Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το νέο Renault Twingo 1.0 Sce

Ελλάδα 7:57
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμάζουμε το νέο Renault Twingo 1.0 Sce

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το νέο Renault Twingo 1.0 Sce

ΔΟΚΙΜΕΣ

Είναι ωραίο να συνδυάζεις στιγμές της ζωής σου ακόμη και με ένα αυτοκίνητο. Ήταν αρχές της δεκαετίας του 90, όταν μια φίλη είχε αγοράσει τότε ένα twingo και μας έβαλε μέσα να μας πάει μια βόλτα στην παραλιακή. Δοκιμή: Δημήτρης Γιαγτζόγλου (Twitter: @500rakias)

Advertisement
Advertisement

Ενθουσιασμένοι όλοι κυρίως από την άπλα. Θυμάμαι την ατάκα της «να ρε παιδί μου ένα αυτοκίνητο για νέους». Ένα αυτοκίνητο που ποτέ δεν πέρασε από δίπλα σου χωρίς να του ρίξεις μια ματιά. Και σίγουρα λόγω της πρακτικότητάς του βόλεψε νέα ζευγάρια με μικρά παιδιά και τα μπαγάζια τους.

Πέρασαν τα χρόνια και βγήκε το δεύτερο twingo. Xμ! Δεν είχε  κάτι το διαφορετικό από ένα μικρό αυτοκίνητο. Κάτι να σου τραβήξει το μάτι. Κάτι από το πρώτο twingoπου τόσο αγαπήσαμε.

Ακολούθησε μια συνάντηση δύο κυριών. Που από ότι φάνηκε από το αποτέλεσμα δεν έβαλαν εγωισμούς μπροστά. Πολιτισμένες κυρίες η Renault και η Daimler, έκατσαν κάτω και τα βρήκαν μια χαρά και με το παραπάνω. Στην ουσία το νέο Τwingo και το νέο Smart Forfour έχουν πολλά να μοιράζονται, αλλά διαφέρουν από την σφραγίδα και την πινελιά που ήθελε η κάθε εταιρία να βάλει στο παιδί της.

Advertisement
Advertisement

Συντάκτης αυτοκινήτου δεν είμαι, απλώς μου αρέσουν πολύ τα αυτοκίνητα και πάντα γράφω ως υποψήφιος πελάτης ενός μοντέλου που το δοκιμάζει. Το νέο twingo είναι πεντάπορτο και ο κινητήρας έχει τοποθετηθεί κάτω από τον  χώρο αποσκευών. Μπροστά το καπό είναι πλαστικό. Αν δεν σου δείξει κάποιος από την αντιπροσωπεία πως ανοίγει απλώς θα κάτσεις να το κοιτάς. Κάτω από αυτό βρίσκονται όλα τα δοχεία των υγρών και το μπροστινό σύστημα. Πάμε πίσω. Αφού πάλι ρωτήσεις πως ανοίγει το τζάμι του χώρου αποσκευών, αυτός μην σου φανεί μικρός επειδή είναι ρηχός. Αν αποφασίσεις να κάνεις μια μικρή μετακόμιση θα την κάνεις με φινέτσα και στυλ. Ανάκληση των πίσω καθισμάτων, ανάκληση της πλάτης του καθίσματος του συνοδηγού και στη διάθεσή σου έως και 2.310mm. Τέσσερα άτομα ακόμη και κοντά στο 1.80 θα κάτσουν ανετότατα. Το εσωτερικό φωτεινό, φιλόξενο, μοντέρνο, φρέσκο  και καλοφτιαγμένο, ενώ μπορείς να το εξοπλίσεις και να του βάλεις  «καλούδια» προσαρμοσμένα στο γούστο σου.

Η έκδοση In Touch που οδήγησα για μια εβδομάδα, διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό ασφαλείας και το σύστημα start & stop. Γλιτώνεις και τα τέλη κυκλοφορίας. Ο τρικύλινδρος ατμοσφαιρικός 1000άρης κινητήρας αποδίδει 70 ίππους και 9.3 kgm ροπής. Δεν τον περίμενα τόσο αθόρυβο. Ακόμη και όταν ανεβάσεις στροφές στην εθνική δε σε ενοχλεί. Παράπονο από την κατανάλωση δεν είχα, αν συνυπολογίσει κανείς ότι το πόδι μου είναι «βαρύ». Τα φρένα εξαιρετικά και σε αίσθηση και σε αποτελεσματικότητα.  Μου λείπει ήδη ο μοναδικός κύκλος πόλης, αφού οι εμπρός τροχοί κόβουν σε γωνία 45 μοιρών! Έτσι το παρκινγκ γίνεται πάντα με μεγάλη ευκολία και χωρίς μανούβρες.

Advertisement

Πίσω η μηχανή, πίσω η κίνηση, στον δρόμο άνετο, σταθερό και καλοστημένο δεν θα σε προβληματίσει σε καμία περίπτωση. Στάνταρ το ESC, αναβόσβησε πολλές φορές το φωτάκι του (κανονικά, στην περίπτωση μου και με τον τρόπο που το δοκίμασα  έπρεπε να έχει και μια ένδειξη που θα έγραφε ΕΛΕΟΣ). Το πίεσα, το ξαναπίεσα, το παραπίεσα ακόμη και στο όριό του, τα ηλεκτρονικά συστήματα διακριτικά με «μάζευαν».

Advertisement

Συμπέρασμα; Το νέο twingo , έχει στιλ, φινέτσα, ευελιξία, είναι φιλικό, ανατρεπτικό, έξυπνο και πάντα χαμογελαστό. Βάλτε αυτό το χαμόγελο άφοβα στην καθημερινότητά σας.