website αυτοκινήτου!

Advertisement
Advertisement

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας:
1.956 cc
Ισχύς: 165 PS/4.000 rpm
Ροπή: 35.7  kgm/ 1.750 – 2.500 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 209 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 9,9 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 4,1 lt (ερχοστασιακή τιμή)
Εκπομπές CO2: 124 gr/km
Βάρος: 1.760 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.656/1.884/1.685 mm
Χώρος αποσκευών: 152/710/1.860 lt (7θέσια, 5θέσια, 2θέσια διαμόρφωση)
Τέλη κυκλοφορίας: 150.70 ευρώ
Τιμή: 30.770 ευρώ (27.790 με όφελος απόσυρσης)

 

Η δοκιμή έγινε με καύσιμα της Jet Oil  

Advertisement

 

 

Advertisement