Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το νέο Opel Cascada

Ελλάδα 9:18
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε το νέο Opel Cascada

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το νέο Opel Cascada

ΔΟΚΙΜΕΣ

Η Opel πιστεύει ότι εντόπισε ένα «κενό» στα cabrio, αυτό της προσιτής οικονομικά πρότασης στη μεσαία κατηγορία. Τρέφει άρα μεγάλες ελπίδες για την αποδοχή του Cascada από το ευρωπαϊκό – και όχι μόνο – κοινό. Το κύριο χαρακτηριστικό του νέου ανοικτού Opel είναι το μήκος του. Φθάνει τα 4,7 m, όντας κατά πολύ μεγαλύτερο από το Astra Twin Top (4,47 m). Προσφέρει λοιπόν τέσσερις πραγματικές θέσεις, ένα σημαντικό ατού για κάθε convertible .

Advertisement
Advertisement

Αποστολή στο Μονακό: Κώστας Μπιτσικώκος

Η Opel έπραξε με βάση τη λογική όσον αφορά την οροφή, επιλέγοντας υφασμάτινη και όχι μεταλλική. Οι κυριότεροι λόγοι είναι δύο: το κόστος και το βάρος. Η υφασμάτινη ζυγίζει 50 kg, ενώ η σκληρή θα ανέβαζε ακόμη περισσότερο το ούτως ή άλλως μεγάλο βάρος του Cascada (άνω των 1700 kg μαζί με τον οδηγό).

Στην Opel υποστηρίζουν ότι το Cascada έχει τα φόντα για να γίνει το μοναδικό αυτοκίνητο μίας οικογένειας. Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες (θα βολευτούν άτομα με ύψος έως 1,8 m) και η ηχομόνωση συνηγορούν σε αυτό, όπως και η ελευθερία της επιλογής (ανοικτή ή κλειστή οροφή). Όχι όμως και ο όγκος του πορτμπαγκάζ. Με κλειστή την οροφή φθάνει τα 380 lt, με ανοικτή περιορίζεται στα 280 lt. Είναι επαρκής χώρος για μία διήμερη απόδραση, όχι όμως για τις αποσκευές μίας οικογένειας.[nggallery id=2326]

Advertisement
Advertisement

Σε κάθε περίπτωση, το Cascada κάνει καλά όσα περιμέναμε από αυτό. Είναι ήσυχο με την οροφή κλειστή, χωρίς ιδιαίτερους στροβιλισμούς του αέρα όταν είναι ανοικτή, δείχνει άκαμπτο στο δρόμο (είναι κατά 41% βελτιωμένο στον τομέα αυτό, σύμφωνα με τα στελέχη της Opel), η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί με γνώμονα την άνεση, προσφέρει δόσεις πολυτέλειας και με τον νέο 1.6 SIDI με 170 PS – μόνο αυτός ο κινητήρας ήταν διαθέσιμος για δοκιμή – κινείται από αξιοπρεπώς έως σβέλτα. Θα θέλαμε πάντως ένα πιο… αποκλειστικό εσωτερικό, θα ταίριαζε περισσότερο στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Το αυστηρά τετραθέσιο cabrio θα διατίθεται στη χώρα μας με δύο κινητήρες βενζίνης. Βασικός είναι ο γνωστός από το Astra 1.4 turbo, αποκλειστικά στην έκδοση με τα 140 PS, ενώ στην κορυφή βρίσκεται ο νέος 1.6 Turbo, τον οποίο αναφέραμε παραπάνω. Εμφανίζεται για πρώτη φορά σε μοντέλο της Opel, αποδίδει 170 PS, με τη μέγιστη ροπή να φθάνει στην τιμή των 28,6 kgm με χρήση overboost. Συνδυάζεται τόσο με αυτόματο όσο και με μηχανικό κιβώτιο, 6 σχέσεων. Στο Cascada εμφανίζει ίδια μέση κατανάλωση και εκπομπές ρύπων με τον μικρότερο 1.4 (6.3 lt/100 km και 148 g/km).

Η εμπορική του επιτυχία θα κριθεί βέβαια σε μεγάλο βαθμό και από την τιμή πώλησής του. Στην Ελλάδα το περιμένουμε προς τα τέλη Ιουνίου – στα μισά του καλοκαιριού δηλαδή – με τις τιμές να αρχίζουν κάτω από τα 30.000 ευρώ. Αναμένεται να είναι δηλαδή αρκετά φθηνότερο από τις premium προτάσεις της κατηγορίας.

Advertisement

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (1.6 Turbo)

Advertisement

Κινητήρας: 1.598 cc
Ισχύς: 170 PS στις 6.000 rpm
Ροπή: 26,5 kgm στις 1.650-3.200 rpm (28,6 kgm με χρήση overboost)
Μετάδοση: Στους εμπρόσθιους τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων/Αυτόματο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 222 km/h / 217 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 9,6 sec / 9,9 sec
Μεικτή κατανάλωση: 6,3 lt/100 km / 7,2 lt/100 km (εργ.).
Εκπομπές CO2: 148 gr/km / 168 g/km
Βάρος: 1.733 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.696/1.839/1.443 mm
Χώρος αποσκευών: 280-380 lt.
Τέλη κυκλοφορίας: 251,6 ευρώ / 378 ευρώ
Τιμή: