Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes SLC 1.6

Ελλάδα 4:20
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes SLC 1.6

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes SLC 1.6

ΔΟΚΙΜΕΣ

H νέα Mercedes SLC με κινητήρα 1.6lt/156PS είναι φτιαγμένη για χαλαρές βόλτες στην ελληνική ύπαιθρο με ανοικτή διάθεση και οροφή. Η ολοκαίνουργια SLC (SL για το ρόουντστερ, C για τη σειρά) αντικαθιστά την SLK το μικρό διθέσιο ρόουντστερ της Mercedes που είναι εξαιρετικά δημοφιλές στη χώρα μας.

Advertisement
Advertisement

ΔΟΚΙΜΗ: ΤΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ

Στη νέα έκδοση η εμφάνιση είναι εντυπωσιακή ιδιαίτερα το εμπρός μέρος. Η μάσκα που παραπέμπει άμεσα στη CLA αποτελεί πραγματικά πόλο έλξης βλεμμάτων. Τόσο που αρχίζεις και εσύ να κολακεύεσαι δανειζόμενος κάτι από τη λάμψη της. Διπλά φωτιστικά σώματα, μεγαλύτεροι αεραγωγοί, νέα σχεδίασης φώτα πίσω, συνθέτουν μια αρμονική εικόνα. Η SLC είναι από τα ελάχιστα αυτοκίνητα που διατηρεί αρμονία και ομορφιά τόσο ανοικτή όσο και κλειστή.

Το εσωτερικό είναι τυπικό Mercedes με τους κυκλικούς ρετρό αεραγωγούς Ιταλικής σχολής, την μεγάλη οθόνη multimedia, το φτιαχτικό ελλειπτικό τιμόνι και τα κλασσικά στρογγυλά όργανα σε περίβλημα αλουμινίου. Σε αντίθεση με άλλα κουπέ, η πρόσβαση είναι πολύ εύκολη και η θέση οδήγησης άνετη για μεγαλόσωμους οδηγούς (1.85cm, 100kg). Το πάχος της στεφάνης του τιμονιού είναι ιδανικό για να ενεργοποιεί όλες τις νευρικές απολήξεις της παλάμης και σε προδιαθέτει ανάλογα. Όπως επίσης οι κόκκινες ραφές στα δερμάτινα καθίσματα του αυτοκινήτου δοκιμής. Το κλειδί τοποθετείται στη μίζα δεξιά και ο κινητήρας έρχεται σε λειτουργία. Η οροφή ανοίγει ηλεκτρικά (18sec) και αποθηκεύεται με θεαματικό τρόπο στο χώρο αποσκευών περιορίζοντας τη χωρητικότητά του ενώ δυσκολεύει και η πρόσβαση σ’ αυτόν.

Advertisement
Advertisement

Ο κινητήρας 1.6lt/156PS μας είναι γνωστός από τη C Class και ανταποκρίνεται περίφημα στην SLC. Συνδυάζονταν στο αυτοκίνητο δοκιμής μας με το ολοκαίνουργιο 9G Tronic κιβώτιο. Εξαιρετικά ομαλό στις αλλαγές, περνά απαρατήρητο συμβάλλοντας σημαντικά στην χαλαρή διάθεση και τον φιλικό χαρακτήρα της SLC. Στο δρόμο με την οροφή κλειστή δεν αντιλαμβάνεσαι ότι οδηγείς cabrio αυτοκίνητο. Η ακαμψία αλλά και η συναρμογή των ποιοτικών υλικών στο εσωτερικό είναι σε κορυφαίο επίπεδο. Με ανοικτή οροφή είναι εμφανής η εξαιρετική δουλειά που έχει γίνει στην αεροδυναμική καθώς μπορείς να ταξιδεύεις με 120km/h χωρίς να ενοχλεί ο αέρας τη συζήτηση που έχεις με την όμορφη κυρία δίπλα σου. Προφανώς η SLC απευθύνεται σε ανέμελα ζευγάρια.

Ταξιδεύοντας η ενδοτικότητα της ανάρτησης, η εξαιρετική ηχομόνωση και η απουσία αεροδυναμικών θορύβων προσφέρουν μια άνεση απρόσμενη για κουπέ αλλά αυτονόητη για Mercedes. Σε δρόμο με στροφές η SLC θα ικανοποιήσει τον ενθουσιώδη οδηγό με το χαμηλό κέντρο βάρους της, την καλοζυγισμένη συμπεριφορά της, τις φιλικές αντιδράσεις στο όριο και τα παιχνίδια της ουράς με τα ηλεκτρονικά σβηστά. Αν τώρα ζητήσεις κάτι παραπάνω τα πράγματα μπερδεύονται, είπαμε πρόκειται για αυτοκίνητο χαλαρής βόλτας, σ’ αυτό τα καταφέρνει τέλεια. Για όσους θέλουν κάτι παραπάνω υπάρχει η SLC 43 AMG με 367PS. Αν το οικονομικό περιβάλλον ήταν λίγο διαφορετικό δεν έχουμε καμία αμφιβολία πως η νέα SLC θα γίνονταν – δικαίως – ανάρπαστη στη χώρα μας.

Advertisement

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.595 cc
Ισχύς: 156 PS/5300rpm
Ροπή: 25.5 kgm/1.200 – 4000 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km: 8,1 sec
Τελική ταχύτητα: 223 km/h
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 7,2 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 134 gr/km
Κιβώτιο: Διπλού συμπλέκτη, αυτοματοποιημένο 9 σχέσεων (9G Tronic)
Βάρος: 1.435 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.133/1.810/1.301 mm
Χώρος αποσκευών: 335 lt (με κλειστή οροφή)
Τέλη κυκλοφορίας: 148 ευρώ
Τιμή: 48.010 ευρώ

Advertisement