Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στη Γερμάνια το νέο Honda CR-V

Ελλάδα 17:15
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε στη Γερμάνια το νέο Honda CR-V

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στη Γερμάνια το νέο Honda CR-V

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οι Ιάπωνες κάνουν το καλό καλύτερο παρουσιάζοντας ίσως το αρτιότερο SUV που έχουν κατασκευάσει ποτέ! Εντάξει, μπορεί να είναι ιδιαίτερα διθυραμβικός για ένα αυτοκίνητο που μόλις γνωρίσαμε ο πρόλογος του κειμένου, όμως θα καταλάβετε στη συνέχεια του κειμένου γιατί ξεκινήσαμε έτσι. Ταξιδέψαμε λοιπόν μέχρι το Μόναχο για να οδηγήσουμε την τέταρτη γενιά του Honda CR-V

Advertisement
Advertisement

Αποστολή στο Μόναχο: Τάκης Τρακουσέλλης

που έρχεται να συνεχίσει την επιτυχημένη παρουσία των προηγούμενων, οι οποίες έφτασαν σε πωλήσεις τα πέντε εκατομμύρια οχήματα.
Επί τη εμφανίσει του, το CR-V δεν έχει καμία σχέση με το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς. Σίγουρα διαθέτει κάποια στοιχεία που «φωνάζουν» ότι είναι το CR-V, όμως κάποια αισθητικές λεπτομέρειες δείχνουν τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Honda, όπως την έχουμε δει στο νέο Civic. Χαρακτηριστικά είναι η μάσκα με τις τρεις μπάρες και οι βαθιά τοποθετημένοι προβολείς, ενώ τα κάθετα πίσω φώτα φέρουν την υπογραφή CR-V από την πρώτη γενιά (1995-2001). Υπάρχει ακόμα ανανεωμένος εμπρός προφυλακτήρας, εμπρός φώτα ημέρας LED και πίσω φώτα LED σε 3D σχεδίαση.
Στο εσωτερικό έχουν γίνει οι περισσότερες αλλαγές, κυρίως σε ό,τι αφορά την ποιότητα. Θα τολμούσαμε να πούμε ότι πλέον το νέο CR-V δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα από τα ακριβά γερμανικά μοντέλα. Το ταμπλό έχει αρκετά οριζόντια επίπεδα που τονίζουν την αίσθηση χώρου. Τα βασικά χειριστήρια είναι ταξινομημένα ανάλογα με τη λειτουργία τους με μια «ζώνη επαφής οδηγού» (όπως το λένε οι Ιάπωνες) πίσω από το τιμόνι και μια «ζώνη ενημέρωσης» στο κέντρο της καμπίνας.

[nggallery id=604]

Advertisement
Advertisement

Κινητήρες
Το νέο CR-V θα κινείται αρχικά με δύο κινητήρες: έναν 2,0 lt βενζινοκινητήρα i-VTEC και έναν 2,2 lt i-DTEC diesel. Και οι δύο είναι εξελιγμένες κινητήριες μονάδες και αποδίδουν 150 PS (155 o βενζίνης), με τους Ιάπωνες να έχουν δώσει έμφαση στη μείωση των εκπομπών CO2. Συγκεκριμένα, ο πετρελαιοκινητήρας, συνδυαζόμενος με μηχανικό κιβώτιο, εκπέμπει μόλις 149 g/km CO2. Δηλαδή κατά 12% λιγότερο συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά CR-V, παρότι η ισχύς των 150 PS παραμένει ίδια. Οδηγήσαμε και με τους δύο κινητήρες, δίνοντας έμφαση στον diesel, ο οποίος είναι το κάτι άλλο. H τεράστια ροπή του που εμφανίζεται από πολύ χαμηλά (35,2 kgm από τις 2.000 rpm), σου επιτρέπει να κινηθείς με την άνεση που κινείσαι με ένα ισχυρό, μικρό, δικίνητο αυτοκίνητο πόλης. Κι όμως, μιλάμε για ένα ογκώδες αμάξωμα βάρους 1.653 kg. Βέβαια σε αυτό συμβάλλει και η νέα, ταχύτατη τετρακίνηση της Honda, η οποία είναι πλέον ηλεκτρονική και σαφώς πιο γρήγορη από την περασμένης γενιάς (οι Ιάπωνες μείωσαν τις τριβές κατά 59%).

Για να επανέλθουμε όμως στον diesel κινητήρα, η αλήθεια είναι ότι με την πρώτη σκέψη αυτός δεν είναι για την ελληνική αγορά λόγω των φορολογικών δεδομένων. Γι’ αυτό, άλλωστε, το CR-V θα διατίθεται μόνο κατόπιν παραγγελίας μέχρι της ελεύσεως του 1,6 lt diesel. Εφόσον, όμως, εξορθολογήσουν οι κυβερνώντες τα τεκμήρια των αυτοκινήτων -και με τα τέλη κυκλοφορίας να είναι στα 141,9 ευρώ-, αναμφίβολα αλλάζει η ματιά ακόμα και για τον 2,2 lt. Ο,τι και να γίνει, πάντως, από το καλοκαίρι το CR-V θα διατίθεται στη χώρα μας ετοιμοπαράδοτο, με τη δικίνητη έκδοση και τον νέο diesel κινητήρα, τον 1.6 i-DTEC (120 PS), που είναι η πρώτη κινητήρια μονάδα της νέας σειράς Earth Dreams Technology των Ιαπώνων.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας (cc): 1.997, 2.199 (diesel)
Ισχύς (PS/rpm): 155/6.500, 150/4.000
Ροπή (kgm/rpm): 19,5/4.300, 35,6/2.000
Μετάδοση: 4×4 (και 4×2 το diesel)
Κιβώτιο: 6άρι μηχανικό
Τελική ταχύτητα: 190 km/h, 100 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 10,2 sec, 9,7 sec
Μικτή κατανάλωση(/100 km): 7,2 lt, 5,6 lt
Εκπομπές CO2 (gr/km): 173, 129
Βάρος: 1.542 kg, 1.653 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.062/1.732/1.448 mm
Χώρος αποσκευών: 589 – 1.699 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 389,25 ευρώ, 141,9 ευρώ