Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το Twingo με τον τρικύλινδρο 1.0

Ελλάδα 12:59
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμάζουμε το Twingo με τον τρικύλινδρο 1.0

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το Twingo με τον τρικύλινδρο 1.0

ΔΟΚΙΜΕΣ

Το Renault Twingo τραβά τα βλέμματα και την προσοχή στους δρόμους της πόλης, κολακεύοντας οδηγό και επιβάτες.

Advertisement
Advertisement

ΔΟΚΙΜΗ: ΤΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ

Το Twingo/Forfour είναι ουσιαστικά ο πρώτος καρπός της συνεργασίας Mercedes – Renault. Παρατηρώντας το εξωτερικά, αμέσως γίνεται αντιληπτό ότι μιλάμε για ένα συναισθηματικό αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο δοκιμής μας είχε ένα έντονο κίτρινο χρώμα με μαύρα αυτοκόλλητα, με το αποτέλεσμα να είναι εντυπωσιακό. Στο ευρύχωρο εσωτερικό η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή αυτών είναι σε υψηλό επίπεδο. Η θέση οδήγησης είναι καλή και θα βολέψει εύκολα ακόμα και ψηλούς οδηγούς. Η ορατότητα είναι απρόσκοπτη εκτός από πίσω δεξιά σε περίπτωση που θέλεις να μανουβράρεις. Στο πίσω μέρος χωράει παιδικό κάθισμα χωρίς συμβιβασμό, ενώ τέσσερις ενήλικες θα μεταφερθούν άνετα εντός πόλης. Αν αποφασίσεις να ταξιδέψεις, μπορείς να ρίξεις τα πίσω καθίσματα, οπότε θα εξασφαλίσεις χώρο για πολλά πράγματα. Τρεις επιβάτες με τις αποσκευές τους μπορούν να πάνε για ένα τριήμερο με το Twingo.

Advertisement
Advertisement

Στην καθημερινή χρήση θα εκτιμήσετε τη μεγάλη ευελιξία, καθώς το τιμόνι κόβει απρόσμενα πολύ, τη χαμηλή κατανάλωση και τον αυτόματο κλιματισμό. O 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας του 1.0 lt/71 PS, που συνδυάζεται μ’ ένα εύχρηστο χειροκίνητο 5αρι κιβώτιο, κινεί σβέλτα το ελαφρύ αμάξωμα. Δεν υπάρχουν σημεία όπου σου λείπει η δύναμη ή χρειάζεται να κάνεις συμβιβασμούς στον τρόπο που κινείσαι. Πιέζοντας τον κινητήρα ο οδηγός εισπράττει μια ευχάριστη χροιά και σε καμία περίπτωση κραδασμούς λόγω των 3 κυλίνδρων, έχει γίνει άριστη δουλειά στη στήριξη. Ακόμη και τις πολύ ζεστές μέρες με τον, κλιματισμό στο φουλ, δεν υπήρχε κάποιος δισταγμός ή υστέρηση από τον κινητήρα.

Το Twingo αντιμετωπίζει με επιτυχία λακκούβες και ανομοιομορφίες του οδοστρώματος χωρίς αναπηδήσεις ή τριγμούς, δίνοντας την αίσθηση στιβαρής κατασκευής. Ως πισωκίνητο έχει τιμόνι απαλλαγμένο από τις αντιδράσεις της μετάδοσης και εντυπωσιακά μικρό κύκλο στροφής (8,3 m). Παρά το πολύ μικρό μεταξόνιο, το σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESP) δεν επιτρέπει γλιστρήματα του πίσω άξονα, ενώ σε φρενάρισμα πανικού από τα 120 km/h το αυτοκίνητο διατήρησε ευθεία πορεία σταματώντας χωρίς δράματα. Το ABS είναι στάνταρ (σ.σ.: σε όλα τα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ε.Ε.) ενώ το σύστημα πέδησης διαθέτει αεριζόμενους δίσκους εμπρός με ταμπούρα πίσω.

Advertisement

Σε πυκνή ροή κυκλοφορίας στην πόλη, το Twingo είναι ευέλικτο και εύχρηστο και σε μετακινεί χωρίς να σε προβληματίζει. Η δύναμη που απαιτούν τα χειριστήρια είναι ελάχιστη, γεγονός που εκτιμάται ιδιαίτερα από τις κυρίες. Στον αυτοκινητόδρομο το Twingo κινείται ασφαλώς, διατηρώντας άνετα τη μέση ωριαία ταχύτητα στα 120 km/h χωρίς κανέναν συμβιβασμό. Σε δρόμο με στροφές και ανηφόρα, το μικρό Renault με τον κινητήρα πίσω παρουσιάζει ισορροπημένη συμπεριφορά που κολακεύεται από το χαμηλό βάρος και την κατανομή του ανάμεσα στους δύο άξονες. Οι θιασώτες του μοντέλου που θυμούνται ακόμη την πρώτη πρωτοποριακή γενιά, θα δουν και στο νέο Twingo ένα καινοτόμο μοντέλο που ξεχωρίζει στον δρόμο αλλά και στην καθημερινή χρήση.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 999 cc
Ισχύς: 70 PS/6.000 rpm
Ροπή: 9,2 kgm/2.850 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 151 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 14,5 sec
Μεικτή κατανάλωση: 5,2 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 105 gr/km
Βάρος: 864 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.495/1.665/1.554 mm
Χώρος αποσκευών: 185 – 980 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 95 ευρώ
Τιμή: Από 10.230 ευρώ

Advertisement