Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε την Alfa Mito 1,3 JTDM-2

Ελλάδα 3:58
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμάζουμε την Alfa Mito 1,3 JTDM-2

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε την Alfa Mito 1,3 JTDM-2

ΔΟΚΙΜΕΣ

Αλήθεια, μπορεί να ταιριάξει ο σπορ χαρακτήρας της Alfa MiTo με έναν diesel κινητήρα; Η απάντηση στο κείμενο που ακολουθεί…Είχαμε στα χέρια μας την Alfa Romeo MiTo με τον diesel κινητήρα των 1,3lt των 95 ίππων. Και αν στα προηγούμενα κείμενά μας λέγαμε ότι η Mito είναι ένα από τα πιο σπορτίφ μικρά αυτοκίνητα που υπάρχουν σήμερα στην Ελληνική αγορά, τώρα μπορούμε να πούμε πως είναι ένα και από τα πιο οικονομικά σε χρήση και κυρίως σε κατανάλωση. Ο 16βάλβιδος υπερτροφοδοτούμενος με άμεσο ψεκασμό κινητήρας είναι αυτή τη στιγμή ότι καλύτερο υπάρχει στους πετρελαίου αυτής της κατηγορίας. Οι γνώριμοι κραδασμοί και ο θόρυβος των πετρελαιοκινητήρων που φτάνουν στο εσωτερικό είναι περιορισμένοι, ενώ η ελαστικότητά του από τις χαμηλές στροφές και η ροπή του που αγγίζει αυτή ενός 2λιτρο βενζίνης, είναι τα δυνατά σημεία του στο δρόμο. Προσπερνάς με ασφάλεια, έχοντας δύναμη στο μεγαλύτερο φάσμα των τροχών, ενώ παρά τις όποιες αμφιβολίες που είχαμε στην αρχή, το πέντε σχέσεων κιβώτιο ταχυτήτων, συνεργάζεται άριστα. Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, η πετρελαιοκίνητη MiTo δε χρειάζεται 6άρι κιβώτιο. Σε ότι αφορά την κατανάλωση αυτή κρατήθηκε σε χαμηλά επίπεδα, (βοήθησε και το σύστημα  Start/Stop που είναι στον στάνταρτ εξοπλισμό). Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 4,6lt/100km, επίδοση που κατατάσσει την Mito σε ένα από τα πιο οικονομικά αυτοκίνητα της κατηγορίας. Παράλληλα παραμένει ως ένα από τα πιο ασφαλή και καλοεξοπλισμένα αυτοκίνητα με τα περισσότερα ηλεκτρονικά συστήματα, από κάθε άλλο της κατηγορίας όπως τα Vehicle Dynamic Control (δεν απενεργοποιείται), Hill Holder, Traction Control, Assisted Panic Braking, MSR, Dynamic Steering Torque, Corner Braking Control και Q2 Electronic Differential. Ολα αυτά κάτω από την ηλεκτρονική ομπρέλα του «Alfa DNA» που έχει τρία προγράμματα: Dynamic, Normal και All Weather. Ανάλογα το πρόγραμμα αλλάζουν η απόκριση και η ροπή του κινητήρα, η υπερπλήρωση, ενώ τα ηλεκτρονικά βοηθήματα παρεμβαίνουν λιγότερο ή περισσότερο. Η προσομοίωση της λειτουργίας του διαφορικού μέσω ηλεκτρονικών συστημάτων, του Electronic Q2, ενεργοποιείται μόνο στα Dynamic – All Weather. Επίσης μεταβάλλεται η υποβοήθηση του τιμονιού και στο Dynamic εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων μία βαθμονομημένη κλίμακα της πίεσης του turbo. Θυμίσουμε ότι ο επιλογέας των τριών προγραμμάτων είναι τοποθετημένος μπροστά από το λεβιέ των ταχυτήτων. Η Alfa Romeo MiTo diesel διατίθεται ήδη στις εκθέσεις της Alfa με τιμή 17.640€ (με απόσυρση). Σημειώστε δε πως η MiTo με τον ίδιο κινητήρα διατίθεται και με ιπποδύναμη 85PS, χωρίς τέλη κυκλοφορίας και με τιμή από 16.540€ (με απόσυρση).

Advertisement
Advertisement

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.348cc
Ισχύς: 95 PS /4.000 rpm
Ροπή: 20,0 kgm /1.500 rpm
Μετάδοση: στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 5 σχ.
Τελική ταχύτητα: 180 km/h
Επιτάχυνση 0-100km: 11,6 sec
Μέση Κατανάλωση: 4,6 lt/100km (δοκιμής)
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.063/1.720/1.446 χιλιοστά
Χώρος αποσκευών: 270 λίτρα
Βάρος: 1.150 κιλά
Εκπομπές CO2: 112 gr/km
Τιμή: 17.640 € (με απόσυρση)

[nggallery id=1591]

 

Advertisement
Advertisement