Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Live από Σουηδία: ContiTechnikForum 2013, ημέρα 2

Ελλάδα 13:27
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Live από Σουηδία: ContiTechnikForum 2013, ημέρα 2

ΔΟΚΙΜΕΣ

Live από Σουηδία: ContiTechnikForum 2013, ημέρα 2

ΔΟΚΙΜΕΣ

Ταξιδέψαμε στη παγωμένη Βόρεια Σουηδία για να λάβουμε μέρος στο παγκόσμιο event της εταιρείας ελαστικών Continental.

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΒΙΝΤΖΑΟΥΡ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ

Σε προηγούμενο άρθρο αναφερθήκαμε στη πρώτη ημέρα της συμμετοχής μας στο Forum της γερμανικής μάρκας, που έγινε για το λανσάρισμα των νέων χειμερινών ελαστικών της: του Continental WinterContact TS 850 P που αφορά και στη χώρα μας, καθώς και του ContiVikingContact 6 που απευθύνεται σε «ειδικές» αγορές, με πολύ βαρύ χειμώνα όπως αυτές της Ρωσίας και των χωρών της Σκανδιναβίας.

Έχοντας τη προηγούμενη ημέρα αντικαταστήσει τους τεχνικούς της Continental, τόσο στο σχεδιασμό όσο και στη χάραξη των ελαστικών, ήρθε η ώρα να δούμε στη πράξη αν κάναμε καλή δουλειά. Η δεύτερη ημέρα της αποστολής μας 110 χιλιόμετρα από τον Αρκτικό Κύκλο, περιελάμβανε οδήγηση στις πίστες δοκιμών που έχουν στήσει οι Γερμανοί.

Advertisement
Advertisement

Ειδικές διαδρομές με πάγο και χιόνι, που λόγω του ασυνήθιστα θερμού καιρού για την εποχή (μόλις… -6 Βαθμούς Κελσίου την ημέρα) χρειάζονταν συνεχή φροντίδα. Δοκιμάσαμε λοιπόν τόσο τα ελαστικά που έφτιαξε η δική μας ομάδα, όσο κι εκείνα ανταγωνιστών μας. Άλλα με γνώμονα το πιο άμεσο φρενάρισμα, άλλα με γνώμονα τον καλύτερο έλεγχο.

Βρεθήκαμε στη παγωμένη Βόρεια Σουηδία για το ContiTechnikForum2013

Και μετά, πήραμε μία γεύση κι από την οδήγηση με ελαστικά του εμπορίου. Αρχικά φθηνά ελαστικά εισαγωγής και στη συνέχεια με τα αποδοτικά ελαστικά της Continental. Είχαμε μάλιστα τη δυνατότητα να συγκρίνουμε και τα δύο προαναφερθέντα προϊόντα, το WinterContact TS 850 P με το ακραίων καταστάσεων ContiVikingContact 6 και να αξιολογήσουμε σε παγωμένο τερέν πόσο διαφορετικές μπορεί να είναι οι απαιτήσεις.

Γενικά ήταν δύο ημέρες με αρκετή δράση, όπου μάθαμε πολλά για την οδήγηση στο χιόνι και τον πάγο, βελτιώσαμε τις ικανότητες μας (στο μέτρο του δυνατού) αλλά και αυξήσαμε τις γνώσεις μας γύρω από τη φιλοσοφία πίσω από τη δημιουργία ελαστικών για ακραίες συνθήκες. Πόσο πραγματικά μπορούν να κάνουν τη διαφορά οι αυλακώσεις στο πέλμα των ελαστικών, διαφοροποιώντας τον αριθμό τους, το σχήμα τους, τη κλίση, το πλάτος ή το βάθος τους.

Advertisement

Φτάσαμε στο μικρό αεροδρόμιο λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι, λίγο δηλαδή πριν το φως της ημέρας μας αποχαιρετήσει. Ακολούθησε ενδελεχής παρουσίαση των νέων προϊόντων της Continental και στη συνέχεια είχαμε τη μοναδική εμπειρία της οδήγησης με snowmobile σε παγωμένες/χιονισμένες νυχτερινές διαδρομές.

[dcs_image align=”center” src=”http://www.newsauto.gr/wp-content/uploadss/2013/12/CTF-Driving-C640.jpg” w=”620″ h=”350″ mtop=”10″ mbottom=”10″ desc=”Πόσο εύκολη είναι η οδήγηση στον πάγο; Εξαρτάται από τα ελαστικά!” descalign=”center” /]

Advertisement

Προσεχώς, θα έχουμε για εσάς μία πλήρη ανάλυση σχετικά με το work shop που είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε στη Βόρεια Σουηδία αλλά και πλούσιο φωτογραφικό υλικό από τις εκεί εμπειρίες μας. Μείνετε συντονισμένοι στο Νο1 site για το αυτοκίνητο, το NewsAuto!