Menu
Live Κίνηση | Τεχνικά Χαρακτηριστικά Choice | Τιμές Καυσίμων

ΔΟΚΙΜΕΣ

Αποστολή στο Abu Dhabi: Οδηγούμε το Audi E-Tron (upd)

  • newsautoteam

Πριν μερικούς μήνες είδαμε από κοντά το νέο Audi E-Tron, στην πρώτη του στατική παρουσίαση του στο San Francisco. Σήμερα το οδηγούμε στους αμμόλοφους του Abu Dhabi.

Αποστολή στο Abu Dhabi: Τάκης Τρακουσέλλης

Η κατηγορία των ηλεκτρικών μοντέλων παίρνει φωτιά και πλέον τα premium brands διεκδικούν το δικό τους μερίδιο. Όπως όλα δείχνουν, οι Γερμανοί βάζουν στο στόχαστρο την Tesla και κάνουν επίδειξη ισχύος με νέα προϊόντα. Έτσι, μετά τη Μercedes EQC, ήρθε η σειρά της Audi να παρουσιάσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητό της. Και αυτή είναι μόνο η αρχή: η Audi θα λανσάρει πάνω από 20 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2025, εκμεταλλευόμενη τη νέα ΜΕΒ πλατφόρμα του Ομίλου Volkswagen, πάνω στην οποία θα βασιστούν όλα αυτά τα μοντέλα.

Η κατασκευή του E-Tron έχει ήδη ξεκινήσει στο εργοστάσιο της Audi στις Βρυξέλλες, εκεί όπου θα κατασκευάζεται από το 2019 και το E-Tron Sportback, το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας. Στην καμπίνα του κυριαρχούν τα στοιχεία πολυτέλειας και ταυτόχρονα βρίσκουμε τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες που διαθέτει η Audi στο οπλοστάσιό της αυτή τη στιγμή. Η φίρμα εγγυάται κορυφαία ευρυχωρία για 5 επιβάτες και το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 660 lt.

A1814909_large

Ένα από τα κύρια γνωρίσματα της σχεδίασης του E-Tron είναι η απουσία των συμβατικών πλευρικών καθρεφτών, καθώς έχουν αντικατασταθεί από κάμερες, τις οποίες η Audi τις περιγράφει ως «virtual mirrors» και είναι τοποθετημένες στο εσωτερικό των θυρών. Βέβαια, ο οδηγός θα χρειαστεί λίγο χρόνο επιπλέον για να συνηθίσει τις οθόνες 7” τεχνολογίας OLED, που αντικαθιστούν τους καθρέφτες, αλλά παρέχουν αρκετά πλεονεκτήματα, όπως τη μεγέθυνση ή σμίκρυνση των αντικειμένων, ανάλογα με τις απαιτήσεις ή τις τρεις προγραμματισμένες ρυθμίσεις που προσαρμόζουν τους εικονικούς καθρέφτες στη στάθμευση, σε στροφές και οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους

To νέο E-Tron έχει μήκος 4.901 mm, πλάτος 1.935 mm, ύψος 1.616 mm και μεταξόνιο 2.928 mm. Για την κίνηση του τετρακίνητου αυτοκινήτου φροντίζουν δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας τοποθετημένος σε κάθε άξονα, με συνολική ισχύ 408 PS σε λειτουργία overboost (ή 360 PS στη ρύθμιση Normal) και 67,7 kgm ροπής. Η Audi υποστηρίζει πως η αυτονομία ανέρχεται στα 400 km κατά WLTP και ταυτόχρονα το μεγαλύτερο μέρος της φόρτισης μπορεί να επιτευχθεί μέσα σε 30 λεπτά (σε δίκτυο ταχείας φόρτισης). Επίσης, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 5,7”. A1814927_large

Στο θερμό Abu Dhabi έχουμε ήδη κάνει τα πρώτα χιλιόμετρα με το ηλεκτρικό E-Tron. Από την πρώτη στιγμή αντιλαμβάνεσαι πως οι άνθρωποι της Audi έχουν δημιουργήσει ολοκληρωμένο σύνολο, που συμβαδίζει απόλυτα με τις παραδοσιακές αξίες της φίρμας. Υψηλή ποιότητα κατασκευής, εξαιρετική κύλιση σε όλες τις συνθήκες και φυσικά…αυτονομία που δεν σε φοβίζει. Η αλήθεια είναι οτι κάναμε πολλά χιλιόμετρα στο αυστηρό λόγω ορίων Abu Dhabi. Δεν ξεπεράσαμε πουθενά τα όρια (μέχρι 140 χλμ/ώρα) και κινηθήκαμε χωρίς άγχος για πάνω από 600 χλμ, με μία φόρτιση σε ταχυφορτιστή (σε 45 λεπτά το 80%)!

Στο δρόμο το e-tron είναι ήρεμο και φυσικά αθορυβο. Γενικά απροβλημάτιστο, χωρίς να διεκδικεί τις δάφνες… οδηγικής απόλαυσης του Q5 και του Q7, στα οποία προϊοντικά τοποθετείται ανάμεσα.

Το e-tron το αναμένουμε στη χώρα μας τον Φεβρουάριο. Οι τιμές δεν έχουν ακόμα οριστικοποιηθεί αλλά αναμένεται να είναι στα 87.000€…

Μείνετε συντονισμένοι στο Newsauto για περισσότερα…

A1814918_large