ΔΟΚΙΜΕΣ

Bάζουμε δύσκολα στο Suzuki SX4 S-Cross

Ελλάδα 16:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Bάζουμε δύσκολα στο Suzuki SX4 S-Cross

ΔΟΚΙΜΕΣ

Bάζουμε δύσκολα στο Suzuki SX4 S-Cross

ΔΟΚΙΜΕΣ

Μετά από πολλές χιλιάδες δύσκολα χιλιόμετρα στα χέρια μας, το crossover μοντέλο της Suzuki μας μεταφέρει χωρίς κανένα πρόβλημα ακόμη και στους πιο μακρινούς προορισμούς.

Advertisement
Advertisement

Οι σχεδιαστές της Suzuki έδωσαν στο ιαπωνικό crossover εντελώς νέα όψη στο εμπρός μέρος, με κύριο χαρακτηριστικό την κάθετη μάσκα με το παχύ περίγραμμα χρωμίου.  Ο νέος προφυλακτήρας και τα προαιρετικά φώτα LED ολοκληρώνουν το εξωτερικό φρεσκάρισμα. Στην άνετη καμπίνα των επιβατών που φιλοξενεί πέντε επιβάτες έχουν τοποθετηθεί νέες επενδύσεις στα καθίσματα και σύγχρονο σύστημα πολυμέσων με μεγάλη οθόνη αφής 7 ιντσών. Το πορτμπαγκάζ ικανοποιεί και με το εκμεταλλεύσιμο σχήμα του και με τον όγκο του (430 lt), όντας ικανό να φιλοξενήσει τις βαλίτσες μιας οικογένειας.

Suzuki-SX4-S-Cross-2016-c640

Advertisement
Advertisement

Ο ατμοσφαιρικός 1.6 βενζίνης έχει αντικατασταθεί από τους νέους turbo 1.0 και 1.4 της οικογένειας Boosterjet. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας έφερε τον μεγαλύτερο από τους δύο κινητήρες, με 140 ίππους, μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και το σύστημα 4×4 AllGrip. Στην άσφαλτο το S-Cross κινείται όπως ένα σύγχρονο crossover, με κλίσεις στις στροφές, που δεν οδηγούν όμως σε απώλεια ελέγχου. Ο 1.4 turbo «ξυπνάει» λίγο πριν από τις 2.000 rpm και παραμένει ζωντανός μέχρι ψηλά, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο της Suzuki να επιταχύνει πολύ γρήγορα ακόμη και φορτωμένο με 4 άτομα και αποσκευές. Σε βοήθειά του προστρέχει το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με τον σαφή επιλογέα, ενώ το τιμόνι -αν και δεν είναι από τα κορυφαία της κατηγορίας- προσφέρει ικανοποιητική πληροφόρηση.

Suzuki-SX4-S-Cross-2016-e640

Ο τοποθετημένος ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα διακόπτης δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε μία από τέσσερις θέσεις λειτουργίας του AllGrip: την Auto για εξοικονόμηση καυσίμου, τη Sport για πιο δυναμική οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους, τη Snow για κίνηση σε έδαφος με πάγο, χιόνι ή λάσπη και τη Lock για πέρασμα από δύσκολα σημεία.

Advertisement

Δοκιμάσαμε την τετρακίνηση σε αγροτικούς δρόμους που είχαν μαζέψει παχιά λάσπη από τις πρόσφατες βροχές και το S-Cross μας χάρισε πλατιά χαμόγελα. Γυρίσαμε τον διακόπτη στο «Snow» και με τη βοήθεια της απόστασης των 18 cm από το έδαφος και του μικρό του βάρους το μοντέλο της Suzuki δεν βρήκε πουθενά εμπόδια ικανά να το σταματήσουν. Ορια μπορεί να θέσουν τα ασφάλτινα ελαστικά διαστάσεων 215/55R17, οπότε με ένα χειμερινό σετ M+S το S-Cross μπορεί να γίνει ένα αυτοκίνητο για κάθε έδαφος.

Suzuki-SX4-S-Cross-2016-d640

Advertisement

Η έκδοση GL+ φέρει σχεδόν όλο τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας (στην τιμή των 22.400 ευρώ), ενώ όσοι θέλουν σύστημα πλοήγησης, αισθητήρες παρκαρίσματος και τεχνολογία αυτόνομης πέδησης θα πρέπει να επιλέξουν το κορυφαίο επίπεδο GLX (με επιπλέον κόστος 3.200 ευρώ).

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.373 cc, τετρακύλινδρος
Ισχύς: 140 PS/5.500 rpm
Ροπή: 22.4 kgm/1.500-4.000 rpm
Μετάδοση: Σε όλους τους τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 200 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 10,2 sec
Μεικτή κατανάλωση (l/100 km): 6,8 (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 127 gr/km
Βάρος: 1.240 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.300/1.785/1.585 mm
Χώρος αποσκευών: 430 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 152,4 €
Τιμή: 22.400€