Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το Opel Adam 1.2

Ελλάδα 14:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δοκιμάζουμε το Opel Adam 1.2

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το Opel Adam 1.2

ΔΟΚΙΜΕΣ

Η Opel, φυσικά και δεν μπορούσε να μείνει έξω από όλο αυτόν τον ανταγωνισμό των μοδάτων μίνι, χωρίς ρετρό διαθέσεις, αλλά με έντονο χαρακτήρα lifestyle. Το νέο Adam έχει δικό του χαρακτήρα. Ακόμη και οικογενειάρχες με σταμάτησαν και με ρώτησαν αν είναι τόσο καλό… όσο όμορφο το βλέπουν!

Advertisement
Advertisement

ΔOKIMH: ΔHMΗΤΡΗΣ ΓΙΑΓΤΖΟΓΛΟΥ

Η απάντηση είναι απλή. Ναι! Προσωπικά, μου αρέσουν ιδιαιτέρως τα αυτοκίνητα με προσωπικότητα. Να βλέπεις το αυτοκίνητό σου και να θέλεις να του δώσεις όνομα, να του μιλάς βρε αδελφέ! Τόσες ώρες περνάμε την ημέρα μέσα σε αυτό. Ας έχει, λοιπόν, και ο «χαμένος» χρόνος την αισθητική του.

Ιδιαίτερες σχεδιαστικές γραμμές. Διχρωμία, αρκετά διακοσμητικά, ξεχωριστοί τύποι και σχέδια ζαντών, πολύχρωμο εσωτερικό, πάρα πολλές επιλογές για επενδύσεις. Το φτιάχνεις όπως θες. Α! και στις διαθέσιμες οροφές του, «ένας ουρανός, πάντα φωτεινός… ένας ουρανός με αστέρια». Όχι το τραγούδι με τον Γιάννη Βογιατζή. Ναι, το βράδυ η οροφή που βλέπουν ο οδηγός και οι επιβάτες σου θυμίζει ξαστεριά του Αυγούστου με led μικρά φωτάκια στην οροφή που αυξομειώνεται η ένταση τους.

Advertisement
Advertisement

Ποιότητα κατασκευής; Αξίζει τα παραπάνω που θα δώσεις. Η πόρτα όταν κλείνει είναι «βαριά» και η αίσθηση που σου αφήνει είναι αναμφισβήτητα «δεμένη». Το τσάκισα στις λακκούβες χωρίς μουσική και το μόνο που άκουγα ήταν τα κλειδιά μου στην θήκη της πόρτας του οδηγού.

Ο θόρυβος γενικά και από τον κινητήρα, αλλά και από έξω, αν έχεις κλειστά τα παράθυρα, παραμένει σε χαμηλά επίπεδα. Εξαιρετικά καθίσματα τύπου μπάκετ. Οι επιβάτες μπροστά κάθονται άνετα. Πίσω ο χώρος είναι ικανοποιητικός για δύο παιδιά… πριν την εφηβεία (ναι, γιατί τα παιδιά τώρα είναι ψηλά). Για κάτι παραπάνω, επιγονατίδες. Ο χώρος των αποσκευών είναι καλός για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.

Στον δρόμο τα  «σπάει». Υποδειγματική οδική συμπεριφορά για ένα μίνι μοντέλο. Ευστάθεια σε στροφές και στην ευθεία. Φρένα αποτελεσματικά και μια χαρά στην αίσθηση, αν και τα κούρασα πολύ οφείλω να ομολογήσω. Η μόνη μου ένσταση είναι οι επιδόσεις. Τα 70 μικρά πόνυ από τα 1.200 κ. εκ. αδικούν το σύνολο. Αν το έχεις πάρει απόφαση ότι το θες για αυτό που φαίνεται και είναι, δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα με την προϋπόθεση ότι θα κινηθείς σε ήπιους ρυθμούς. Αλλιώς και θα αλλάζεις συνεχώς ταχύτητες και θα καταναλώνεις αρκετή βενζίνη. Υπάρχει, βεβαίως, και ο μεγαλύτερος κινητήρας (1.4 / 100 PS) που σίγουρα είναι για άλλες καταστάσεις.

Advertisement

Και τέλος, διάβαζα πολλά σχόλια πριν κυκλοφορήσει ότι ο άμεσος στόχος είναι ένα μερίδιο αγοραστών του Fiat 500. Όχι. Άλλος αγοραστής ο ένας, άλλος αγοραστής ο άλλος. Δεν είναι ρετρό. Είναι ο ορισμός του lifestyle!

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Opel Adam 1.2
Κινητήρας:
  1.229 cc 
Ισχύς:
   70 PS / 5.600rpm 
Ροπή:
   11,7 kg / 4.000 rpm
Μετάδοση:
 Στους εμπρόσθιους τροχούς
Κιβώτιο:
 Χειροκίνητο 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα:
  165 km/h
Επιτάχυνση 0-100:
 14,9 sec
Μικτή κατανάλωση:
 5 lt/100km
Εκπομπές CO2: 118 gr/km
Βάρος:
 1.086 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ:
 3.698/1.966/1.484 mm
Χώρος αποσκευών:  170 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 106,2 ευρώ
Τιμή: Από 12.900 ευρώ (έκδοση Jam)

Advertisement

 Η δοκιμή έγινε με καύσιμα της Jet Oil