Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

O Τάκης Τρακουσέλλης και το χιλιάρι Peugeot 108

Ελλάδα 4:05
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

O Τάκης Τρακουσέλλης και το χιλιάρι Peugeot 108

ΔΟΚΙΜΕΣ

O Τάκης Τρακουσέλλης και το χιλιάρι Peugeot 108

ΔΟΚΙΜΕΣ

Συμβιώσαμε για μεγάλο χρονικό διάστημα, κάνοντας πάμπολλα αστικά χιλιόμετρα με τη μικρή Γαλλιδούλα. Το να καταφέρει να γοητεύσει σήμερα ένα αυτοκίνητο είναι κάτι ιδιαίτερα δύσκολο. Θέλετε η όποια αλλοτρίωση έχει επέλθει…

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ

…μετά από τα τόσα χρόνια δοκιμών αυτοκινήτων του συντάκτη, θέλετε οι απαιτήσεις που αυξηθεί στα ύψη… όπως και να έχει επί προσωπικού- ελάχιστα αυτοκίνητα με έχουν γοητεύσει τα τελευταία δύο χρόνια, ιδιαίτερα στις μικρότερες κατηγορίες όπως είναι αυτή των μικρών-πόλης. Ετσι ξαφνικά, η μικρή Γαλλιδούλα βρέθηκε στα χέρια μου. Με την πρώτη ματιά με γοήτευσε, αλλά μέχρι εκεί. Αλλωστε ποτέ δεν άφηνα τα συναισθήματά μου να πέσουν θύμα σε κεραυνοβόλους έρωτες -ιδιαίτερα σε αυτοκίνητα- έστω και αν αυτή η Γαλλιδούλα είναι όλα τα φόντα για κάτι τέτοιο. Καλοσχηματισμένη, με… μπαμπάτσικα χαρακτηριστικά, γλυκιά, και προπάντων δε ζητάει πολλά, όντας ιδιαίτερα οικονομική. Θα το πώ ξεκάθαρα λοιπόν: το νέο 108 είναι το colpo crosso των Γάλλων στα αστικά αυτοκίνητα και ένα απο τα καλύτερα που διατίθενται σήμερα στην Ελληνική αγορά.

Peugeot-108-b640

Advertisement
Advertisement

Στα χέρια μου είχα την 5θυρη ETG έκδοση με τον 1.000άρη κινητήρα των 69 PS και το αυτοματοποιημένο κιβώτιο. Η συνεργασία τους είναι αρμονική εξασφαλίζοντας χαμηλή κατανάλωση από ένα 3κύλινδρο σύνολο το οποίο επιτρέπει στο μικρό Peugeot να κινηθεί σβέλτα και με άνεση μέσα στην πόλη. Υπάρχει και η έκδοση με τον 1,2 lt κινητήρα, την οποία ανυπομονώ να γευτώ.

Η κατανάλωση του δεν ξεπέρασε τα 5,5 lt ανα 100 km, νούμερο που είναι πολύ κοντά στην εργοστασιακή που ανακοινώνεται (4,2lt) γεγονός που δε συναντάμε συχνά σε 3κύλινδρους κινητήρες βενζίνης.

Peugeot-108-c640

Advertisement

Σε οτι αφορά το εσωτερικό, πρόκειται για ένα ιδιαίτερα ευχάριστο περιβάλλον, με τέσσερις επιβάτες -μετρίου αναστήματος – να χωρούν άνετα. Η ποιότητα υλικών τη συναντάς σε αυτοκίνητα ανώτερης κατηγορίας, ενώ ιδιαίτερα εύχρηστη είναι η οθόνη αφής 7’’ που περιλαμβάνει το σύστημα infotainment . Η τιμή του νέου Peugeot 108 ξεκινάει από τα 10.240€, ενώ τρέχει απο την Ελληνική αντιπροσωπία, ένα άτοκο χρηματοδοτικό πρόγραμμα (108 €/μήνα) και 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA

Advertisement

Κινητήρες: 998 cc
Ισχύς: 69 PS/6.000 rpm
Ροπή: 9.7 kgm/4.800 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτοματοποιημένο 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 157 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 14.3 sec
Μεικτή κατανάλωση: 4,2 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 97 gr/km
Βάρος: 860 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 3.475/1.615/1.460 mm
Χώρος αποσκευών: 180 lt (196 με κιτ επισκευής)
Τέλη κυκλοφορίας: 0 €
Τιμή: από 10.340 € (11.390 € μοντέλο δοκιμής)